Проблема в том что стирается внутренняя сторона колес
проблема в том, что схождение ставят неправильно!
от того и колёса распирает в стороны, и сайленты рвёт, и развал якобы уходит.
ещё бы ему не "уходить": колёса постоянно едут в стороны друг от друга. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
у меня тоже внутреннюю сторону постоянно съедает. Вроде и на 3D делаю развал, может кто-то посоветует где в Киеве можно развал толковый сделать. За ранее спасибо.
Поедь на Италавто. Там больше 10 лет работает один и тот-же развальщик. Зовут Олег. Думаю вряд-ли ты найдёшь в Киеве человека, у которого больше опыта работы с итальянцами.
За 3д розвал - датчик впав (на підлогу) і буде показувати єресь.
Періодично їх треба калібрувати. _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
Розбирався у роботі підвіски:
Корінь зла-технічно не правильно виставляється розвал,напевно бережуть апаратуру.
У авто є прямокутний "трикутник" опори АВС з вершиною С
А-кріплення підрамник
С-шарова опора
В-опорний підшипник.
a-стійка
b-важіль
У вільному стані авто має довгу сторону a .
У перевантаженому коротку сторону a
І коротка і довга через шарову зменшує довжину сторони b,що заставляє колеса вивертатися на зовні,а от частково навантажене авто має найдовшу сторону b (як на малюнку).
Розвал виставляють a + ,там усе по 0(нолям),а от коли сідає два пасажира b=0(нолю),от у цей момент і завалюються колеса до середини,ми цього не бачимо,а воно жере резину.
Це я пояснив чому так. http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?p=1133654#1133654
Через те що у добло у вільному стані важіль b має відемний показник,через це на розвалі і прошу компенсувати частковим завалом на зовні.
Десь писав Александр Васильевич що потрібно при встановлюванні розвала частково завантажувати авто.
Писав. Є два варіанти- або пустий, там одні дані, або з підвіскою зазізяк, там інші. А ще багато хто не бере Фіати- нема в БД стенда даних табличних, ніяких. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
А ще цікаво глянуть хоть одним оком на тую резину,ну що зносилась за 20 тисьчъ.
(може вона шо підкаже) _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Писав. Є два варіанти- або пустий, там одні дані, або з підвіскою зазізяк, там інші. А ще багато хто не бере Фіати- нема в БД стенда даних табличних, ніяких.
Там де роблю,авто внесено у базу з моєю поправкою,а коли на іншому,то прошу з зазначеною похибкою.
А ще цікаво глянуть хоть одним оком на тую резину,ну що зносилась за 20 тисьчъ.
(може вона шо підкаже)
Там дійсно погано,від того що бере з середини власник змушений розвертати колесо(добре якщо "асіметрик",а якщо ні?),потім під'їдає іншу сторону,і залежно від розвалу маємо лисо-багато-лисо і це за 15-20 тисяч.
Denis78, я тока щаз глянул начало темы. Вам нафиг было не нать любые советы, надо было только телефоны мастеров.
Жаль потраченного впустую времени.
Очень похоже, шо Вы бы желали просто исправить кузов и ничё не пилить.
В ролике мастер делает подобную работу. Можно посмотреть сколько геммора с этим.
https://www.youtube.com/watch?v=Qdn3nbrP9JY
Тут продолжение:
https://www.youtube.com/watch?v=v1gf8K6Ehag _________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау)
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме