Добавлено: Чт Сен 26, 2019 00:10 Заголовок сообщения:
mtx
ну, те коды что ты написал, в E-Per не бьются
ну... я предложил _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.01.2008 Сообщения: 451 Откуда: Київ, Воскресенка
Авто: Fiat Palio SX 1.3 mpi 2003р. (178 A2.000)
Добавлено: Пт Сен 27, 2019 00:39 Заголовок сообщения:
Хоттабыч писал(а):
mtx
ну, те коды что ты написал, в E-Per не бьются
ну... я предложил
Понакупають собі дікіх абізян 😁😁😁
Я вже багато чого шукав, насправді з TroF, але двигун поки що міцний горішок. Я й ГУР хочу поставити, та хер його знає, куди там що ставить. Тому зараз як дєди на зіс-157 рулюю 😁
На драйві є чувак на схожому Палєо з літровим мотором, але там не все є, що я шукаю.
Ще є питання по проводці, бо хочу приборку з тахометром, але ще треба розкурювати чого мені від неї не вистачає, бо доку іспанською знайшов, але вона неповна
Я взагалі назбирав трохи документів, але немає треклятого каталогах саме від цієї модифікації. Що цікаво, на Lancia Y10 R89 стоїть мотор з дуже схожим впуском, але жодного фото не знайшов.
Зате є маркування ГБЦ з партномером
Screenshot_20190927-003833~2.png
Описание:
Размер:
397.08 KB
Просмотрено:
148 раз(а)
_________________ FECI AUOD POTUI, FACIANT MELIORA POTENTES
DA RED WUNZ RUN FASTA!
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.11.2010 Сообщения: 6196 Откуда: Киев
Авто: Palio EX Fire 1.2 16V (80 hp)
Добавлено: Пт Сен 27, 2019 13:49 Заголовок сообщения:
mtx
Не варто туди ставити ГУР. Послухай поради...
Сам також ГУРом загорівся був.
Але по перше - це дуже не дешево, як що навіть брати вживані компоненти.
Це кермова колонка, рейка, насос, шкив колінвалу, шланги, бачок, ремені, та ще по дрібничках.
По друге, зібравши це все з різних вживаних вузлів, дуже висока вірогідність що щось від самого початку почне працювати не так. И після начеб-то віну (ура, в мене тепер гур) настане нескінченний гемор чого воно не так працює, а це вже фейл. Бо всі деталі вживані, і ресурс та стан їх ти не дізнаєшся, поки не складеш все до купи.
Ну і по третє, у Паліо і так легке кермо. І як що не ставитимеш гуму ширше за 175, то підсилювач тобі майже ніколи по серйозному не знадобиться. За те матимеш абсолютно прозору і чутливу керованість.
До речі, на багатьох тазиках-однокласниках взагалі штатна гума 14 шириною 165, наприклад на Гетцах чи на Фабіях часто бачив. На цьому авто з такою шириною підсилювач просто зайвий НМСД
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.11.2010 Сообщения: 6196 Откуда: Киев
Авто: Palio EX Fire 1.2 16V (80 hp)
Добавлено: Пт Сен 27, 2019 13:56 Заголовок сообщения:
... забув додати, обов"язково юзати штатні колісні диски, або аналоги зі схожим вильотом. У Паліо досить рідкісний для Фіатів вильот - 44.
Підходять диски з Фіарино, раптом захочеш перейти з 13 на 14 радіус, як я.
Дискі з решти фіатівських моделей ставити не варто, бо вся вони мають ЕТ в районі 30-37, і тоді кермо в тебе дійсно стане важке та незручне.
І категорично не ставити литі диски розраховані для усяких жигулів, бо там взагалі ЕТ меньше 30.
Добавлено: Пт Сен 27, 2019 14:48 Заголовок сообщения:
mtx
Макс (наконец-то догадался что енто ты) есть офигенные новые колесные диски оригинал фиат R14, штатные Дельта 2 _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17269 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Пт Сен 27, 2019 15:16 Заголовок сообщения:
Denwer писал(а):
... забув додати, обов"язково юзати штатні колісні диски, або аналоги зі схожим вильотом. У Паліо досить рідкісний для Фіатів вильот - 44.
Підходять диски з Фіарино, раптом захочеш перейти з 13 на 14 радіус, як я.
Дискі з решти фіатівських моделей ставити не варто, бо вся вони мають ЕТ в районі 30-37, і тоді кермо в тебе дійсно стане важке та незручне.
І категорично не ставити литі диски розраховані для усяких жигулів, бо там взагалі ЕТ меньше 30.
Та чого? Колись купив російські литі, там ЕТ 43 мм. А шо станеться, коли буде не 44 рівно, а 45 чи 43? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.11.2010 Сообщения: 6196 Откуда: Киев
Авто: Palio EX Fire 1.2 16V (80 hp)
Добавлено: Пт Сен 27, 2019 17:23 Заголовок сообщения:
Александр Васильевич
Скільки бачив в продажу лити 4х98, усі мали ЕТ меньше 32 десь.
