|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Rostislav Amico
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.09.2008 Сообщения: 11 Откуда: Ifano-Frankovsk
Авто: Fiat Doblo Cargo 1.6 16V Natural Power
|
Добавлено: Пн Фев 11, 2013 18:48 Заголовок сообщения: Стукають гідрокомпенсатори на 182B6000 |
|
|
Пацани требе консультацію !
Після ремонту голови клацають гідрокомпенсатори як на холодну так і на гарячу !
Хто знає точно яка виота клапана має бути від головиблока циліндрів до головки клапана !
Перешурстив elearn не найшов !
Чому питаю бо майстри наплужили а тепер дають задню, один на одного кивають і байки розказуть !
Розкажу що робилось по голові - заміна направляючих,фрезировка сідел та клапанів.
По блоку нові кольца та вкладиші шатунів !
Після того як все зробили застукали гідрики - до того не стукали ! Поіздив з 1000 км не прокачались ! Поміняли всі 16 штук на нові - стук не пропав !
Чувак що робив голову каже він зробив все гуд !
Провірили переміряли все шийки колінвала - все в нормі ! Думали стук дає поршньова ! На кожному циліндрі знімали з свічки файку,щоб не було навантаження на поршень - звук не міняється. Масло перевірене на ньому відіздив 80 тис.км. ВСе достало все знову розібрали - крапана до поршнів не дістають. Взяв лінійку і кинув на клапана і в мене очі як в мишки стали, на впускних лінійка майже лижить рівно, незначні зазори , а коли кинули на випускні я оху.... два клапана горують >1 мм. Кажу йому що то за фігня а він мені розказує що гдрик має компенсувати, я кажу що знаю що таке гідрик і скільки він може компенсувати а він на дурачка падає.
Потрібна дуже інформація ,якщо хтось знає. А бо де можна подивитись.
Хочу йому показати щоб задню не включав !
Хочу взяти нові клапана і їх поставити але не знаю на скільки їх треба буде зібрати , а то таке враження що він забагато зібрав і тепер ні взад ні вперед. |
|
Вернуться к началу |
|
|
николай 1976 Италомафиози
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.11.2012 Сообщения: 742 Откуда: николаев украина
Авто: фиат добло 1,6 16v Natural Power 103л.с 75кВ.т
|
Добавлено: Пн Фев 11, 2013 22:09 Заголовок сообщения: |
|
|
а может к ним плохо масло поступает (канал перекрыт инородным тело) а вообще чего двигатель делался? _________________ 02041976 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Romko Италоманьячище
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Пн Фев 11, 2013 22:38 Заголовок сообщения: |
|
|
тільки що переміряв свої старі клапана, які були зняті з мотора 1.6 16в fiat marea (майже той самий мотор) висота приблизно 104мм _________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
ksv Италоманьячище
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.09.2006 Сообщения: 3351 Откуда: Киев
Авто: Leaf 13 S+/Leaf 19 SV/Chrysler Pacifica 17 LX
|
Добавлено: Пн Фев 11, 2013 22:43 Заголовок сообщения: |
|
|
Тиск мастила міряли в голові?
Гідрик скоріше розбереться- випаде штовхач.
На висоту клапана в сідлі, гідрокомпенсатор не впливає.
Мотрористи (чому 2?) накосячили.
Пс мотор має збирати одна людина. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Rostislav Amico
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.09.2008 Сообщения: 11 Откуда: Ifano-Frankovsk
Авто: Fiat Doblo Cargo 1.6 16V Natural Power
|
Добавлено: Пн Фев 11, 2013 22:55 Заголовок сообщения: |
|
|
З маслом все в порядку ! Насос качаэ як дурний 5,5 на холодну ! Масло провірене роками експлуатації ! Ізжу тільки на синтетиці ! До ремонту їздив на 5w-30 тепер залив 5w-40 ! Чим забити канал діаметром 5 мм не знаю дивилися все в порядку !
Проста клапана на випуску мають різну висоту ! Так не може бути ! Компенсатор не гумовий він може тільки певний зазор компенсувати ! Ремні виставлялись по кондукторах ! Кондуктора провірені бо раніше брав з сервісу Фиата і для надьожності на чорний день накернив був мітки ! Циліндр виводився в мертву точку по стрілочному індикатору ! Все гуд !
Просто майстер який робив голову включає дурака ! Мені від того не легше бо в мене получається ситуація, що одні клапана зажимають гідрик , а інші забагато зторцовані. Мені треба вийти на висоту клапана , щоб зазори були нормальні !
Машина заводиться нов проблем ! Пре нормально ! Хлопків в колекторах нема ! Але ситуація дика на холосту гідрики стукають іна гарячій також - дайеш 1500 оборотів коли не іде а стоїть перестають, а коли ідеш тільки на газ нажав починають знову .ногу з газу маленько прибрав не стукать тільки трошки газу знов починають ! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Rostislav Amico
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.09.2008 Сообщения: 11 Откуда: Ifano-Frankovsk
Авто: Fiat Doblo Cargo 1.6 16V Natural Power
|
Добавлено: Пн Фев 11, 2013 23:09 Заголовок сообщения: |
|
|
Пацики коли фрезеруть сідла і шток клапана уходить вверх. Получається зависокий і його в більшості на скільки вийшов в верх на стільки прибирають 1 ! А чого два майстра робили , тому що майстер по головах всі казали що серйозний до пів міста всіх майстрів голови возять робити він на них спеціалізується. кажуть ті що я знаю що не плужить , але зі мною бачу сплужив і тепер задню включає тіпа в мене все гуд ! Але я ще такого не бачив щоб клапани по висоті від голови до кінця клапана більше міліметра відрізнялися !
А чого полізлося до мотора бо не димів але масло брав більше чим по мануалу ! Достало доливати ! Я догадувався що для 260 тисяч .сальніккам клапанів торба машина то бі -повер. Коли подивилися то так і є сальніків нема направляючі тоже торба і клапана. тому давай робити ! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Rostislav Amico
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.09.2008 Сообщения: 11 Откуда: Ifano-Frankovsk
Авто: Fiat Doblo Cargo 1.6 16V Natural Power
|
Добавлено: Пн Фев 11, 2013 23:11 Заголовок сообщения: |
|
|
Загальна висота клапана по стандарту дляґ цього мотора 102,5 мм ! |
|
Вернуться к началу |
|
|
ksv Италоманьячище
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.09.2006 Сообщения: 3351 Откуда: Киев
Авто: Leaf 13 S+/Leaf 19 SV/Chrysler Pacifica 17 LX
|
Добавлено: Пн Фев 11, 2013 23:28 Заголовок сообщения: |
|
|
Мірять положення поясу живлення гідрокомпенсатора відносно, поясу подачі. Там немає 5мм.
2-3мм макс - маю на увазі не магістраль, а сам канал і пояс живлення компенсатора.
Якщо сильно торцонули або мало, то пояски в закритому стані не сходятся і гідрик голодає.
Тарабанять всі, чи декілька? |
|
Вернуться к началу |
|
|
николай 1976 Италомафиози
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.11.2012 Сообщения: 742 Откуда: николаев украина
Авто: фиат добло 1,6 16v Natural Power 103л.с 75кВ.т
|
Добавлено: Вт Фев 12, 2013 00:07 Заголовок сообщения: |
|
|
ksv скорей всего так и есть _________________ 02041976 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Rostislav Amico
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.09.2008 Сообщения: 11 Откуда: Ifano-Frankovsk
Авто: Fiat Doblo Cargo 1.6 16V Natural Power
|
Добавлено: Вт Фев 12, 2013 08:57 Заголовок сообщения: |
|
|
Магістраль подачі дивився там отвір прямокутної форми ширина десь 2 а висота 4 мм ! Я то розумію але там поміряти неможливо ! Пенали на цьому моторі не мають кришки ! Вали вставляються збоку, гідрики в пенал знизу і все це разом на мотор ! Якби туди можна було добратись через , ми би поміряли а так неможливо ! І питання стоїть тому щоб взнати висоту клапана від головки до торця ! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Rostislav Amico
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.09.2008 Сообщения: 11 Откуда: Ifano-Frankovsk
Авто: Fiat Doblo Cargo 1.6 16V Natural Power
|
Добавлено: Вт Фев 12, 2013 09:06 Заголовок сообщения: |
|
|
Щодо скільки тарабанить то на старих гідриках почтійно тарабанило 2 на холостих , а коли ідеш то таке враження що більше ! ПОставили нові звук сильніший став , я сказав що я більше не поїду з такими симптомами і почались розбори !
Щось не хочеться мені потім ще розпредвали по 300 у.є. міняти ! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Romko Италоманьячище
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Вт Фев 12, 2013 11:22 Заголовок сообщения: |
|
|
Rostislav писал(а): | Загальна висота клапана по стандарту дляґ цього мотора 102,5 мм ! |
угу так і є...але сумніваюсь що хтось тобі поміряє ту висоту - хіба дзвони по розборках Київських - може є де розібраний мотор...
і я б радив так часто пенали не знімати\ставити - так як різьби там в головці ой які ніжні ... _________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
николай 1976 Италомафиози
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.11.2012 Сообщения: 742 Откуда: николаев украина
Авто: фиат добло 1,6 16v Natural Power 103л.с 75кВ.т
|
Добавлено: Вт Фев 12, 2013 13:12 Заголовок сообщения: |
|
|
а может попробовать залить масло погущще 10W40 _________________ 02041976 |
|
Вернуться к началу |
|
|
николай 1976 Италомафиози
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.11.2012 Сообщения: 742 Откуда: николаев украина
Авто: фиат добло 1,6 16v Natural Power 103л.с 75кВ.т
|
Добавлено: Вт Фев 12, 2013 17:56 Заголовок сообщения: |
|
|
как найдешь причину обязательно отпишись (у самого такой мотор) _________________ 02041976 |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|