Enter
То гвинт рулювання ХХ.
ясен пень, що задирає, чи хіба ти регулював ХХ після виставлення 0.5 В?
Алгоритм регулювання ХХ на атмосфері знаєш? _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
А, 8,ну ок.
А де плануєш його взяти? Бачив цілий лиш один, на одному із своїх двигунів, навіть не знаю чи робочий. А так то всі зі зламаним рогами. Головне питання: навіщо? Заради чого весь цей шлях самурая? Хіба немає на що спрямувати енергію і ресурси? Все інше по двигуну настільки в ідеалі, що залишилось лиш відновити цей рудимент? Читаючи першу сторінку з постами, роблю висновок, шо нє. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Так якщо можна зробить, чому б i нi. Знять/поставить регулятор - кiлька хвилин роботи. А ось сморiд i оксид азоту зразу починає йти, коли мотор прогрiється. При запуску пару хвилин вихлоп iдеальний. Потiм пiпець - смердить так що .. i це яд всiм навколо.
Може є аналоги. Чи варiант пустить напряму без ньго, i перемикач в салон - так це точно гемор. _________________
Бортовой журнал: http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=49167&postdays=0&postorder=asc&start=135
Enter
Смердить - це явно переплив, і я би перевірив лямбду (бо якраз вона вступає в дію через кілька хвилин після запуску).
Бо у мене на трьох двигунах викорчований ЕГР і нічо не смердить, все ок. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Enter
Смердить - це явно переплив, і я би перевірив лямбду (бо якраз вона вступає в дію через кілька хвилин після запуску).
Бо у мене на трьох двигунах викорчований ЕГР і нічо не смердить, все ок.
Пiсля перерви повернувся до драндулета.
Замiнив приблуду яку купив останню в iталiйському ебей.
План такий - спочатку розiбраться з датчиками - Щоб все робило як треба. Потiм робить капiталку мотора, бо трясе його явно вiд механiки. буду знiмать все , мiрять.. може колись буде готове.
ERG система як нова. Замiнив датчик пiдсоса, один клапан - теж замiна був дохлий, другий промив вiд сажi - бо не закривався i з ньго сопiло у впускний колектор.
Так ти спочатку вольтаж вистав, а тоді оберти регулюй. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Так ти спочатку вольтаж вистав, а тоді оберти регулюй.
Послiдовнiсть дiй щоб "навчити" ЕБУ теж цiкавить. Десь бачив в мануалах десять рокв назад.. Але забув. По пам`ятi - 20 секунд робить, потiм виключить.
Якщо клапан ХХ здох - вiн закритий. Тому я умовно вiдрегулював ХХ так щоб берти на розiгрiтому двигунi були 850+/-50 навiть на вiдключенному клапанi. Далi клапан докачує якщо треба бiльше кисня, та не дає провалюваться обертам пiсля пiдгазовки...
Оооо, так ми ще й процедуру регулювання ХХ не знаємо
ХХ на атмосфері виставляється на прогрітому двигуні і при ВІДКЛЮЧЕНОМУ клапані, якщо не плутаю, то 700-750 обертів. А після підключає клапан і воно витягу до 850. Але при умові, що ДПДЗ стоїть від цієї машини і вольтаж виставлений в 0.5
Не можу згадати, чи моя 1.8 норм працювала при 0.5, бо турба має бути відрегульоване в 0.28-0.32, і тільки при таких параметрах норм працює. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Дякую за iнфу.
майже так i робив. тiльки 850 на ХХ по доках виставив.
значить буде 750. але ДПДЗ у мене нормально робить також на 0.28-0.32В. причом ЕБУ мiняв - те саме. Датчики новi, на пiдсоси перевiрив. не знаю чого так. ДПДЗ теж замiнений - прошлий розсипався.
короче, роблю так. прогрiв. 750 xx, пiдключив клапан, попробую 0.5В, якщо не то - 0.28В для ДПДЗ
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме