|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Valera1980xbb Италолюбитель
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.05.2011 Сообщения: 67 Откуда: Одесса
Авто: EXPERT 2.0 , 2005г
|
Добавлено: Сб Июл 21, 2012 22:34 Заголовок сообщения: Кто на скудо или экспертах 2.0 HDI глушил EGR? |
|
|
Кто на скудо или экспертах 2.0 HDI глушил EGR, есть ли эффект и какой? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Вс Июл 22, 2012 08:29 Заголовок сообщения: |
|
|
Я глушив на експерті 2004 1,9 д, явного ефекту, не було, але після цієї операції впускний колектор став чистим (я його чистив бо він був весь в сажі і масло+сажа= мазутоподібній речовині). Нюанс, одним зуглушуваням не обійдеться, ще глушив зразу вакуумну трубку, що йшла на дросель від електромагнітного клапана(якщо цього не зробити, машина буде тупити). І дотого вирізав каталізатор.
Можу підвести такі підсумки:
1. Розхід палива не змінився 6.5-7.5 середній. а по трасі і того менше
2. Тяга лишилась одинакова, тягне добре. 90-100 крейсерська шв.
3. Масло не доливаю.
4. на температуру двигуна не вплинуло.
5. Після декількох тисяч км, замітив масло, що стікало з впускного колектора через ЕРГ в впускний патрубок. На певно картерні гази тягнуть, а далі по накату.
Зараз в мене скудо 2,0 жтд, тоже думаю глушити
Последний раз редактировалось: Freedom (Пн Авг 06, 2012 10:40), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Вс Июл 22, 2012 08:38 Заголовок сообщения: |
|
|
Вчора зробив таку процедуру: завів, і відєднав трубочку від ел.клапана, ніби нічого і не змінилось. але при прогазовці свист турбіни до і після відрізнялись, а так треба ще перевірити на ходу цю операцію, чек не світився. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Aryll Италоманьяк
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.05.2010 Сообщения: 460 Откуда: Хмельницкая обл.г.Городок
Авто: Fiat Scudo 2.0jtd 2003г.в.
|
Добавлено: Вс Июл 22, 2012 18:47 Заголовок сообщения: |
|
|
В мене ЕГР заглушений трубка ні. А сисл її глушити, мозг все одно буде давати імпульси на той електроклапан хіба перепрошити?! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Вс Июл 22, 2012 19:07 Заголовок сообщения: |
|
|
ЕГР керується вакуумом, через електромагнітний клапан, щоб заглушити ЕРГ достатньо в вихідний отвір, що йде на ЕРГ вставити болт підходящого діаметру і все, не треба нічого видумувати, але це теорія для 2,0 жтд на практиці я цього не робив, на 1,9 треба робити процедуру описану мною вище, перевірино на собі 25000 км. наїздив. |
|
Вернуться к началу |
|
|
rosdos Amico
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.11.2011 Сообщения: 47 Откуда: НЕТІШИН
Авто: SCUDO 1.9 TD
|
Добавлено: Пн Июл 23, 2012 15:02 Заголовок сообщения: |
|
|
А навіщо глушити,чи недостатньо просто скинути фішку з розєма,я в себе так зробив. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Пн Июл 23, 2012 15:52 Заголовок сообщения: |
|
|
А чек не світиться?,В мене що на пижику 1,9 д 2004, що на скудо жтд 2005, при відключені фішки, світиться чек. А так як описав вище комп бачить все і нормально працює. |
|
Вернуться к началу |
|
|
monoshin Amico
Возраст: 50 Знак зодиака: Зарегистрирован: 31.08.2011 Сообщения: 12 Откуда: киевская обл
Авто: Ситроен джампи 1,9 тд 98г
|
Добавлено: Ср Июл 25, 2012 20:46 Заголовок сообщения: |
|
|
всім привіт. зіткнувся з проблемою. двигун став"тупити".свист турбини і відчуття того ,що вона є,зявляється десь при швидкості 90 км\год (5-та передача) до того,при натисненні на акселератор чути противний звук,ніби "січе" випускний колектор або глушак. в процесі розгону цей звук пропадає і зявляється звук турбіни. двигун 1,9 тд сітроен джампі 1998р.в. є реальне відчуття,що "турбояма"стала дуже величезною))) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Ср Июл 25, 2012 22:11 Заголовок сообщения: |
|
|
Може тріс випускний колектор, і частина газів йде мимо турби, відцього і машина може бути тупіша (процес розгону стає довший, свого роду нерегульваний перепускний клапан робиться) , або трісли/відєднались впускні патрубки, перевір систему впуск/випуск на наявність негерметичності. |
|
Вернуться к началу |
|
|
epi Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.04.2011 Сообщения: 160 Откуда: Тернополь
Авто: Scudo 2.0 Bosch EDC 15С2
|
Добавлено: Сб Июл 28, 2012 09:04 Заголовок сообщения: |
|
|
rosdos писал(а): | А навіщо глушити,чи недостатньо просто скинути фішку з розєма,я в себе так зробив. |
в мене горить чек при знятій фішці
я робив так, фішка втикнута, з клапана тупо зняв шланг, що йде від вакуумного насоса і вставив болт і всі процедури, масло чорніє після 2-3тисяч, з ЕГР через 300 км _________________ Cуперечка на форумі — це все одно, що олімпіада серед розумово відсталих. Навіть якщо ти переміг — ти все одно дурак.. (с) Невідомий |
|
Вернуться к началу |
|
|
Aryll Италоманьяк
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.05.2010 Сообщения: 460 Откуда: Хмельницкая обл.г.Городок
Авто: Fiat Scudo 2.0jtd 2003г.в.
|
Добавлено: Сб Июл 28, 2012 12:50 Заголовок сообщения: |
|
|
epi
Ну це якщо він (ЕГР) не заклинив в відкритому положенні! |
|
Вернуться к началу |
|
|
epi Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.04.2011 Сообщения: 160 Откуда: Тернополь
Авто: Scudo 2.0 Bosch EDC 15С2
|
Добавлено: Сб Июл 28, 2012 15:50 Заголовок сообщения: |
|
|
Aryll писал(а): | epi
Ну це якщо він (ЕГР) не заклинив в відкритому положенні! |
забув додати, з ями його отверткою закриваєм, в грибку є дирки _________________ Cуперечка на форумі — це все одно, що олімпіада серед розумово відсталих. Навіть якщо ти переміг — ти все одно дурак.. (с) Невідомий |
|
Вернуться к началу |
|
|
Aryll Италоманьяк
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.05.2010 Сообщения: 460 Откуда: Хмельницкая обл.г.Городок
Авто: Fiat Scudo 2.0jtd 2003г.в.
|
Добавлено: Сб Июл 28, 2012 21:35 Заголовок сообщения: |
|
|
О тепер порядок!!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Пт Авг 03, 2012 11:38 Заголовок сообщения: |
|
|
Сьогодні зуглушив ЕГР: в електромагнітний клапан, в вихідний отвір, що йде на камеру ЕРГ вставив болт підходящого діаметру. Проїздив пару км, динаміка субєктивно, але чуть краща стала, розхід пізніше відпишу, по маслу тоже, але я ще промив датчик расходу повітря, може і воно, щось дало, ніби все в нормі при розгоні 2-3 с маленький чорний клубок диму і то якщо втопити педальку.
Але цікавить відгуки людей які цю процедуру тоже робили на ЖТД ХДІ, як машина через десяток тис. км, як розхід, ваші враження і досвід? на 1,9 д я вже знаю результат, а от на 2,0 хочу почути вашу думку. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Колобок Италомафиози
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.03.2011 Сообщения: 982 Откуда: Тернопіль
Авто: FIAT SCUDO 2006 р.н. 2.0 JTD L2H1
|
Добавлено: Пт Авг 03, 2012 17:59 Заголовок сообщения: |
|
|
Freedom писал(а): | Сьогодні зуглушив ЕГР: в електромагнітний клапан, в вихідний отвір, що йде на камеру ЕРГ вставив болт підходящого діаметру. Проїздив пару км, динаміка субєктивно, але чуть краща стала, розхід пізніше відпишу, по маслу тоже, але я ще промив датчик расходу повітря, може і воно, щось дало, ніби все в нормі при розгоні 2-3 с маленький чорний клубок диму і то якщо втопити педальку.
Але цікавить відгуки людей які цю процедуру тоже робили на ЖТД ХДІ, як машина через десяток тис. км, як розхід, ваші враження і досвід? на 1,9 д я вже знаю результат, а от на 2,0 хочу почути вашу думку. |
А який результат на 1,9??? |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|