Від 43 нічого не станеться, ви ж розумієте )
45 - хз. Аби не затирали об елементи шасі та гальмівної системи. Але від 1 мм в мінус, плече обкатки навряд чи відчутно зміниться )
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17269 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Пт Сен 27, 2019 18:50 Заголовок сообщения:
Один міліметр ну ніяк не буде терти, там нема таких точно обмежених місць +/- 5 мм, їй богу, ні до чого там така точність. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.01.2008 Сообщения: 451 Откуда: Київ, Воскресенка
Авто: Fiat Palio SX 1.3 mpi 2003р. (178 A2.000)
Добавлено: Сб Сен 28, 2019 10:00 Заголовок сообщения:
Denwer писал(а):
mtx
Не варто туди ставити ГУР. Послухай поради...
Сам також ГУРом загорівся був.
Але по перше - це дуже не дешево, як що навіть брати вживані компоненти.
Це кермова колонка, рейка, насос, шкив колінвалу, шланги, бачок, ремені, та ще по дрібничках.
По друге, зібравши це все з різних вживаних вузлів, дуже висока вірогідність що щось від самого початку почне працювати не так. И після начеб-то віну (ура, в мене тепер гур) настане нескінченний гемор чого воно не так працює, а це вже фейл. Бо всі деталі вживані, і ресурс та стан їх ти не дізнаєшся, поки не складеш все до купи.
Ну і по третє, у Паліо і так легке кермо. І як що не ставитимеш гуму ширше за 175, то підсилювач тобі майже ніколи по серйозному не знадобиться. За те матимеш абсолютно прозору і чутливу керованість.
До речі, на багатьох тазиках-однокласниках взагалі штатна гума 14 шириною 165, наприклад на Гетцах чи на Фабіях часто бачив. На цьому авто з такою шириною підсилювач просто зайвий НМСД
Дякую за пояснення.
Але в мене зимня вже R14 на сталюках фіатовських, зі штатних дисків залишилася тільки запаска з вузенькою шиною Pirelli R13. Диск схожий на уновський 🙂
Як сказав Фауст, Palio = UNO Stage2, так що від УНО теж має підходити. Литі зараз стоять 175 70 R13 якісь тазовські 🙄 судячи з книжки до машини, можу ставити 175 65 R14 _________________ FECI AUOD POTUI, FACIANT MELIORA POTENTES
DA RED WUNZ RUN FASTA!
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.01.2008 Сообщения: 451 Откуда: Київ, Воскресенка
Авто: Fiat Palio SX 1.3 mpi 2003р. (178 A2.000)
Добавлено: Сб Сен 28, 2019 10:18 Заголовок сообщения:
Хоттабыч писал(а):
mtx
Макс (наконец-то догадался что енто ты) есть офигенные новые колесные диски оригинал фиат R14, штатные Дельта 2
Я не Макс, а Вадим. На Мареї колись з Максом приїжджали до тебе.
Марею віддав братові, він собі донора пригнав до неї, а я собі прикупив діку абізяну 🙂 _________________ FECI AUOD POTUI, FACIANT MELIORA POTENTES
DA RED WUNZ RUN FASTA!
Добавлено: Сб Сен 28, 2019 10:53 Заголовок сообщения:
mtx писал(а):
Хоттабыч писал(а):
mtx
Макс (наконец-то догадался что енто ты) есть офигенные новые колесные диски оригинал фиат R14, штатные Дельта 2
Я не Макс, а Вадим. На Мареї колись з Максом приїжджали до тебе.
Марею віддав братові, він собі донора пригнав до неї, а я собі прикупив діку абізяну 🙂
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.11.2010 Сообщения: 6196 Откуда: Киев
Авто: Palio EX Fire 1.2 16V (80 hp)
Добавлено: Сб Сен 28, 2019 12:15 Заголовок сообщения:
mtx писал(а):
Дякую за пояснення.
Але в мене зимня вже R14 на сталюках фіатовських, зі штатних дисків залишилася тільки запаска з вузенькою шиною Pirelli R13. Диск схожий на уновський 🙂
Як сказав Фауст, Palio = UNO Stage2, так що від УНО теж має підходити. Литі зараз стоять 175 70 R13 якісь тазовські 🙄 судячи з книжки до машини, можу ставити 175 65 R14
Підходити то вони підійдуть. У мене перші мої 14-ти диски взагалі були від Кроми.
Але ж вильот 43-44, наскільки мені відомо, крім Паліо-Сієна-Албея має лише Фіорино.
А диски з меньшим ЕТ, за тих самих умов будуть сильно навантажувати тобі кермо, бо змінилося плече обкатки поза штатні норми.
У мене літо 185-60-14 на фіоринівських дисках. Так, кермо трохи важкувате на паркуванні, але така гума і заширока для Паліо, принаймні для використання у місті.
Зиму маю таку саму як і у тебе - 175-65-14. Вона як раз на тих старих кромовських дисках і стоїть, з ЕТ 37.
Але за рахунок того що гума Nexen Winguard Winspike має дуже вузьку пляму контакту, вужчу ніж більшість 175-ї гуми, то навіть на дисках з нештатним ЕТ у мене кермо зимою легше ніж літом. Навіть занадто легке, іноді хотілося б зворотнього зв"язку додати, особливо на засніженій дорозі.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17269 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Сб Сен 28, 2019 14:03 Заголовок сообщения:
Думаю, застосування шин з нештатним для моделі профілем- замість ххх/70-14 брати ххх/60-14 створить більше проблем, ніж 2...5 мм вильоту. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме