Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Кто на скудо или экспертах 2.0 HDI глушил EGR?
На страницу Пред.  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Пт Авг 03, 2012 18:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Пежо Експерт 2004 1,9 DW8В 196 тис. км (но думаю що 300 тис. км)
1. мотор дихає свіжим по вітрям.
2. нема сажопиломасляних відкладень на впускному колекторі.
3. чистіше масло.
4. цю процедуру на мою думку треба робити при вирізаному каталізаторі
5. розхід масла не появився, палива не змінився, останя поїздка в генічеськ азовське море кілометраж склав 2100 км: масла не взяла, розхід 6 л на 100, це при паспортних 6,6 за містом.
6. тягне добре нема ніяких притензій 110 легко більше не їду принципово
7. не димить (каталізатор вирізаний, егр заглушений, робили комп. діагностику на димність все супер)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Пн Авг 06, 2012 11:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Щоб не створювати нової теми, опишу тут свої есперементи над ЕРГ, перепускним клапаном і електроклапанами і що з того вийшло:
1. Почалось з діагностики: сказали помилка, не працює перепускний клапан, справа в електромагнітному клапані. Запропонували купитиновий, відмовився.
2. В дома після ряду оглядів і вивчення проблеми, встановив свій діагноз: трісли резинові вакуумні трубочки, не поступає вакуум на один з електроклапанів, клапан ЕРГ і пепепускний клапан працюють (перевіріється при зуглушеному двигуні, берем трубку, що йде від камери ЕРГ або перепускного, ротом строрюємо вакуум і різко відпускаєм, при цьому чуємо звук увигляді удару або щелчка).
3. Далі відєднав всі трубки від шлангу який показаний на рис.1. при працюючому двигуні, виявилось, що один з отворів взагалі не пропускає ваккуму (нема різниці в підкліченічи ЕРГ, чи перепускного клапана, до цих отворів).
4. проблема вирішилась при допомозі цвяка і молотка, пробив отвір, і заміні трубочок.
5. Все акуратно зібрав згідно рис 2 скалав, підєднав віс трубочки, при працюючому двигуні почерзі зняв вакуумні трубочки, що йдуть на електроклапани і перевірив наявність подачі вакууму, все працює.

Дочого я все це веду, що причина несправності ЕРГ і перепускного клапана, може бути як варіант відсутністю вакуума, і не треба спішити міняти дорогі електроклапана, і ерг, і тому подібне. треба поступово розібратись. Може мій досвід ремонту буде комусь корисний і пригодиться при ремонті авто. Hi Bye
А далі подивлюсь як авто буде себе вести і що з того вийде.



Рис.2.png
 Описание:
 Размер:  60.44 KB
 Просмотрено:  1601 раз(а)

Рис.2.png



Рис 1.jpg
 Описание:
 Размер:  199.54 KB
 Просмотрено:  1451 раз(а)

Рис 1.jpg


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
monoshin
Amico


Amico

Возраст: 49
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 31.08.2011
Сообщения: 12
Откуда: киевская обл

Авто: Ситроен джампи 1,9 тд 98г

СообщениеДобавлено: Чт Дек 27, 2012 22:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

monoshin писал(а):
всім привіт. зіткнувся з проблемою. двигун став"тупити".свист турбини і відчуття того ,що вона є,зявляється десь при швидкості 90 км\год (5-та передача) до того,при натисненні на акселератор чути противний звук,ніби "січе" випускний колектор або глушак. в процесі розгону цей звук пропадає і зявляється звук турбіни. двигун 1,9 тд сітроен джампі 1998р.в. є реальне відчуття,що "турбояма"стала дуже величезною)))

в моєму випадку проблема виявилася в слідуючому-відійшла гайка на шпильці,що зєднує випускний колектор з турбіною.оскільки це сталося давно,то в місці прориву газів утворилися раковини,шпилька й гайка пригоріли. довелося знімати турбіну(заодно й продіагностували-норм),випускний колектор,шліфувати флянці,висверлювати шпильки.ЕРГ заглушили металевою пластиною.все це робили на техстанції.ціна всього обєму робіт біля 2к грн(1800,якщо не помиляюся)
після ремонту пройшов біля 5тис км.По відчуттям-реально почала працювати турбіна,зникли сторонні звуки-лише турбіна тихенько посвистує.розхід масла не змінився(тобто,як не доливав від заміни до заміни-так і не доливаю).у впускному трубопроводі і повітряному фільтрі стало набагато чистіше(раніше було присутнє масло. двигун 1,9 тд джампі 98 р.в. пробіг 330 тис км.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Olegs
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 55
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 24.11.2012
Сообщения: 578
Откуда: Житомир, Украина

Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2

СообщениеДобавлено: Чт Янв 17, 2013 17:43    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Freedom писал(а):
Щоб не створювати нової теми, опишу тут свої есперементи над ЕРГ, перепускним клапаном і електроклапанами і що з того вийшло:
1....
2. В дома після ряду оглядів і вивчення проблеми, встановив свій діагноз: трісли резинові вакуумні трубочки, не поступає вакуум на один з електроклапанів, клапан ЕРГ і пепепускний клапан працюють (перевіріється при зуглушеному двигуні, берем трубку, що йде від камери ЕРГ або перепускного, ротом строрюємо вакуум і різко відпускаєм, при цьому чуємо звук увигляді удару або щелчка).
3. ...
4. ...
5. ...

Сегодня проверял свои клапана EGR и перепускной турбины. Снял трубочки и проверил герметичность ртом - перепускной слегка щелкает, после создания разряжения ртом, а вот EGR - ни звука Crying or Very sad
Да еще и 5 минут плевался черной сажей. Потом ухитрился его сфоткать. Он оказался в масле. Похоже, заклинил в каком-то положении. Как то можно узнать в каком или перевести в положение отсоединения коллекторов друг от друга? Ранее читал - в какие-то отверстия отверткой ткнуть. В какие?



EGR6.jpg
 Описание:
 Размер:  360.27 KB
 Просмотрено:  1071 раз(а)

EGR6.jpg


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Чт Янв 17, 2013 18:25    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Olegs
я б на твому місці його зняв і почистив (а взагалі було б добре очистити і впускний колектор), відкручуєш дві гайки, і знімаєш защолку з трубки вихлопних газів.... но доступ туди ускладнений... мені здається він заклинив у відкритому положені тобто гази постійно удуть в впускний колектор, а потрубці вих. газів до ЕРГ йде масло, що гонить турба або через сапун
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Чт Янв 17, 2013 18:30    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

epi
написав "з ями його отверткою закриваєм, в грибку є дирки "

я таких процедур не робив. якщо не поможе і не хочеш знімати то є ще варіант зуглушити вставивши металічну суцільну прокладочку між трубкою 9 і впускним колектором в місці де стикуються

але повторюсь я його би зняв для профілактики Wink
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
epi
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 14.04.2011
Сообщения: 160
Откуда: Тернополь

Авто: Scudo 2.0 Bosch EDC 15С2

СообщениеДобавлено: Чт Янв 17, 2013 23:52    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Freedom писал(а):
epi
написав "з ями його отверткою закриваєм, в грибку є дирки "

я таких процедур не робив. якщо не поможе і не хочеш знімати то є ще варіант зуглушити вставивши металічну суцільну прокладочку між трубкою 9 і впускним колектором в місці де стикуються

але повторюсь я його би зняв для профілактики Wink



в дирки тикаєм отвертку і акуратно заштовхуємо, але без фанатизму зусиль не треба прикладати багато

PS

Всі біди від забитого каталізатора або соленоїдів
1. неефективно працює турбіна
2. йдуть вихлопні гази в більшій кількості йдуть на впуск



t_egr6_517.jpg
 Описание:
 Размер:  57.71 KB
 Просмотрено:  861 раз(а)

t_egr6_517.jpg



_________________
Cуперечка на форумі — це все одно, що олімпіада серед розумово відсталих. Навіть якщо ти переміг — ти все одно дурак.. (с) Невідомий
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
epi
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 14.04.2011
Сообщения: 160
Откуда: Тернополь

Авто: Scudo 2.0 Bosch EDC 15С2

СообщениеДобавлено: Чт Янв 17, 2013 23:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Простий спосіб перевірити чи пускає егр, відключити від нього вакуум - проїхатись - помацати трубочку від клапана егр на впуск
_________________
Cуперечка на форумі — це все одно, що олімпіада серед розумово відсталих. Навіть якщо ти переміг — ти все одно дурак.. (с) Невідомий
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Olegs
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 55
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 24.11.2012
Сообщения: 578
Откуда: Житомир, Украина

Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2

СообщениеДобавлено: Пт Янв 18, 2013 00:38    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

epi писал(а):


в дирки тикаєм отвертку і акуратно заштовхуємо, але без фанатизму зусиль не треба прикладати багато

PS

Всі біди від забитого каталізатора або соленоїдів
1. неефективно працює турбіна
2. йдуть вихлопні гази в більшій кількості йдуть на впуск


Спасибо! Попробую задвинуть его. Хотя, действительно, надо бы проверить, открыт ли он. Кстати, по логике работы БУ, пока двигатель не прогрет, клапан EGR не открывается. Это надо учитывать. Если он горячий на не прогретой машине - тогда точно открыт не в тему.
Кстати, я срезал катализатор, посмотрю, как теперь будет работать двигатель. То, что изменения есть - 100%, пропала непонятная яма в районе 3000 оборотов - теперь обороты набираются равномерно.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Пт Янв 18, 2013 11:35    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

тут описані умови рецеркуляції


ERG.JPG
 Описание:
 Размер:  275 KB
 Просмотрено:  1617 раз(а)

ERG.JPG


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sirko
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 39
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 13.07.2012
Сообщения: 87
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 1.9d

СообщениеДобавлено: Пт Янв 18, 2013 12:16    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Freedom, підкажи, будь ласка, де детально описано як заглушити клапан EGR на 1,9 DW8В. Drinks or Beer
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Пт Янв 18, 2013 13:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Sirko
я вже здається десь писав як глушити, але повторюсь:
1, машину на яму, там і дивимся вихлопну трубу, до випускного колектора є прикручена трубка яка відводить частину ВГ до ЕРГ, її в тому місці відкручуєм.
2, відкручуєм під капотом кріплення трубки до мотора і до ЕРГ на защолці.
3. знімаємо трубку
4, робимо металічну прокладку для встановлення між колектором ВГ і трубкою ВГ до ЕРГ (думаю все зрозуміло) Very Happy
5. можна провести процедуру очищення ЕРГ і впускного колектора, но це довга справа і є щим погратися і повідкручувати, якщо не напрягає то можна обійтись і без неї
6, збираємо все і скручуєм, підганяєм
7, залишається заглушити отвір на електромагнітному клапані, щоб не було подачі вакууму на дросельно заслонку (якщо не зробити то буде на певних оборотах тупіти), глушиться болтиком відповідного діаметру.
8, робимо пробний заїзд
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Пт Янв 18, 2013 13:30    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

дивись на фото


ЕРГ.JPG
 Описание:
 Размер:  448.9 KB
 Просмотрено:  2494 раз(а)

ЕРГ.JPG



ЕРГ схема.JPG
 Описание:
 Размер:  316.39 KB
 Просмотрено:  2333 раз(а)

ЕРГ схема.JPG


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sirko
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 39
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 13.07.2012
Сообщения: 87
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 1.9d

СообщениеДобавлено: Пт Янв 18, 2013 13:50    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Freedom, дуже дякую!!! Drinks or Beer Після свята займусь.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Olegs
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 55
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 24.11.2012
Сообщения: 578
Откуда: Житомир, Украина

Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2

СообщениеДобавлено: Пт Янв 18, 2013 17:33    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Пытался сегодня задвинуть клапан EGR в закрытое положение, но так и не понял на что там давить-толкать. Но при просмотре своих фоток, заметил, что между клапаном и выхл.коллектором стоит какая-то прокладка. Может он уже заглушен? Или это стоит родная прокладка ( №3 на рис.2 в сообщении Freedom) ? Проверял греется ли выходная трубка клапана при прогреве машины - холодная. Значит клапан у меня в закрытом положении. Решил еще проверить электроклапана. Отключил при работающем двигателе фишку разъема электроклапана турбины - сразу засветился значек "двигатель" и появилась ошибка P0234. Сбросил ошибку бортовиком. Этот клапан работает. Отключил от электроклапана ЕГР фишку также при работающем двигателе - и ничего не произошло!!! Никаких ошибок! Что может быть?


EGR7.jpg
 Описание:
 Размер:  310.39 KB
 Просмотрено:  1053 раз(а)

EGR7.jpg


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  След.
Страница 2 из 14

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу