|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8233 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Сб Ноя 19, 2022 18:09 Заголовок сообщения: |
|
|
Дочекався інвертора. Під'єднав. Працює.
Двигуни запускаються та працюють без проблем.
Маю на увазі (насос,витяжка,вентилятор,холодильник......)
Лампочки,ПК,ТВ.болгарка.
Генератори один хвіатовський другий трахторний "потоваришували"
Тримають 14+/-
Заміряти на виході зміг тільки частоту 50 грц. 227в.
Потужність біс його зна.
Описание: |
|
Размер: |
134.06 KB |
Просмотрено: |
55 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
86.74 KB |
Просмотрено: |
49 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
88.35 KB |
Просмотрено: |
50 раз(а) |
|
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Вс Ноя 20, 2022 10:54 Заголовок сообщения: |
|
|
Скільки нових ідей зc'являється останнім часом.Визивав майстра по котлу(турбований),запитував на рахунок чистої синусоїди,відповів щоб не заморачувався,якщо працює-то й буде працювакти.В мене на роботі деякі двигуни не запускаються від модефікованої,на них поставив інвертор з чистою синусоїдою.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вс Ноя 20, 2022 12:25 Заголовок сообщения: |
|
|
От хай би той Майстер і ремонтував вашого котла, якби шось трапилось, не приведи, господи.
Залежить від багатьох факторів, навіть моделей одного бренду.
З 2008-го по 20-й протягнув Віссманн Вітопенд 24 кВт, який спокійно переварював кракозяблики від генератора, а були вони всілякі.
Почав потихенько сипатись, купили Віссманн Вітоденс конденсаційний, бо тих вже не роблять. Зручно було те, шо всі під'єднання були однакові, мінімум затрат на фітінги, одне добавили хлопці- фільтр на газовому вході.
Так от цей вже носом крутить, не завжди запускається напряму від БГ, бо там синус не зовсім синусний. Правда, вже писав- він і розетках далеко не такий, як треба.
Перший мав класичне живлення електроніки- трансформатор, пара стабілізаторів. Тільки високовольтний блок запалювання горілки- імпульсний.
Цей- вже геть імпульсний, і от таке...
Інвертор один і тоді і зараз, хороший.
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Viks Amico
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 09.09.2016 Сообщения: 34 Откуда: Борисполь
Авто: Fiat Linea T-Jet
|
Добавлено: Вс Ноя 20, 2022 16:57 Заголовок сообщения: |
|
|
Почав потихенько сипатись,
просто так не сипляться !!
|
|
Вернуться к началу |
|
|
_Under Италоманьячище
Возраст: 31 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.09.2012 Сообщения: 1248 Откуда: Odesa region
Авто: Fiat Croma + Lancia Dedra SW + Ford Explorer Platinum
|
Добавлено: Вс Ноя 20, 2022 18:45 Заголовок сообщения: |
|
|
Qstas писал(а): | Дочекався інвертора. Під'єднав. Працює.
Двигуни запускаються та працюють без проблем.
Маю на увазі (насос,витяжка,вентилятор,холодильник......)
Лампочки,ПК,ТВ.болгарка.
Генератори один хвіатовський другий трахторний "потоваришували"
Тримають 14+/-
Заміряти на виході зміг тільки частоту 50 грц. 227в.
Потужність біс його зна. |
А який розхід палива +/-?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вс Ноя 20, 2022 20:17 Заголовок сообщения: |
|
|
Viks писал(а): | Почав потихенько сипатись,
просто так не сипляться !! |
Угу, ага- просто так не сипляться! ви в цьому впевнені?
1- в перший рік полетів трьохходовий клапан, заміна мовчки по гарантії. Ще встиг. Новий був десь за 80 ойро, обійшлось. Гарантійний рік минув. Стандартна проблема котлів випуску 2008-го року, потім змінили конструкцію, більше проблем не було. ЧИЯ ВИНА???
2- через пару років забарахлив пресостат на вихлопі, новий теж десь за 100 ойро. Вульгарне розпакування, чистка контактів, обробка спец. мазюкою, до заміни котла проблем не було. Чия вина??
3- перестала запускатись турбіна. Причина- вигоріла конт. група реле- в ЧИСТОКОНКРЕТНОЯПОНСЬКОМУ виробі Міцубісі. Заміна на аналог більших габаритів часів СРСР- до заміни котла більше проблем не було. А так- реле не міняють, тільки плату- десь за 250 ойро. Причина проста- сервісмени паяти не вміють і нема комплектухи, самі признались. Чия вина???
4- почала закипати вода в котлі в режимі опалення. Проблема в вульгарному конденсаторі цирк. насоса- замість 2,4 мкФ стало 1,1, запуск насоса був в'ялий і довгий. Заміна на нормальний більше не турбувала до заміни котла. Чия вина????
5- потік розширювальний бачок. Заміна на оригінал вартістю біля 100 ойро можлива тільки після демонтажу котла. Довелось той штатний глушити, вішати на стінку другий. Оригінал десь біля 100 ойро, окремий- 250 грн. Чия вина?????
Все це робив сам, бо нема грошей годувати інших. То шо не так я робив, щоб воно СИПАЛОСЬ, ГА??? Чия вина- моя чи фірми?
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8233 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Вс Ноя 20, 2022 21:55 Заголовок сообщения: |
|
|
По витраті палива поки що відповісти не можу.
"Приблуду" щойно зібрав до купи. Тільки почав "обкатувати"
----------
(збиралось з підручних залізяк.АКБ майже вбитий.Ген. трахторний рідного РР не має,втулив жігулівську механіку.РР-380. Оберти однакові з двиг.Які шківи були ті й втулив. Фіатовський наче безпроблемний )
Навантаження майже немає працює на пів газу. (на АКБ 14+/-)
Пробував задавити вітродуйкою 1000-ват. не відчуває. 2000-ват."задавлює" трохи зразу при ввімкнені, а далі без навантаження.
Головне що конструкція запрацювала. Далі буде удосконалення.
Прилади контролю.
Висока та низька гілка. Оберти дв.
Відвід вихлопних газів.
і тд......
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Пн Ноя 21, 2022 12:21 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): | .. купили Віссманн Вітоденс конденсаційний, |
Доброго дня.Скажіть,є сенс у конденсійному?те що читав,аналізував ні чого кращого аніж роздільний котел ГВС та опалення не придумав.Як Ви вважаєте ?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Пн Ноя 21, 2022 13:39 Заголовок сообщения: |
|
|
Згоден на всі 146%!!!
На жаль, мене тоді не питали, були крутіші авторитети, один з яких сказав після першої ж вавки з трьоходовиком-...аааа, таке в них буває... Сказати раніше він не міг?
В двоконтурному, особливо це приємно зимою, коли ви приймаєте душ, не працює обігрів житла, а коли завис трьохходовик- ні душа, ні опалення, і якраз на вулиці було мінус 20, я сказав все, шо думав...
Тому зараз робив би тільки роздільно обігрів і ГВП.
За два роки роботи конденсаційного поки що не побачив ніяких плюсів в економії газу. А про ціну і мови нема.
Оте все, описане вище ремонтував сам, починаючи з заміни тр-ка, а так- ходив би без штанів, бо в сервісі розмова коротка- заміна плати, а не реле; заміна циркуляційного насоса, а не конденсатора, який усох трохи і т.д.
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8233 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Пн Ноя 21, 2022 17:23 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич
Цитата: | Після заміни на більш свіжий зразу проблема- від інвертора працює, від БГ напряму- навіть не запускається. Тому спочатку запускаю від інвертора, потім переходжу на БГ.
|
Згадав. Щось подібне було. Довго шукав причину. Знайшов
Виявилось всього-на-всього "новому" приладу потрібно було фаза та нуль А цього генератори робити не вміють.
Можливо і в Вас проблема в цьому....
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Пн Ноя 21, 2022 17:46 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): | Згоден на всі 146%!!!
На жаль, мене тоді не питали, були крутіші авторитети, один з яких сказав після першої ж вавки з трьоходовиком-...аааа, таке в них буває... Сказати раніше він не міг?
В двоконтурному, особливо це приємно зимою, коли ви приймаєте душ, не працює обігрів житла, а коли завис трьохходовик- ні душа, ні опалення, і якраз на вулиці було мінус 20, я сказав все, шо думав...
Тому зараз робив би тільки роздільно обігрів і ГВП.
За два роки роботи конденсаційного поки що не побачив ніяких плюсів в економії газу. А про ціну і мови нема.
Оте все, описане вище ремонтував сам, починаючи з заміни тр-ка, а так- ходив би без штанів, бо в сервісі розмова коротка- заміна плати, а не реле; заміна циркуляційного насоса, а не конденсатора, який усох трохи і т.д. |
Дякую за розгорнуту відповідь.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Пн Ноя 21, 2022 17:47 Заголовок сообщения: |
|
|
Qstas писал(а): | Александр Васильевич
Цитата: | Після заміни на більш свіжий зразу проблема- від інвертора працює, від БГ напряму- навіть не запускається. Тому спочатку запускаю від інвертора, потім переходжу на БГ.
|
Згадав. Щось подібне було. Довго шукав причину. Знайшов
Виявилось всього-на-всього "новому" приладу потрібно було фаза та нуль А цього генератори робити не вміють.
Можливо і в Вас проблема в цьому.... |
Якщо потрібно розділити 2фази-то з одніеї роблять 0(нуль),тоді усе працює.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8233 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Пн Ноя 21, 2022 19:06 Заголовок сообщения: |
|
|
Котрий раз переконуюсь що:
"Китайська електрика до кінця не вивчена..."
Виявилось що моя "механізація" б'ється струмом по корпусу.
Хоча висока гілка ізольована.
Невже інвертор щось "високе" перепускає через підключення до АКБ де мінусова поєднана з рамою.
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Пн Ноя 21, 2022 20:14 Заголовок сообщения: |
|
|
...Якщо потрібно розділити 2фази-то з одніеї роблять 0(нуль),тоді усе працює...(с)- та нема там двох фаз, є ізольовані від всього два виводи, тут-...как корабль вы назовете...(с), так і буде, і генератору, і споживачу похендехоху.
А от відносно ЗЕМЛІ питання делікатне, бо в деяких котлах, думаю- у всіх, газ запалюється іскрою не між двома ізольованими електродами, а саме іскрою від ВВ-електрода на корпус котла.
Ще десь році в 2003-му зіткнувся з проблемою такого котла у колеги в домі- поки не заземлили І генератор, І котел- ні тпру, ні ну.
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Пн Ноя 21, 2022 20:27 Заголовок сообщения: |
|
|
Qstas писал(а): | Котрий раз переконуюсь що:
"Китайська електрика до кінця не вивчена..."
Виявилось що моя "механізація" б'ється струмом по корпусу.
Хоча висока гілка ізольована.
Невже інвертор щось "високе" перепускає через підключення до АКБ де мінусова поєднана з рамою. |
У нормального інвертора повинні бути фільтри і по входу, і по виходу, якшо ви корпус інвертора не заземлили, там повинно бути десь половина від 220 вихідних відносно землі, на якій ви стояли, бо навряд чи 12 від генератора можуть кусатись. Заземліть корпус інвертора.
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|