Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Глючить 2.0 НДІ
На страницу 1, 2  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Вітя
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 17.02.2012
Сообщения: 2024
Откуда: Івано-Франківськ

Авто: Citroen Jumpy 2008p 2.0HDI 120

СообщениеДобавлено: Чт Май 03, 2012 07:48    Заголовок сообщения: Глючить 2.0 НДІ Ответить с цитатой

Пішла на робочій машині чорна полоса, кожен день новий сюрприз. тепер по суті, може хтось стикався, бо діагностика безсила:
1) непонятно чого горить ЧЕК (жодної помилки на сканері нема)
2) 4 і 5 передачі при 2900-3200 об/хв глохне
3) при повороті вліво рипить (не хрустить, а саме РИПИТЬ) з правого боку
і т.д. написати можна багато, пишу самі необхідні для ремонту поломки.

Сам багато знаю по чих машин, но бачу що не все)), література безсила вже перелопатив книжок 8 по 400-500сторінок, навіть і Італійські. Мо же в когось було таке і може з практики сказати, А то методом заміни всього багато часу піде, а його ой-як нехватає.

_________________
Авторозборка
Fiat Scudo, Ulysse, Doblo
Peugeot Expert, 806, 407, 307, 206, 607
Сitroen Jumpy, Evasion
067-344-81-21
095-754-53-56


http://fran-service.com.ua/
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
беня
Amico


Amico

Возраст: 56
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 22.10.2011
Сообщения: 47
Откуда: хмельницкий

Авто: fiat scudo 2.0 jtd

СообщениеДобавлено: Чт Май 03, 2012 09:22    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Подібна ситуація і в мене,діагностика показала що не справний росходомір.Замінивши росходомір проблема залишилась(горить ЧЕК,при 3000 об. глохне).
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Вітя
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 17.02.2012
Сообщения: 2024
Откуда: Івано-Франківськ

Авто: Citroen Jumpy 2008p 2.0HDI 120

СообщениеДобавлено: Чт Май 03, 2012 22:22    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

беня писал(а):
Подібна ситуація і в мене,діагностика показала що не справний росходомір.Замінивши росходомір проблема залишилась(горить ЧЕК,при 3000 об. глохне).


та в мене на роботі витратомів біля 10шт, ставив з різними кодами, міняв датчик пливного насоса, міняв датчик паливної рампи, ........ тут не в датчиках проблема.

Думаю завтра до каталізатора подивитись, може і забився від нашої соляри, 240тис як-не-як. Таке враження що відпрацьовані гази вертаються назад у впускний колектор і машина починає душитися і потім глохне.

_________________
Авторозборка
Fiat Scudo, Ulysse, Doblo
Peugeot Expert, 806, 407, 307, 206, 607
Сitroen Jumpy, Evasion
067-344-81-21
095-754-53-56


http://fran-service.com.ua/
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Studenttr
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 41
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 14.06.2011
Сообщения: 85
Откуда: Тернопіль

Авто: Fiat Scudo 2.0jtd

СообщениеДобавлено: Пт Май 04, 2012 15:40    Заголовок сообщения: Re: Глючить 2.0 НДІ Ответить с цитатой

Вітя писал(а):
1) непонятно чого горить ЧЕК (жодної помилки на сканері нема)

В мене була подібна проблема після знятя турбіни теж горів чек і двоє спеців перевіряли і сказали що ніяких помилок нема. Лише 3 майстер підключивши компютер зміг зняти помилку, не знаю в чому різниця чи в компі чи в програмі. Спробуй іншою програмою.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
epi
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 14.04.2011
Сообщения: 160
Откуда: Тернополь

Авто: Scudo 2.0 Bosch EDC 15С2

СообщениеДобавлено: Сб Май 05, 2012 08:14    Заголовок сообщения: Re: Глючить 2.0 НДІ Ответить с цитатой

Вітя писал(а):
Пішла на робочій машині чорна полоса, кожен день новий сюрприз. тепер по суті, може хтось стикався, бо діагностика безсила:
1) непонятно чого горить ЧЕК (жодної помилки на сканері нема)
2) 4 і 5 передачі при 2900-3200 об/хв глохне
3) при повороті вліво рипить (не хрустить, а саме РИПИТЬ) з правого боку
і т.д. написати можна багато, пишу самі необхідні для ремонту поломки.

Сам багато знаю по чих машин, но бачу що не все)), література безсила вже перелопатив книжок 8 по 400-500сторінок, навіть і Італійські. Мо же в когось було таке і може з практики сказати, А то методом заміни всього багато часу піде, а його ой-як нехватає.



3 - шарова опора суха

фільтр паливний коли міняв*?

скинь фішку на розходометрі повітря і попробуй

попередьоргуй роз"єми фішок які бачиш + під корпусом фільтра глянь

решту попробуй скинуту "+" клему на 5 хв

_________________
Cуперечка на форумі — це все одно, що олімпіада серед розумово відсталих. Навіть якщо ти переміг — ти все одно дурак.. (с) Невідомий
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Вітя
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 17.02.2012
Сообщения: 2024
Откуда: Івано-Франківськ

Авто: Citroen Jumpy 2008p 2.0HDI 120

СообщениеДобавлено: Сб Май 05, 2012 18:39    Заголовок сообщения: Re: Глючить 2.0 НДІ Ответить с цитатой

Studenttr писал(а):
Вітя писал(а):
1) непонятно чого горить ЧЕК (жодної помилки на сканері нема)

В мене була подібна проблема після знятя турбіни теж горів чек і двоє спеців перевіряли і сказали що ніяких помилок нема. Лише 3 майстер підключивши компютер зміг зняти помилку, не знаю в чому різниця чи в компі чи в програмі. Спробуй іншою програмою.


3 ноути на роботі, 6 різних програм, навіть "Автокад 2011" небачить

_________________
Авторозборка
Fiat Scudo, Ulysse, Doblo
Peugeot Expert, 806, 407, 307, 206, 607
Сitroen Jumpy, Evasion
067-344-81-21
095-754-53-56


http://fran-service.com.ua/
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Вітя
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 17.02.2012
Сообщения: 2024
Откуда: Івано-Франківськ

Авто: Citroen Jumpy 2008p 2.0HDI 120

СообщениеДобавлено: Сб Май 05, 2012 18:46    Заголовок сообщения: Re: Глючить 2.0 НДІ Ответить с цитатой

epi писал(а):
Вітя писал(а):
Пішла на робочій машині чорна полоса, кожен день новий сюрприз. тепер по суті, може хтось стикався, бо діагностика безсила:
1) непонятно чого горить ЧЕК (жодної помилки на сканері нема)
2) 4 і 5 передачі при 2900-3200 об/хв глохне
3) при повороті вліво рипить (не хрустить, а саме РИПИТЬ) з правого боку
і т.д. написати можна багато, пишу самі необхідні для ремонту поломки.

Сам багато знаю по чих машин, но бачу що не все)), література безсила вже перелопатив книжок 8 по 400-500сторінок, навіть і Італійські. Мо же в когось було таке і може з практики сказати, А то методом заміни всього багато часу піде, а його ой-як нехватає.



3 - шарова опора суха

фільтр паливний коли міняв*?

скинь фішку на розходометрі повітря і попробуй

попередьоргуй роз"єми фішок які бачиш + під корпусом фільтра глянь

решту попробуй скинуту "+" клему на 5 хв


Я вже тоже прислухався, шо то шарова, но думаю що скоріш за все наконечник або опорний підшипник, ну і з рештою шарова як варіант бо ричаги вже біля 50тис наїхали.

Фільльтр в нормі, міняв 10тис назад, тепер зняв 8 атмосфер з комресора в нього пустив, без змін

Фішку скидав, ситуація аналогічна, тільки соляри 12л взяла на 100км

з фішками варіант, але тоді би сканер помилку бачив би

і "+" клему скидав на пів дня, все як було.

Ше до каталізатора руки не дійшли треба буде просвердлити

_________________
Авторозборка
Fiat Scudo, Ulysse, Doblo
Peugeot Expert, 806, 407, 307, 206, 607
Сitroen Jumpy, Evasion
067-344-81-21
095-754-53-56


http://fran-service.com.ua/
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
asterlix
Amico


Amico

Возраст: 55
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 09.02.2010
Сообщения: 49
Откуда: украина львов

Авто: було скудо97,зараз експерт 2008,2.0hdi

СообщениеДобавлено: Сб Май 05, 2012 19:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

у мене була проблема з "рипінням" на старому скудо.причину ледво знайшли,незнаю чи тобі це допоможе...
підшипник ступиці-верхня обойма широка а внутрішня розділена на дві окремі вузькі,так от одна з вузьких,здається та ,що ближче до середини машини,якимось макаром зтерлася зсередини і гуляла по ступиці а не по шаріках.тобто з"явився шат колеса,але центральною гайкою підшипник притискався дуже сильно боком до ступиці і його(шату) небуло видно при піддомкрачуванні,а лише при вході в поворот(з"являлась бокова нагрузка) рипіло жахливо
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Вітя
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 17.02.2012
Сообщения: 2024
Откуда: Івано-Франківськ

Авто: Citroen Jumpy 2008p 2.0HDI 120

СообщениеДобавлено: Сб Май 05, 2012 19:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

та тут ситуація інша, рип є і при нерухомості автомобіля, тобто коли він стоїть, в мому випадку підшипник не при ділах. Дякую
_________________
Авторозборка
Fiat Scudo, Ulysse, Doblo
Peugeot Expert, 806, 407, 307, 206, 607
Сitroen Jumpy, Evasion
067-344-81-21
095-754-53-56


http://fran-service.com.ua/
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
epi
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 14.04.2011
Сообщения: 160
Откуда: Тернополь

Авто: Scudo 2.0 Bosch EDC 15С2

СообщениеДобавлено: Сб Май 05, 2012 21:20    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Вітя писал(а):
та тут ситуація інша, рип є і при нерухомості автомобіля, тобто коли він стоїть, в мому випадку підшипник не при ділах. Дякую


може коріневий рипить?

