Да блин - на слух. Да - не технологично. И в добавок, если бы ты видел как я подстукивал через деревянный брус шестерню, угадывая угол - дар речи потерял бы точно
Но результат то есть!
сподіваюсь - "на вращяющєйся шєстєрнє"?
а казав, що не можеш
ніт, не втратив би, марні сподівання.
чим ти зібрався здивувати людину, яка встановлювала кут випередження запалювання на воко і перевірка стробоскопом показала помилку на 1°? або того, хто ставить ГРМ на 1.6/16 без кондукторів?
але те, що справився - похвально, бо людина, яка ХОЧЕ - шукає можливості таких зараз дуже мало... _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
...а вот тут я тебя совсем не понял т.е. я с 27-го числа ищу (со всеми) тех. отверстие под индикатор опережения, а ты пять раз, после этого, выходишь "в эфир" и лишь на шестой решаешься открыть нам "тайну заветной пробки"...
...а вот тут я тебя совсем не понял т.е. я с 27-го числа ищу (со всеми) тех. отверстие под индикатор опережения, а ты пять раз, после этого, выходишь "в эфир" и лишь на шестой решаешься открыть нам "тайну заветной пробки"...
та шо ти ся дограв до мене? ось тобі людина ЩЕ НА ПЕРШІЙ СТОРІНЦІ прямо пише про отвір, індикатор і все інше, навіть з картинкою!!
хто це мав читати? в кого ніхера двигун не працював? у мене? я мав то прочитати і приїхати все зробити власноруч? чи що?
раскритіє "тайни завєтной пробкі":
Qstas писал(а):
ОЧЕНЬ СОВЕТУЮ.
Ознакомтесь с установкой ремня ГРМ и регулировкой/установкой момента впрыска.
ПРИМЕР
Электро часть ТНВД
Иммобилайзер.
Глушылка.
Опережения впрыска.
ФСЁ.
(к выше озвученным неисправностям отношение не имеют)
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
останній раз: БУДЬ.ТЕ УВАЖНІШИМИ!!!11одинодинстоодинадцять
Вибачайте шановний.
Але вимушений знов запитати. Чуму ти впевнений що цей ТНВД R8443B381B приводиться в дію цепом.
(окрім фото не ебеї більше ніякої іф. виявити не вдалось.
Може все ж таки ткнеш носом щоб було розуміло.
(ну шоб вже покінчити з цим ....чьом.)
дуже прошу конкретики
все? чи може ще щось для тебе пошукати в мережі? чи носом потикати в малюнки вище? чи може прочитати вголос, що там вище писав?
їздиш на двох дизельних авто і вже мнеш з себе великого знавця дизелів?
я теж колись мняв із себе знавця фіатівських бензинок, поки ся трохи не обісрав одного разу і не вгомонився.
вчитись ніколи не соромно, соромно вважати себе мегаспецом.
Technical data.jpg
Описание:
Размер:
71.53 KB
Просмотрено:
112 раз(а)
Technical data - 02.jpg
Описание:
Размер:
63.29 KB
Просмотрено:
107 раз(а)
Camshaft drive.jpg
Описание:
чи не ланцюг ото там зображено?
Размер:
129.63 KB
Просмотрено:
117 раз(а)
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
та шо ти ся дограв до мене? ось тобі людина ЩЕ НА ПЕРШІЙ СТОРІНЦІ прямо пише про отвір, індикатор і все інше, навіть з картинкою!!
хто це мав читати? в кого ніхера двигун не працював? у мене? я мав то прочитати і приїхати все зробити власноруч? чи що?
раскритіє "тайни завєтной пробкі":
оригинально!!! слов нет
я не знаю, как можно было ещё доходчевее описать проблему сопоставление (любезно предоставленной) СХЕМАТИЧЕСКОЙ инструкции с реальным агрегатом???
У меня не было желания "методом тыка" крутить похожие болты и пробки ПРИБЛИЗИТЕЛЬНО схожие с местом в ТНВД....что бы налезть потом на доп проблемы по доп ремонту и доп регулировке после моих опытов
Там, как минимум - два варианта "покрутить и проверить" отверстие под штифт. И хрен его знает, что за этим болтом или пробкой
Ти знаешь я завжди стараюсь відповідати за свої дії і слова.
І знавцем мега себе не мню. Що не знаю запитую цього не соромлюсь. Все знати не можливо та і забувається.
Тим паче почитай початок теми де я писав що з цими насосами не знайомий.
Ти як завжди тікаеш від прямих відповідей на свої вкиди.
Та переходиш на особистості.
Ти наполегливо підвів до ТНВД R8443B381B я попросив підтвердити чи спростувати мої припущення.
Що я отримав?
Образи та посилання на встановлення цепу форда.
Це відповідь на те що закріплено на валу ТНВД.
Вдачі.
А до речі випадково знайшлась відповідь на твій закид стосовно CAV та DPC.
(фото)
CreAtoR
Цитата:
а отепер, пане, маю до Вас зустрічне питання: якщо на цьому ПНВТ має бути шестерня,то поясніть, будьте ласкаві, як на цьому "конусний вал шпонка" можна порегулювати її положення? дякую.
дозволю собі процитувати: "дуже прошу конкретики "
Ти знаешь я завжди стараюсь відповідати за свої дії і слова.
виходить щось не дуже..
Qstas писал(а):
Ти як завжди тікаеш від прямих відповідей на свої вкиди.
це ще хто з нас "тікае" чіпляючись до однієї (з десяти різних) циферки
Qstas писал(а):
Та переходиш на особистості.
тут я щосьне зрозумів: то придирання було не особисто до мене? тоді вибачаюсь за те, що сприйняв то всьо на свою адресу, почекаємо коли хтось інший відповість на твої питання
Qstas писал(а):
Ти наполегливо підвів до ТНВД R8443B381B я попросив підтвердити чи спростувати мої припущення.
я НАПОЛЕГЛИВО ПІДВІВ саме до цього номеру ПНВТ? так ось воно що! ти вчіпився за номерочок на фото першого-ліпшого ПНВТ Лукас, взятого як приклад наявності отвору для регулювання і почав ловити мене на слові, начебто саме воно має бути ланцюговим? ой... оце вже хто з нас дійсно тікаЕ і ховаЕться за буквочками
розжовую: в мене на Форді стоїть зовнішньо точно такий же ПНВТ, теж Лукас, і він точно має отвір для регулювання кута втриска приладом - що я і доводив з самого початку, що ОТВІР НА ЛУКАСІ- Є.
Qstas писал(а):
Образи та посилання на встановлення цепу форда.
ніт, я зараз маю піти в сніг, розкопати машину лише задля того, щоб задовольнити твою душу ФОТОЧЬКАМЕ ПНВТ із ланцюговим приводом. звісно, що надав схему і дані: на схемі ясно, що там ланцюг, а дані вказують на марку ПНВТ, що встановлювався. Лукас? Лукас. Ланцюг? Ланцюг. Що не ясно? _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Последний раз редактировалось: CreAtoR (Пт Янв 29, 2021 01:07), всего редактировалось 1 раз
Да очень элементарно - поворотом самого ТНВД на регулировочных крепёжных пазах.
оце то якраз і зрозуміло, що корпусом ПНВТ, саме так воно і регулюється на ланцюгових двигунах
і саме це я мав на увазі, коли писав тобі про "три болта", не знаючи, що в тебе вони на шестерні (не одразу зрозумів). _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
так ось воно що! ти вчіпився за номерочок на фото першого-ліпшого ПНВТ Лукас, взятого як приклад
Я вчепився?
Цитата:
Можна приклад двигуна де встановлено ТНВД Lucas CAV з ланцюговим приводом.
На шо одержую... CreAtoR
Цитата:
Qstas
вище навіть фото є... Прошу пояснень яким боком ТНВД на фото мае до цепу на що отримую схему встановлення того клятого цепу.
якщо фото замало, то шукаймо YTT (або XD2P) Wink
до речі: звертаю увагу на назву теми. часом не Lucas DPC там написано? та і фото на другій сторінці то саме каже...
(вже відповів з фото доказом)
все, з мене досить цих доведень, що я не олень, грайтеся далі самі, роззуйте вочі і будьте УВАЖНІШІ.
CreAtoR
Цитата:
ніт, я зараз маю піти в сніг, розкопати машину лише задля того, щоб задовольнити твою душу ФОТОЧЬКАМЕ ПНВТ із ланцюговим приводом. звісно, що надав схему і дані: на схемі ясно, що там ланцюг, а дані вказують на марку ПНВТ, що встановлювався. Лукас? Лукас. Ланцюг? Ланцюг. Що не ясно?
Не переймайся думаю не потрібно нікуди йти.
Достатньо посиланням на інформацію про ТНВД того хворда щоб зрозуміти який там вал.Та порівняти з тим фото куди був посланий я.
Просю _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме