Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.10.2006 Сообщения: 2267 Откуда: Днепр
Авто: был UNO 1,4ies, Tempra 1,6ie, теперь Stilo 1,6
Добавлено: Вт Мар 28, 2023 18:14 Заголовок сообщения:
=BulleT= писал(а):
І чи можна, допустим, актуатор (такий як на ЦЗ) - примастирити на тягу відкриття двері. Можна було б його запаралелити з відмиканням ЦЗ, щоб лишній раз ручку не дьоргати?
Теоретично можна, але там момент набагато більший ніж на ЦЗ повинен бути у актуатора.
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.05.2007 Сообщения: 4594 Откуда: Хмельницкий
Авто: Был Типа Фиат 2.0 i.e. 8v, теперь Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0i l6 1994г.в.
Добавлено: Вт Мар 28, 2023 20:48 Заголовок сообщения:
=BulleT= писал(а):
Можна було б його запаралелити з відмиканням ЦЗ, щоб лишній раз ручку не дьоргати?
Ага, підходиш до машини, тицяєш кнопку ЦЗ, відкривається дверка пасажира, закриваєш її, потім йдеш сідаєш на водійське І так кожен раз _________________ с ув. Александр
Крылья задние, передние, спойлер из стеклопластика на Типо
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=29900&start=0
Мой тел. ( О68 )2О5-3О-5О с 10 до 20
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.10.2006 Сообщения: 94 Откуда: Киев
Авто: Fiat Doblo 1.3 multijet +AR155 2.0TS
Добавлено: Ср Мар 29, 2023 13:13 Заголовок сообщения:
finenko писал(а):
=BulleT= писал(а):
І чи можна, допустим, актуатор (такий як на ЦЗ) - примастирити на тягу відкриття двері. Можна було б його запаралелити з відмиканням ЦЗ, щоб лишній раз ручку не дьоргати?
Теоретично можна, але там момент набагато більший ніж на ЦЗ повинен бути у актуатора.
Нас, колхозніков, це не зупинить. Можемо і 2 паралельно замастирити. Погуглив вчора - вроді єактуатори посилені - для відкриття багажника.
Поки що не розумію - чи потрібна затримка на спрацювання відкриття двері. По ідеї потрібна, хоч з 0,5 сек...
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.10.2006 Сообщения: 94 Откуда: Киев
Авто: Fiat Doblo 1.3 multijet +AR155 2.0TS
Добавлено: Ср Мар 29, 2023 13:21 Заголовок сообщения:
Ну а поки що готуюсь до заміни помпи та ремня.
Інструмент (набір) куплений. Кондуктора в дорозі.
Помпа та ремень - в процесі вибору.
Ручку сьогодні клею суперклеем з содою)
З зеркалом проблеми, не розкручуються зараза, ВДшкі пів-банки вже влив.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17264 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Ср Мар 29, 2023 13:51 Заголовок сообщения:
Ведешка то таке, х/з шо з чим намішане. Найкраще проникає гас( карасинус), недаром саме ним завжди перевіряли притертість клапанів і т.п. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.10.2006 Сообщения: 2267 Откуда: Днепр
Авто: был UNO 1,4ies, Tempra 1,6ie, теперь Stilo 1,6
Добавлено: Ср Мар 29, 2023 16:24 Заголовок сообщения:
[quote="=BulleT="]
З зеркалом проблеми, не розкручуються зараза, ВДшкі пів-банки вже влив [quote]
Окись люмінія відквасити важко, але можливо - оцет/лимонка бажано гарячий водяний розчин.
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.05.2007 Сообщения: 4594 Откуда: Хмельницкий
Авто: Был Типа Фиат 2.0 i.e. 8v, теперь Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0i l6 1994г.в.
Добавлено: Ср Мар 29, 2023 22:43 Заголовок сообщения:
=BulleT= писал(а):
Не зрозумів, чому відкривається паралельно Цз пасажирська? Але в принципі біготня з відкриттям дверей це норм стан речей для наїздника 155)
Ну, якщо запаралелити актуатор відкриття дверки з ЦЗ замком, то при спрацюванні ЦЗ, має спрацювати актуатор та відкрити дверку.
Тицяєш кнопку ЦЗ на відкриття, відкривається замок та з ним відкривається та дверка, де стоїть актуатор.
Доречі, на Тіпо ставив звичайний актуатор універсальний для ЦЗ на тяжку замка. Ляда в мене відкривалась з кнопки в салоні. _________________ с ув. Александр
Крылья задние, передние, спойлер из стеклопластика на Типо
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=29900&start=0
Мой тел. ( О68 )2О5-3О-5О с 10 до 20
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
Добавлено: Чт Мар 30, 2023 09:38 Заголовок сообщения:
=BulleT= писал(а):
Чавун варив єлектродом (губки до тисків) з прогрівам, отпуском, але все ж тріщина одна є. Але тримаються. А з алюмінієм простіше, приходилося і приходиться паяти алюмінієві трубки в холодильних системах, є інструмент. Попробовать можна, в лоб за помилку ніхто не дасть))
По ручці є питання. Я так думав, що ручка теж силумінева, чи з чого вона?
І чи можна, допустим, актуатор (такий як на ЦЗ) - примастирити на тягу відкриття двері. Можна було б його запаралелити з відмиканням ЦЗ, щоб лишній раз ручку не дьоргати?
Актуатори для цих цілей є окремо, і радіореле 4-х канальні також
Люди іноді роблять собі машину без зовнішніх ручок взагалі. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.10.2006 Сообщения: 94 Откуда: Киев
Авто: Fiat Doblo 1.3 multijet +AR155 2.0TS
Добавлено: Чт Мар 30, 2023 11:43 Заголовок сообщения:
CreAtoR писал(а):
=BulleT= писал(а):
Чавун варив єлектродом (губки до тисків) з прогрівам, отпуском, але все ж тріщина одна є. Але тримаються. А з алюмінієм простіше, приходилося і приходиться паяти алюмінієві трубки в холодильних системах, є інструмент. Попробовать можна, в лоб за помилку ніхто не дасть))
По ручці є питання. Я так думав, що ручка теж силумінева, чи з чого вона?
І чи можна, допустим, актуатор (такий як на ЦЗ) - примастирити на тягу відкриття двері. Можна було б його запаралелити з відмиканням ЦЗ, щоб лишній раз ручку не дьоргати?
Актуатори для цих цілей є окремо, і радіореле 4-х канальні також
Люди іноді роблять собі машину без зовнішніх ручок взагалі.
Так, це воно! Супер варіант, радіореле, 2-х канального на 2 дверкі буде достатньо. Бомба-ракета.
Ручку зклеїв за секретною технологією суперклей+сода. Тримається. Думаю що не на довго. Ну і трохи не вгадав з положенням відірваної тяги ручки - не стає контршайба на вал.
Мабуть прийдеться шукати з чого зробити длінніший вал.
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
Добавлено: Чт Мар 30, 2023 17:31 Заголовок сообщения:
Надфіль, гравер - щастя поруч _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Можна було б його запаралелити з відмиканням ЦЗ, щоб лишній раз ручку не дьоргати?
Ага, підходиш до машини, тицяєш кнопку ЦЗ, відкривається дверка пасажира, закриваєш її, потім йдеш сідаєш на водійське І так кожен раз
Не зрозумів, чому відкривається паралельно Цз пасажирська? Але в принципі біготня з відкриттям дверей це норм стан речей для наїздника 155)
водительский замок имеет доп.контакті для"мозгов" ЦЗ, єто механическая связь, вставляешь ключ в вод. замок поворачиваешь и мозг открівает все двери єлектрически.
решение: на вод. замке найди єтот сигнальній провод и отключи от замка, дальше актуатор и шо хошь.
по зеркалу, попробуй обстучать маленьким молоточком окислы , и плоской отверткой доберись до лепестка с пиптиком который фиксирует зеркало в прямом и сложенном состоянии, он прикипел окислами _________________ лучше с другом потерять чем с дураком найти
Скучать не приходится с альфой)
История с заменой помпы началась с того, что я не мог развоздушить систему, снимал патрубки, с водою выпллыла крыльчатка помпы.
Помпу заменил, заменил ремень ГРМ, накинул ремень балансира, завел, все благополучно вроде как. Но опять не прокачивает помпа - закипает вода у первого цилиндра и попадает в бачок - с спецефектами чайника. Подумал может опять крыльчатку в помпе срезало? ну типа попались старые осколки, и побили крыльчатку новой помпы. Снял - все нормально, живая. Собрал все опять (КМБ по замене ремня ГРМ прошел) - опять кипит.
Вычислил обратку (была забитая на дросселе). Почистил.
Продул - обратка продувается в бачек (через термостат)
- верх радиатора продувается в бачек через блок
В термостате подклинивал клапан - ничего не меняется
При рабочем авто снял патрубок термостат - радиатор - вручную приоткрыл клапан - воды почти нет, с термостата на обратку - так же пульсирующая струйка. При прогазовке ничего не меняется, вроде как не качает помпа (новая)
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред.1, 2, 3След.
Страница 2 из 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме