![Сайт Українського клуба фанів FIAT](templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
![](/forum/images/flag.jpg) |
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Freedom Италоманьячище
![](images/avatars/192105153958cae54c03d18.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 41 Знак зодиака: ![Водолей Водолей](templates/subSilver/images/icon_zodiac_aquarius.gif) Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Пт Авг 03, 2012 18:34 Заголовок сообщения: |
|
|
Пежо Експерт 2004 1,9 DW8В 196 тис. км (но думаю що 300 тис. км)
1. мотор дихає свіжим по вітрям.
2. нема сажопиломасляних відкладень на впускному колекторі.
3. чистіше масло.
4. цю процедуру на мою думку треба робити при вирізаному каталізаторі
5. розхід масла не появився, палива не змінився, останя поїздка в генічеськ азовське море кілометраж склав 2100 км: масла не взяла, розхід 6 л на 100, це при паспортних 6,6 за містом.
6. тягне добре нема ніяких притензій 110 легко більше не їду принципово
7. не димить (каталізатор вирізаний, егр заглушений, робили комп. діагностику на димність все супер)
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Freedom Италоманьячище
![](images/avatars/192105153958cae54c03d18.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 41 Знак зодиака: ![Водолей Водолей](templates/subSilver/images/icon_zodiac_aquarius.gif) Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Пн Авг 06, 2012 11:15 Заголовок сообщения: |
|
|
Щоб не створювати нової теми, опишу тут свої есперементи над ЕРГ, перепускним клапаном і електроклапанами і що з того вийшло:
1. Почалось з діагностики: сказали помилка, не працює перепускний клапан, справа в електромагнітному клапані. Запропонували купитиновий, відмовився.
2. В дома після ряду оглядів і вивчення проблеми, встановив свій діагноз: трісли резинові вакуумні трубочки, не поступає вакуум на один з електроклапанів, клапан ЕРГ і пепепускний клапан працюють (перевіріється при зуглушеному двигуні, берем трубку, що йде від камери ЕРГ або перепускного, ротом строрюємо вакуум і різко відпускаєм, при цьому чуємо звук увигляді удару або щелчка).
3. Далі відєднав всі трубки від шлангу який показаний на рис.1. при працюючому двигуні, виявилось, що один з отворів взагалі не пропускає ваккуму (нема різниці в підкліченічи ЕРГ, чи перепускного клапана, до цих отворів).
4. проблема вирішилась при допомозі цвяка і молотка, пробив отвір, і заміні трубочок.
5. Все акуратно зібрав згідно рис 2 скалав, підєднав віс трубочки, при працюючому двигуні почерзі зняв вакуумні трубочки, що йдуть на електроклапани і перевірив наявність подачі вакууму, все працює.
Дочого я все це веду, що причина несправності ЕРГ і перепускного клапана, може бути як варіант відсутністю вакуума, і не треба спішити міняти дорогі електроклапана, і ерг, і тому подібне. треба поступово розібратись. Може мій досвід ремонту буде комусь корисний і пригодиться при ремонті авто.
А далі подивлюсь як авто буде себе вести і що з того вийде.
Описание: |
|
Размер: |
60.44 KB |
Просмотрено: |
1762 раз(а) |
![Рис.2.png](files/thumbs/t____.2_132.png)
|
Описание: |
|
Размер: |
199.54 KB |
Просмотрено: |
1537 раз(а) |
![Рис 1.jpg](files/thumbs/t_____1_158.jpg)
|
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
monoshin Amico
![](images/avatars/1606717105513212d1ae724.jpg)
![Amico Amico](images/ranks/rank0.gif)
Возраст: 50 Знак зодиака: ![Весы Весы](templates/subSilver/images/icon_zodiac_libra.gif) Зарегистрирован: 31.08.2011 Сообщения: 12 Откуда: киевская обл
Авто: Ситроен джампи 1,9 тд 98г
|
Добавлено: Чт Дек 27, 2012 22:34 Заголовок сообщения: |
|
|
monoshin писал(а): | всім привіт. зіткнувся з проблемою. двигун став"тупити".свист турбини і відчуття того ,що вона є,зявляється десь при швидкості 90 км\год (5-та передача) до того,при натисненні на акселератор чути противний звук,ніби "січе" випускний колектор або глушак. в процесі розгону цей звук пропадає і зявляється звук турбіни. двигун 1,9 тд сітроен джампі 1998р.в. є реальне відчуття,що "турбояма"стала дуже величезною))) |
в моєму випадку проблема виявилася в слідуючому-відійшла гайка на шпильці,що зєднує випускний колектор з турбіною.оскільки це сталося давно,то в місці прориву газів утворилися раковини,шпилька й гайка пригоріли. довелося знімати турбіну(заодно й продіагностували-норм),випускний колектор,шліфувати флянці,висверлювати шпильки.ЕРГ заглушили металевою пластиною.все це робили на техстанції.ціна всього обєму робіт біля 2к грн(1800,якщо не помиляюся)
після ремонту пройшов біля 5тис км.По відчуттям-реально почала працювати турбіна,зникли сторонні звуки-лише турбіна тихенько посвистує.розхід масла не змінився(тобто,як не доливав від заміни до заміни-так і не доливаю).у впускному трубопроводі і повітряному фільтрі стало набагато чистіше(раніше було присутнє масло. двигун 1,9 тд джампі 98 р.в. пробіг 330 тис км.
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Olegs Италомафиози
![Италомафиози Италомафиози](images/ranks/rank4.gif)
Возраст: 56 Знак зодиака: ![Лев Лев](templates/subSilver/images/icon_zodiac_leo.gif) Зарегистрирован: 24.11.2012 Сообщения: 578 Откуда: Житомир, Украина
Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2
|
Добавлено: Чт Янв 17, 2013 17:43 Заголовок сообщения: |
|
|
Freedom писал(а): | Щоб не створювати нової теми, опишу тут свої есперементи над ЕРГ, перепускним клапаном і електроклапанами і що з того вийшло:
1....
2. В дома після ряду оглядів і вивчення проблеми, встановив свій діагноз: трісли резинові вакуумні трубочки, не поступає вакуум на один з електроклапанів, клапан ЕРГ і пепепускний клапан працюють (перевіріється при зуглушеному двигуні, берем трубку, що йде від камери ЕРГ або перепускного, ротом строрюємо вакуум і різко відпускаєм, при цьому чуємо звук увигляді удару або щелчка).
3. ...
4. ...
5. ...
|
Сегодня проверял свои клапана EGR и перепускной турбины. Снял трубочки и проверил герметичность ртом - перепускной слегка щелкает, после создания разряжения ртом, а вот EGR - ни звука
Да еще и 5 минут плевался черной сажей. Потом ухитрился его сфоткать. Он оказался в масле. Похоже, заклинил в каком-то положении. Как то можно узнать в каком или перевести в положение отсоединения коллекторов друг от друга? Ранее читал - в какие-то отверстия отверткой ткнуть. В какие?
Описание: |
|
Размер: |
360.27 KB |
Просмотрено: |
1095 раз(а) |
![EGR6.jpg](files/thumbs/t_egr6_517.jpg)
|
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Freedom Италоманьячище
![](images/avatars/192105153958cae54c03d18.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 41 Знак зодиака: ![Водолей Водолей](templates/subSilver/images/icon_zodiac_aquarius.gif) Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Чт Янв 17, 2013 18:25 Заголовок сообщения: |
|
|
Olegs
я б на твому місці його зняв і почистив (а взагалі було б добре очистити і впускний колектор), відкручуєш дві гайки, і знімаєш защолку з трубки вихлопних газів.... но доступ туди ускладнений... мені здається він заклинив у відкритому положені тобто гази постійно удуть в впускний колектор, а потрубці вих. газів до ЕРГ йде масло, що гонить турба або через сапун
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Freedom Италоманьячище
![](images/avatars/192105153958cae54c03d18.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 41 Знак зодиака: ![Водолей Водолей](templates/subSilver/images/icon_zodiac_aquarius.gif) Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Чт Янв 17, 2013 18:30 Заголовок сообщения: |
|
|
epi
написав "з ями його отверткою закриваєм, в грибку є дирки "
я таких процедур не робив. якщо не поможе і не хочеш знімати то є ще варіант зуглушити вставивши металічну суцільну прокладочку між трубкою 9 і впускним колектором в місці де стикуються
але повторюсь я його би зняв для профілактики
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
epi Италофан
![Италофан Италофан](images/ranks/rank2.gif)
Возраст: 38 Знак зодиака: ![Дева Дева](templates/subSilver/images/icon_zodiac_virgo.gif) Зарегистрирован: 14.04.2011 Сообщения: 160 Откуда: Тернополь
Авто: Scudo 2.0 Bosch EDC 15С2
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
epi Италофан
![Италофан Италофан](images/ranks/rank2.gif)
Возраст: 38 Знак зодиака: ![Дева Дева](templates/subSilver/images/icon_zodiac_virgo.gif) Зарегистрирован: 14.04.2011 Сообщения: 160 Откуда: Тернополь
Авто: Scudo 2.0 Bosch EDC 15С2
|
Добавлено: Чт Янв 17, 2013 23:55 Заголовок сообщения: |
|
|
Простий спосіб перевірити чи пускає егр, відключити від нього вакуум - проїхатись - помацати трубочку від клапана егр на впуск
_________________ Cуперечка на форумі — це все одно, що олімпіада серед розумово відсталих. Навіть якщо ти переміг — ти все одно дурак.. (с) Невідомий |
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Olegs Италомафиози
![Италомафиози Италомафиози](images/ranks/rank4.gif)
Возраст: 56 Знак зодиака: ![Лев Лев](templates/subSilver/images/icon_zodiac_leo.gif) Зарегистрирован: 24.11.2012 Сообщения: 578 Откуда: Житомир, Украина
Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2
|
Добавлено: Пт Янв 18, 2013 00:38 Заголовок сообщения: |
|
|
epi писал(а): |
в дирки тикаєм отвертку і акуратно заштовхуємо, але без фанатизму зусиль не треба прикладати багато
PS
Всі біди від забитого каталізатора або соленоїдів
1. неефективно працює турбіна
2. йдуть вихлопні гази в більшій кількості йдуть на впуск |
Спасибо! Попробую задвинуть его. Хотя, действительно, надо бы проверить, открыт ли он. Кстати, по логике работы БУ, пока двигатель не прогрет, клапан EGR не открывается. Это надо учитывать. Если он горячий на не прогретой машине - тогда точно открыт не в тему.
Кстати, я срезал катализатор, посмотрю, как теперь будет работать двигатель. То, что изменения есть - 100%, пропала непонятная яма в районе 3000 оборотов - теперь обороты набираются равномерно.
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Freedom Италоманьячище
![](images/avatars/192105153958cae54c03d18.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 41 Знак зодиака: ![Водолей Водолей](templates/subSilver/images/icon_zodiac_aquarius.gif) Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Пт Янв 18, 2013 11:35 Заголовок сообщения: |
|
|
тут описані умови рецеркуляції
Описание: |
|
Размер: |
275 KB |
Просмотрено: |
1641 раз(а) |
![ERG.JPG](files/thumbs/t_erg_195.jpg)
|
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Sirko Италолюбитель
![Италолюбитель Италолюбитель](images/ranks/rank1.gif)
Возраст: 40 Знак зодиака: ![Рак Рак](templates/subSilver/images/icon_zodiac_cancer.gif) Зарегистрирован: 13.07.2012 Сообщения: 87 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 1.9d
|
Добавлено: Пт Янв 18, 2013 12:16 Заголовок сообщения: |
|
|
Freedom, підкажи, будь ласка, де детально описано як заглушити клапан EGR на 1,9 DW8В.
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Freedom Италоманьячище
![](images/avatars/192105153958cae54c03d18.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 41 Знак зодиака: ![Водолей Водолей](templates/subSilver/images/icon_zodiac_aquarius.gif) Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Пт Янв 18, 2013 13:29 Заголовок сообщения: |
|
|
Sirko
я вже здається десь писав як глушити, але повторюсь:
1, машину на яму, там і дивимся вихлопну трубу, до випускного колектора є прикручена трубка яка відводить частину ВГ до ЕРГ, її в тому місці відкручуєм.
2, відкручуєм під капотом кріплення трубки до мотора і до ЕРГ на защолці.
3. знімаємо трубку
4, робимо металічну прокладку для встановлення між колектором ВГ і трубкою ВГ до ЕРГ (думаю все зрозуміло)
5. можна провести процедуру очищення ЕРГ і впускного колектора, но це довга справа і є щим погратися і повідкручувати, якщо не напрягає то можна обійтись і без неї
6, збираємо все і скручуєм, підганяєм
7, залишається заглушити отвір на електромагнітному клапані, щоб не було подачі вакууму на дросельно заслонку (якщо не зробити то буде на певних оборотах тупіти), глушиться болтиком відповідного діаметру.
8, робимо пробний заїзд
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Freedom Италоманьячище
![](images/avatars/192105153958cae54c03d18.jpg)
![Италоманьячище Италоманьячище](images/ranks/rank5.gif)
Возраст: 41 Знак зодиака: ![Водолей Водолей](templates/subSilver/images/icon_zodiac_aquarius.gif) Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Пт Янв 18, 2013 13:30 Заголовок сообщения: |
|
|
дивись на фото
Описание: |
|
Размер: |
448.9 KB |
Просмотрено: |
2596 раз(а) |
![ЕРГ.JPG](files/thumbs/t_____113.jpg)
|
Описание: |
|
Размер: |
316.39 KB |
Просмотрено: |
2467 раз(а) |
![ЕРГ схема.JPG](files/thumbs/t___________339.jpg)
|
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Sirko Италолюбитель
![Италолюбитель Италолюбитель](images/ranks/rank1.gif)
Возраст: 40 Знак зодиака: ![Рак Рак](templates/subSilver/images/icon_zodiac_cancer.gif) Зарегистрирован: 13.07.2012 Сообщения: 87 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 1.9d
|
Добавлено: Пт Янв 18, 2013 13:50 Заголовок сообщения: |
|
|
Freedom, дуже дякую!!! Після свята займусь.
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Olegs Италомафиози
![Италомафиози Италомафиози](images/ranks/rank4.gif)
Возраст: 56 Знак зодиака: ![Лев Лев](templates/subSilver/images/icon_zodiac_leo.gif) Зарегистрирован: 24.11.2012 Сообщения: 578 Откуда: Житомир, Украина
Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2
|
Добавлено: Пт Янв 18, 2013 17:33 Заголовок сообщения: |
|
|
Пытался сегодня задвинуть клапан EGR в закрытое положение, но так и не понял на что там давить-толкать. Но при просмотре своих фоток, заметил, что между клапаном и выхл.коллектором стоит какая-то прокладка. Может он уже заглушен? Или это стоит родная прокладка ( №3 на рис.2 в сообщении Freedom) ? Проверял греется ли выходная трубка клапана при прогреве машины - холодная. Значит клапан у меня в закрытом положении. Решил еще проверить электроклапана. Отключил при работающем двигателе фишку разъема электроклапана турбины - сразу засветился значек "двигатель" и появилась ошибка P0234. Сбросил ошибку бортовиком. Этот клапан работает. Отключил от электроклапана ЕГР фишку также при работающем двигателе - и ничего не произошло!!! Никаких ошибок! Что может быть?
Описание: |
|
Размер: |
310.39 KB |
Просмотрено: |
1073 раз(а) |
![EGR7.jpg](files/thumbs/t_egr7_598.jpg)
|
|
|
Вернуться к началу |
|
![](templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|