_________________
Cуперечка на форумі — це все одно, що олімпіада серед розумово відсталих. Навіть якщо ти переміг — ти все одно дурак.. (с) Невідомий
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Вітя
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 17.02.2012
Сообщения: 2024
Откуда: Івано-Франківськ

Авто: Citroen Jumpy 2008p 2.0HDI 120

СообщениеДобавлено: Сб Май 05, 2012 22:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

epi писал(а):
Вітя писал(а):
та тут ситуація інша, рип є і при нерухомості автомобіля, тобто коли він стоїть, в мому випадку підшипник не при ділах. Дякую


може коріневий рипить?


Опа, а що таке "коріневий"????? якщо це опорний то дуже мала ймовірність, бо вже 4 стойки в зборі переставляли, практично нічого не змінилось. А я в збіги дуже мало вірю

_________________
Авторозборка
Fiat Scudo, Ulysse, Doblo
Peugeot Expert, 806, 407, 307, 206, 607
Сitroen Jumpy, Evasion
067-344-81-21
095-754-53-56


http://fran-service.com.ua/
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
sahavlad
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 65
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 13.06.2011
Сообщения: 504
Откуда: ник обл

Авто: фиат скудо 2.0 jtd 03г.продал(жалею), купил Ситроен Джампер 05. WV T5 2005г.в. 1.9.

СообщениеДобавлено: Сб Май 05, 2012 22:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

asterlix писал(а):
у мене була проблема з "рипінням" на старому скудо.причину ледво знайшли,незнаю чи тобі це допоможе...
підшипник ступиці-верхня обойма широка а внутрішня розділена на дві окремі вузькі,так от одна з вузьких,здається та ,що ближче до середини машини,якимось макаром зтерлася зсередини і гуляла по ступиці а не по шаріках.тобто з"явився шат колеса,але центральною гайкою підшипник притискався дуже сильно боком до ступиці і його(шату) небуло видно при піддомкрачуванні,а лише при вході в поворот(з"являлась бокова нагрузка) рипіло жахливо

:shock: :shock: :shock:
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
asterlix
Amico


Amico

Возраст: 55
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 09.02.2010
Сообщения: 49
Откуда: украина львов

Авто: було скудо97,зараз експерт 2008,2.0hdi

СообщениеДобавлено: Сб Май 05, 2012 22:44    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

напевно коріневий підшипник,мається наувазі...,і всетаки не відкидай мою версію,коли авто стоїть,а руль крутиш,теж є бокова нагрузка,піддомкрать колесо і зпробуй силою(можливо через якесь плече,або пневмопресом)перевірити його на люфт
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
asterlix
Amico


Amico

Возраст: 55
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 09.02.2010
Сообщения: 49
Откуда: украина львов

Авто: було скудо97,зараз експерт 2008,2.0hdi

СообщениеДобавлено: Сб Май 05, 2012 22:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

а ще ,можна відпустити трішки гайку ступиці(якщо це не проблема) і зпробувати проїхатись,побачиш чи щось поміняється
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Вітя
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 17.02.2012
Сообщения: 2024
Откуда: Івано-Франківськ

Авто: Citroen Jumpy 2008p 2.0HDI 120

СообщениеДобавлено: Сб Май 05, 2012 22:58    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

asterlix писал(а):
напевно коріневий підшипник,мається наувазі...,і всетаки не відкидай мою версію,коли авто стоїть,а руль крутиш,теж є бокова нагрузка,піддомкрать колесо і зпробуй силою(можливо через якесь плече,або пневмопресом)перевірити його на люфт


Я просто ніколи нестикався з висловом "коріневий", тому толком не можу вловити на що дивитись. Зпоста я зрозумів що це підшипник ступиці. Я правильно поняв?????? А написані вище цитати я уважно читаю і пробую на практиці, інакше толку було створювати тему, нелюблю забирати в когось час, якого ітак все не вистачає.

_________________
Авторозборка
Fiat Scudo, Ulysse, Doblo
Peugeot Expert, 806, 407, 307, 206, 607
Сitroen Jumpy, Evasion
067-344-81-21
095-754-53-56


http://fran-service.com.ua/
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2  След.
Страница 1 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу