 |
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
 |
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
pay Италофан


Возраст: 52 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 20.10.2009 Сообщения: 326 Откуда: Киев
Авто: Fiat Dodlo Combi 1.3 MJet
|
Добавлено: Пн Ноя 07, 2016 16:00 Заголовок сообщения: |
|
|
Все верно, пружина именно для этого. Обратно педаль толкает корзина сцепления через рабочий и главный цилиндр сцепления.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
F@ust © Италоманьячище


Возраст: 37 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 19.10.2006 Сообщения: 13347 Откуда: Киев Оболонь
Авто: мобиль! (с) Якубович
|
Добавлено: Сб Июн 23, 2018 21:32 Заголовок сообщения: |
|
|
У кого есть цилиндр главный БУ разобраный или целый, подскажите диаметр поршня и рабочий ход штока
Заранее спасибо
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
toljan-djan Италофан

Возраст: 60 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 16.04.2014 Сообщения: 235 Откуда: Тарасовка, Киевская обл.
Авто: Fiat Doblo Cargo 1,6 NP метан
|
Добавлено: Вс Июн 24, 2018 18:19 Заголовок сообщения: |
|
|
Если лопнула пружина в цилиндре сцепления и запала педаль, не поможет даже виагра, ее(педаль) уже ничем не поднять кроме как заменив пружину. Ее можно поменять и на более мощную (проволоку толще), на мой взгляд заводская пружина мягковата.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
ЮраDenver1234 Италофан

Возраст: 33 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 04.10.2017 Сообщения: 140 Откуда: Івано-Франківськ
Авто: Fiat Doblo 1.9D
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
CreAtoR Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25265 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Вс Июн 24, 2018 20:58 Заголовок сообщения: |
|
|
можу. чим допомогти?
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
 |
ЮраDenver1234 Италофан

Возраст: 33 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 04.10.2017 Сообщения: 140 Откуда: Івано-Франківськ
Авто: Fiat Doblo 1.9D
|
Добавлено: Вс Июн 24, 2018 22:20 Заголовок сообщения: |
|
|
CreAtoR писал(а): | можу. чим допомогти? |
неможу найти сальнік,хз який його каталожний номер чи від чого підходить,на фото я позначив який саме мені треба,мож є якась інфа по цій проблемі?
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
CreAtoR Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25265 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Вс Июн 24, 2018 22:41 Заголовок сообщения: |
|
|
немає там "сальніка", ти більше "каталожного номера ось цьої різинки".
є ремкомплекти головних циліндрів, до складу яких входить і цей ущільнювач також.
але в мене є підозра, що там проблема не в цьому і тече зовсім не через погану гуму.
подивись уважніше до шлангу і чи не лопнув сам пластиковий штуцер або й сам циліндр.
бо лікувати без точного діагнозу - гроші на вітер.
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
 |
ЮраDenver1234 Италофан

Возраст: 33 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 04.10.2017 Сообщения: 140 Откуда: Івано-Франківськ
Авто: Fiat Doblo 1.9D
|
Добавлено: Пн Июн 25, 2018 07:26 Заголовок сообщения: |
|
|
CreAtoR писал(а): | немає там "сальніка", ти більше "каталожного номера ось цьої різинки".
є ремкомплекти головних циліндрів, до складу яких входить і цей ущільнювач також.
але в мене є підозра, що там проблема не в цьому і тече зовсім не через погану гуму.
подивись уважніше до шлангу і чи не лопнув сам пластиковий штуцер або й сам циліндр.
бо лікувати без точного діагнозу - гроші на вітер. |
тече точно через цю резинку,ремкомплектів на мусорці гугл є безліч,але який треба хз!!
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
CreAtoR Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25265 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Пн Июн 25, 2018 08:23 Заголовок сообщения: |
|
|
мабуть, я помилився, не входить та гумка у ремкомплекти
виймати, брати в руки та шкребти на ринок - підбирати.
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
 |
F@ust © Италоманьячище


Возраст: 37 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 19.10.2006 Сообщения: 13347 Откуда: Киев Оболонь
Авто: мобиль! (с) Якубович
|
Добавлено: Сб Июн 30, 2018 01:22 Заголовок сообщения: |
|
|
F@ust © писал(а): | У кого есть цилиндр главный БУ разобраный или целый, подскажите диаметр поршня и рабочий ход штока
Заранее спасибо |
Никто?...
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
CreAtoR Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25265 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Сб Июн 30, 2018 08:41 Заголовок сообщения: |
|
|
F@ust ©
Я.
С какого антамабиля?
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Божко Дима Amico

Возраст: 58 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 22.10.2019 Сообщения: 33 Откуда: Днепровская обл.
Авто: фиат добло фемели
|
Добавлено: Вт Окт 22, 2019 23:59 Заголовок сообщения: Re: подскажите по выжимному цилиндру сцепления |
|
|
13НИКОЛАЙ13 писал(а): | всем доброго времени суток подскажите пожалуйста по главному цилиндрику сцепы-Аи именно существует ли на него ремкомплект,а именно резиновые манжетки
вообщем прорвалась у меня манжетка,вот я и думаю попал на главный цилиндрик выжима в сборе или можно приобрести ремкомплект
зарание спасибо за ответы |
Коли в мене порвались гумові кольця головного цил. , то придбав рем. комплект колець для ремонту ваккумного підсилювача з "москвич 2140",от точно не пам'ятаю чи зразу підійшли чи прийшлось трохи зменшити наружний диаметр(гум. кільця) на абразивному камні.Схожу роботу проробив і на бусі "Е2200".Гума ,на диво, попалась якісна -стоїть 2-3роки(десь 50-70т. км .пробігу).Ціна набора гривен з 20, в наявності в більшості магазинів придбав пару комплектів, щоб дома були під рукою,багатоцільового призначення комплект виявився.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
CreAtoR Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25265 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Ср Окт 23, 2019 08:44 Заголовок сообщения: |
|
|
Божко Дима
Але ж це фіаско, дядьку...
В головному циліндрі не кільця - манжети.
По-друге, після розвалу сересере вже пройшло досить часу, понавозили з буржуїв повно запчастин, серед них і ремкомплекти до всіляких циліндрів, і до головних з Добло - також.
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Адин_На_Крижині Италоманьячище


Возраст: 20 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
|
Добавлено: Чт Окт 24, 2019 12:47 Заголовок сообщения: |
|
|
CreAtoR
Немає сенсу ремонтувати зношений головний циліндр зчеплення.
Заміни манжет вистачає на пару місяців.
Заміна циліндра на новий - саме те.
_________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау) |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Божко Дима Amico

Возраст: 58 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 22.10.2019 Сообщения: 33 Откуда: Днепровская обл.
Авто: фиат добло фемели
|
Добавлено: Вс Ноя 17, 2019 10:26 Заголовок сообщения: |
|
|
CreAtoR
Безперечно ви праві, гумове кільце і манжета по формі різні деталі, подумавши можна назвати манжету -гумове кільце складної форми, профіліроване.Призначення -ущільнення між двома круглими детелями-валом і втулкою. Теоретично, може правильно і довго працювати кільце простої форми. Мене здивував той факт,що на метанових заправках кільця витримують 240 бар(на заправочних штуцерах,чи як вони там називаютья). Головне, щоб послідовникам мого успіху(не зрозумів, чому "фіаско") було зрозуміло, яка деталь.Після мого "колгоспного "ремонту вузол працездатний і досі, років зо три і тисяч за сто пробігу.
Думку про безсенсовність подібного ремонту чув від авторитетних ремонтників, і ,частково, згоден. складність в тому,що не завжди легко ,без відповідних інструментів можна визначити спрацьованість ціліндра. Добре коли помітна глибока подовжня подряпина, або явне збільшення діаметру .В даному випадку було простіше зробити ремонт і перевірити працездатність сотнею циклів роботи, оглянути ціліндр на наявність протікання гальмівної рідини, такої не побачив, поставив на місце що відкручував і користуюсь автівкою за призначенням.
Чому відремонтований подібний вузол виходе з ладу? 1.протікае рідина , винуватець ціліндр(некруглогї форми, подряпини, збільшення діаметру(наскільки?), або гума- меншого,діаметра, втратила , пружність, надірвана, ущільнюючий край в подряпинах.2.Рідина не витікае, але тіск в магістралі не створюеться(рідина перетікае по гол. ціл.)-винуватціті самі сталь і гума.3.Счеплення "витискаеться" але педаль назад не повертаеться,"зависае".Мій випадок.Рідко бувають випадки коли все ціле, гладеньке, блискуче а рідина просочуеться.З виробництва поверхні ціліндрів (робочих і головних гальмівних) не поліровані, з під хона, з бачаними оком діаголальними подряпинами і працюють, не течуть. Колись, в автомобільній молодості , забавлявсь відновленням працездатності робочих гальмівних ціл. на М412, досвід згодився.
|
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|