  | 
				Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
    
				 | 
				  | 
			 
		 
		 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема   | 
	 
	
	
		| Автор | 
		Сообщение | 
	 
	
		ЮраDenver1234 Италофан
 
 
  
  Возраст: 34 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 04.10.2017 Сообщения: 140 Откуда: Івано-Франківськ
  Авто: Fiat Doblo 1.9D
  | 
		
			
				 Добавлено: Пт Июн 29, 2018 16:36    Заголовок сообщения: Сборка двигателя Fiat Doblo 1.9D | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Почав збирати двигун,колінвал бу STD не шліфований,вкладиші теж Std підібрані по номеру кузова,проблема в тому що колінвал туго крутиться коли затягнуті всі корінні кришки,коли розкрутив то побачив картину що стирає вкладиші в районі замка і зазору,що може бути?
	
  
	 
	
	
		
	 
	
		|  Описание: | 
		
			
		 | 
	 
	
		|  Размер: | 
		 240.01 KB | 
	 
	
		|  Просмотрено: | 
		 422 раз(а) | 
	 
	
		
  
 
  | 
	 
	 
	 
	 
	
	
		
	 
	
		|  Описание: | 
		
			
		 | 
	 
	
		|  Размер: | 
		 240.01 KB | 
	 
	
		|  Просмотрено: | 
		 304 раз(а) | 
	 
	
		
  
 
  | 
	 
	 
	 
	 
	
	
		
	 
	
		|  Описание: | 
		
			
		 | 
	 
	
		|  Размер: | 
		 238.21 KB | 
	 
	
		|  Просмотрено: | 
		 383 раз(а) | 
	 
	
		
  
 
  | 
	 
	 
	 
	 
	
	
		
	 
	
		|  Описание: | 
		
			
		 | 
	 
	
		|  Размер: | 
		 243.23 KB | 
	 
	
		|  Просмотрено: | 
		 365 раз(а) | 
	 
	
		
  
 
  | 
	 
	 
	 
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Котопотам Италомафиози
  
 
  
  Возраст: 45 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 11.12.2015 Сообщения: 653 Откуда: UA, Київ
  Авто: Doblo Panorama 1.4 LPG; 2006 р.в.
  | 
		
			
				 Добавлено: Пт Июн 29, 2018 16:51    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				треба шліфонути коліно. там зазори можуть бути 4-7 соток.
 
чьо ти на суху крутиш?
 
маслом змасти і покрути. 
 
для таких цілей є спеціальна змазка яка при першому пуску мотора може витримати декілька хвилин без масла моторного поки насос закачає тиск.
 
хоча з такими зазорами ти той тиск до китайської паски чекати будеш...
 _________________
   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ЮраDenver1234 Италофан
 
 
  
  Возраст: 34 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 04.10.2017 Сообщения: 140 Откуда: Івано-Франківськ
  Авто: Fiat Doblo 1.9D
  | 
		
			
				 Добавлено: Пт Июн 29, 2018 16:57    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | Котопотам писал(а): | 	 		  треба шліфонути коліно. там зазори можуть бути 4-7 соток.
 
чьо ти на суху крутиш?
 
маслом змасти і покрути. 
 
для таких цілей є спеціальна змазка яка при першому пуску мотора може витримати декілька хвилин без масла моторного поки насос закачає тиск.
 
хоча з такими зазорами ти той тиск до китайської паски чекати будеш... | 	  не на сухо,просто все протер для фото,щобю видно було,але все ж СТД,нащо шліфувати,якщо шліфану то треба ремонті вкладиші!?
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		CreAtoR Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 45 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25281 Откуда: Одеса
  Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
  | 
		
			
				 Добавлено: Пт Июн 29, 2018 18:47    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Написано "шлифонуть", прочитано "точить в следующий ремонт".
 
Отак и живём...
 
 
Зачем ремонтные? Просто в процессе эксплуатации шейки колена сдеформировались, может глазом и не видно, а канавки на вкладыше чем-то же натирает?
 
А можно ещё немного подробностей за сам процесс прикручивания бугеля к мотору?
 _________________ СТО [:ІЖАК]  - діагностика, ремонт і кава ^-^
 
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
 
т. О9З-О64-28-О6
 
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ЮраDenver1234 Италофан
 
 
  
  Возраст: 34 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 04.10.2017 Сообщения: 140 Откуда: Івано-Франківськ
  Авто: Fiat Doblo 1.9D
  | 
		
			
				 Добавлено: Пт Июн 29, 2018 19:02    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | CreAtoR писал(а): | 	 		  Написано "шлифонуть", прочитано "точить в следующий ремонт".
 
Отак и живём...
 
 
Зачем ремонтные? Просто в процессе эксплуатации шейки колена сдеформировались, может глазом и не видно, а канавки на вкладыше чем-то же натирает?
 
А можно ещё немного подробностей за сам процесс прикручивания бугеля к мотору? | 	  Впіндюрив нові кладиші,поставив 1 і 0 корінний бугель замками до замків,вроді крутиться,паставив 2 і 4 ппц,вороток з трубою і можна прокрутити,затягував без фанатизму від руки для проби чи крутиться,все змащував маслом...коли поставив всі коренні і затягнув то амінь,відкрутив все і бачу на вкладиші потертості!
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		CreAtoR Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 45 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25281 Откуда: Одеса
  Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
  | 
		
			
				 Добавлено: Пт Июн 29, 2018 19:23    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				М-да...
 
Не мешало бы хотя б одним глазком глянуть в инструкцию по сборке мотора...хотя б одним.
 _________________ СТО [:ІЖАК]  - діагностика, ремонт і кава ^-^
 
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
 
т. О9З-О64-28-О6
 
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ЮраDenver1234 Италофан
 
 
  
  Возраст: 34 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 04.10.2017 Сообщения: 140 Откуда: Івано-Франківськ
  Авто: Fiat Doblo 1.9D
  | 
		
			
				 Добавлено: Пт Июн 29, 2018 19:30    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | CreAtoR писал(а): | 	 		  М-да...
 
Не мешало бы хотя б одним глазком глянуть в инструкцию по сборке мотора...хотя б одним. | 	  
 
Шукав про зборку мотора добло і ніфіга толкового не найшов,це не жигуль що зібрати можна зубилом і молотком,навіть в книжку заглядав і толку,ти б краще написав що я зробив не так і як зробити правельно!да поради тіпа найди моториста і тд і тп не розглядаються!
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		CreAtoR Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 45 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25281 Откуда: Одеса
  Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
  | 
		
			
				 Добавлено: Пт Июн 29, 2018 20:08    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				А я знаю що ти зробив не так? Ти ж не розповідаєш в подробицях.
 
Чисто біографія: народився, жив, помер.
 
Так і ти: крутив, затягував, провертав.
 
Може послідовність не слідкував, може моменти затяжки прої..ав, це я телепатично вгадати повинен?
 
Але із манери повідомлення мені вже стало ясно, що ти навіть в душі не ї..еш як то воно робиться...тому і запропонував одразу встромити носа у книжку, там все написано.
 
Тому краще не "я би написав що ти зробив не так", а ти, дядьку, краще б знайшов або книжку, або майстра...
 _________________ СТО [:ІЖАК]  - діагностика, ремонт і кава ^-^
 
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
 
т. О9З-О64-28-О6
 
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		tymusandriy Италофан
 
 
  
  Возраст: 53 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 04.01.2015 Сообщения: 142 Откуда: тернопіль
  Авто: добло максі 1.9  88kw
  | 
		
			
				 Добавлено: Пт Июн 29, 2018 22:46    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				колись займався ремонтом моторів в такких випадках береш гострий ніж і в тих місцях легенько зішкрябуеш поки не перестане зажимати
 _________________ стаж на дизелю більше  ніж 2000000 км | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Qstas Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 40 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8247 Откуда: Хануд
  Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
  | 
		
			
				 Добавлено: Пт Июн 29, 2018 23:23    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Бабитом их бабитом.....
 
А потом хоть топором.
 
 
 _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
 
Марк Твен | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		OLE-OLE Италомафиози
 
 
  
  Возраст: 53 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 12.11.2006 Сообщения: 933 Откуда: Вінниця
  Авто: Opel Ascona 1.6 NZ-->> Fiat Doblo 1.6 16V BiPower
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Июн 30, 2018 01:46    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | ЮраDenver1234 писал(а): | 	 		  | Почав збирати двигун,колінвал бу STD не шліфований,вкладиші теж Std підібрані по номеру кузова,проблема в тому що колінвал туго крутиться коли затягнуті всі корінні кришки,коли розкрутив то побачив картину що стирає вкладиші в районі замка і зазору,що може бути? | 	  
 
 
Проміряй коліно мікрометром і поміряй відповідно вкладиші ( встановленні на місце в блок).
 
вирахуєш який зазор, а там вже можна щось прикидувати, що не так і що треба робити.
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ЮраDenver1234 Италофан
 
 
  
  Возраст: 34 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 04.10.2017 Сообщения: 140 Откуда: Івано-Франківськ
  Авто: Fiat Doblo 1.9D
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Июн 30, 2018 08:54    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | OLE-OLE писал(а): | 	 		   	  | ЮраDenver1234 писал(а): | 	 		  | Почав збирати двигун,колінвал бу STD не шліфований,вкладиші теж Std підібрані по номеру кузова,проблема в тому що колінвал туго крутиться коли затягнуті всі корінні кришки,коли розкрутив то побачив картину що стирає вкладиші в районі замка і зазору,що може бути? | 	  
 
 
Проміряй коліно мікрометром і поміряй відповідно вкладиші ( встановленні на місце в блок).
 
вирахуєш який зазор, а там вже можна щось прикидувати, що не так і що треба робити. | 	  так і зроблю,головне що послідовність правельна і все робив правельно,але хз що  і де пішло не так(
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ЮраDenver1234 Италофан
 
 
  
  Возраст: 34 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 04.10.2017 Сообщения: 140 Откуда: Івано-Франківськ
  Авто: Fiat Doblo 1.9D
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Июн 30, 2018 08:57    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | tymusandriy писал(а): | 	 		  | колись займався ремонтом моторів в такких випадках береш гострий ніж і в тих місцях легенько зішкрябуеш поки не перестане зажимати | 	  але нюанс ще такий що не сідає колінвал в постєль,бо гризе по боках,а не по всій поверхні!навіть якщо зішліфувати вкладиш то хз чи щось змінить(
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ЮраDenver1234 Италофан
 
 
  
  Возраст: 34 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 04.10.2017 Сообщения: 140 Откуда: Івано-Франківськ
  Авто: Fiat Doblo 1.9D
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Июн 30, 2018 08:59    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | Qstas писал(а): | 	 		  Бабитом их бабитом.....
 
А потом хоть топором.
 
  | 	  якщо топором зібрати то так і їхати буде)
 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		CreAtoR Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 45 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25281 Откуда: Одеса
  Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Июн 30, 2018 09:04    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Якщо зішліфувати вкладиш, то це змінить багато чого, насамперед - строк експлуатації двигуна.
 
Можеш навіть до заправки не встигнути...
 _________________ СТО [:ІЖАК]  - діагностика, ремонт і кава ^-^
 
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
 
т. О9З-О64-28-О6
 
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
        
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
  | 
   
 
 
 
  
 
 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group 
		 |