 |
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
 |
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
manhunt Италомафиози

Возраст: 39 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Чт Окт 29, 2020 18:57 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): | manhunt
шось мені вже в голові все перемішалось ... щось не можу знайти:
якшо перекрити подачу газу і поганяти пару днів на бензі заводиться з першого разу чи ні? так само троїть...пердить?
П.С. а в насосі в цьому пепелаці є зворотній клапан - шарік з пружинкою... - якшо він не тримає - то хрен буде заводитись після довгого простою - бо весь тиск буде втікати... - і та на динаміку він не впливає абсолютно  |
нічо не має мішатись, я ж попередньому пості «підсумував»:
- троїла і смерділа на прогрівочних до заміни лямбди і термостата(які не давали налаштувати гбо) і заводилась з 7го разу..
- зараз не троїть взагалі і не димить, але крутнути треба разів 3, на 2й схватує, а на 3й вже заводиться.
п.с. тиск має тримати, бо як знімаю після простою паливну трубку, то бризкає бензом під тиском.
Александр Васильевич писал(а): |
Ладно, давление на рампе измерялось перед и после пуска? Сколько, какая реакция на педаль?
Что показывает ДТОЖ, с чем сравнивали? |
Тиск не перевірявся. Був тільки винесений фільтр під капот.
Датчик ОЖ - новий. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Чт Окт 29, 2020 19:04), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Александр Васильевич Италоманьячище

Возраст: 38 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17305 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Чт Окт 29, 2020 19:00 Заголовок сообщения: |
|
|
І скільки там бризків- на 0,5 атм, чи таки на 3 атм ? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Romko Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 11:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): | І скільки там бризків- на 0,5 атм, чи таки на 3 атм ? |
певно десь на 1.5 атм по відчуттям як давить на палець
якшо серйозно - добре було б повісити манометр... - я знаю там то геморой зробити без кроїлова трубок... тому якшо вже і так йдемо методом заміни всього підряд - купуємо Бош насос від 406 мотора Газелі на 120л.год - ставимо і дивимось чи шось помінялось  _________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Александр Васильевич Италоманьячище

Возраст: 38 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17305 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 11:59 Заголовок сообщения: |
|
|
Отой бош може бути Маде ін раша, проходили... Прекрасно працює FSO для Ланосів, Магнетті, і дешевші БОШ.
А 1,5 атм навіть не мало, а зовсім мало. Мій коли забарахлив, то уже при 2,2 атм на рампі були проблеми _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Romko Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 12:05 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич
в manhunt швидше завсе зворотній клапан в насосі ніхера не тримає...це знову ж при умові, що гбо не баламутить бензинові мізки _________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
manhunt Италомафиози

Возраст: 39 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 16:22 Заголовок сообщения: |
|
|
Ого який тут чудовий клуб вангувальників зібрався Але то добре, може до 20ї сторінки щось навангуємо))
Замірив тиск - просто умімкнув запалювання 1 раз і дав насосу прокачати і вимкнутись і одразу сфоткав заміри.
після клапана
після фільтра
тиск такий не тримається весь час - плавно спадає до 1.5 десь за хвилину-дві..
п.с. але я так розумію, треба закрити обратку і сробувати завести так, може ще клапан не тримає?
Знаяв всі параметри ДО старту на холодну.
Ну і графік деяких параметрів після того як завелась - з 3го разу, (тому параметри виходить пішли тільки з 4ї заводки, бо там же ж ще дебільний той замок запалювання і треба вимикати повністю запалювання, щоб завести знову і знову перепідключати МультіЕкуСкан):
lefty писал(а): | Корч, как я понимаю с приличным пробегом, стоял неизвестно с какой жижей в танке вместо топлива и врастал в землю у окаянных буржуинов в европейской эльфии. Ну, а потом его перевезли, растаможили, и, как водится, вкорячили газики. |
Корчі з невідомою жижою і скрученими пробігами - якраз у наших холопів, а у європейців з цим все ок... в т.ч. і на газу машин в тій же Польщі більше, ніж у нас і налаштувати правильно - теж пряморуких більше, в рази. А у нас тільки давай бабло, "вкорячили" тяп-ляп газ і "іжжай, "єпісь сам как хотіш".
Тому і доводиться читати форуми, просити порад у інших автолюбителів і робити все самому. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Romko Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 17:50 Заголовок сообщения: |
|
|
manhunt
ти не правильно міряєш тиск - ти заміряв скільки насос качає в стінку 6 бар - нот бед)))
зроби трійник після фільтра і підключи той манометр - будеш знати скільки в системі - має бути 3-3.5 бара...тоді лишаєш той манометр наніч і зранку дивишся скільки залишилось ще в системі _________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
manhunt Италомафиози

Возраст: 39 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 17:50 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): |
зроби трійник після фільтра і підключи той манометр - будеш знати скільки в системі - має бути 3-3.5 бара...тоді лишаєш той манометр наніч і зранку дивишся скільки залишилось ще в системі |
ок, сьогодні щось придумаю
п.с і що якшо до ранку опуститься, воно ж знову накачає, як включу запалювання і почекаю пару сек...
Хоттабыч писал(а): | .
И еще: ну так, чтоб понятней было, коль туго приходит понимание:
- состояние двигателя (компрессия, правильность установки ГРМ;
- качество топлива;
- давление и производительность топливного насоса;
- качество масла и масляного фильтра;
- работоспособность датчиков системы зажигания и впрыска;
- качество свечей зажигания...
" |
-ГРМ ставив сам - електроди в колодцях, шестигранник зі сторони рампи і т.п.
-кло, сокар, глуско
-вище постом на скрінах
-супер масло Азмол оригінал прямо із заводу, фільтр wix новий
-по датчикам - не перевіряв на колінвалу і той що в голові
-свічки нові оригінал супер якість, від Олександра(місцевий тут з форуму ) _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Romko Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 17:56 Заголовок сообщения: |
|
|
manhunt
якшо до ранку опуститься на ноль - значить не тримає зворотній клапан в насосі і все стікає за ніч в бак - тому заводка з 3го разу...це те саме як я знімав бензинову рампу коли форси міняв - навіть пару раз ключем закачував - всеодно завелась ледве з 3го разу _________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Romko Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 17:57 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): | manhunt
якшо до ранку опуститься на ноль - значить не тримає зворотній клапан в насосі і все стікає за ніч в бак - тому заводка з 3го разу...це те саме як я знімав бензинову рампу коли форси міняв - навіть пару раз ключем закачував - всеодно завелась ледве з 3го разу |
з ГРМ в тебе все ок 0.75 гр по мультиекускану розбіжність _________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
lefty Италоманьячище

Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 21.06.2009 Сообщения: 1596 Откуда: харьков
Авто: fiat bravo SX 1.4 1997 => Fiat Bravo TJet120HP
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 19:03 Заголовок сообщения: |
|
|
Оффтоплю, сорри, но про европейцев не надо вот этого самого.
Я вообще не знаю, откуда берется мнение, что там кто-то что-то лучше делает. В целом, там главное достижение - хорошо отлаженные процессы.
У мну опыт работы инженером-интегратором в странах ЕС просто многолетний, работал на Hexagon AB.
В моей бригаде кого только не было, видел всех и вся. Ездили везде. Самые ленивые рукожопы были в аккурат из испании и польши.
С авто главное там - пройти тех.осмотр и пореже делать ТО при этом. Если можно что-то не делать - делать не будут.
Если не делать нельзя - нормочас дорогой, машину скорее продадут туземцам в польшу или куда подальше..к нам, к примеру.
Кстати, ТО буржуины делают по регламенту, но у них там обычно сильно увеличен межсервисный интервал, и причина не в качестве топлива.
ТО дорогое из-за стоимости нормочаса, чем их меньше будет - тем выгоднее, это один из важных факторов при покупке.
Единственная европейская страна, откуда я бы, теоретически, взял бы машину - Швейцария, имхо, наиболее жесткий регламент и требования к состоянию авто из увиденного. Плюс у них там много приятных комплектаций, в отличие от того же немецкого рынка.
По теме: дело, как я понял, таки плавно двигается к насосному модулю ) _________________ ...На передние двери ручки от шевролет Нива не идут...
...Передние ручки все идет надо только чуть чуть напрягтись и поразпиливать как надо и добавить кольцо уплотнитель... |
|
Вернуться к началу |
|
 |
manhunt Италомафиози

Возраст: 39 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 19:13 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): | manhunt
ти не правильно міряєш тиск - ти заміряв скільки насос качає в стінку 6 бар - нот бед)))
зроби трійник після фільтра і підключи той манометр - будеш знати скільки в системі - має бути 3-3.5 бара...тоді лишаєш той манометр наніч і зранку дивишся скільки залишилось ще в системі |
Накачує 3.7 бара, але до ранку чекати не треба - за 6-7сек тиск падає до 0.
Коли на заведену, то тримається десь 3.5-3.6.
lefty писал(а): | По теме: дело, как я понял, таки плавно двигается к насосному модулю ) |
так це ж чудово! нарешті вирішимо проблему!
п.с. не по темі: я нажаль закордоном майже не працював, але був багато де, в т.ч. і в ЄС - бачив як живуть там «ліниві рукожопи» і як тут «роботящі пряморукі» теж нажаль бачу щодня  _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Romko Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 19:36 Заголовок сообщения: |
|
|
manhunt писал(а): |
Накачує 3.7 бара, але до ранку чекати не треба - за 6-7сек тиск падає до 0. |
печалька конешно...для експерименту можеш накачати насосом 3 бари і пережати шланг подачі - якшо тиск тримається - то втікає через зворотній клапан на насосі...
а і спробуй ще зняти кришку з бака подивись чи шось помінялось (може абсорбер забитий або вентиляція бака) _________________ Слава Україні!!
Последний раз редактировалось: Romko (Пт Окт 30, 2020 19:39), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
 |
manhunt Италомафиози

Возраст: 39 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 19:39 Заголовок сообщения: |
|
|
Romko писал(а): | manhunt писал(а): |
Накачує 3.7 бара, але до ранку чекати не треба - за 6-7сек тиск падає до 0. |
печалька конешно...для експерименту можеш накачати насосом 3 бари і пережати шланг подачі - якшо тиск тримається - то втікає через зворотній клапан на насосі... |
а в чому печалька?
поставити зворотній клапан перед фільтром не можна?
а що робить регулятор на рампі?? він не може спускати все в обратку? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
Romko Италоманьячище


Возраст: 44 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 25.07.2006 Сообщения: 3653 Откуда: Львів
Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT
|
Добавлено: Пт Окт 30, 2020 19:42 Заголовок сообщения: |
|
|
завдання регулятор на рампі спускати все що вище 3.5 бар в обратку - з тим він у тебе справляється - так як після заводки в тебе тиск стабільний і валить машина ок...в мене на альфі тиск падав з 3х до 1-1.5 в рампі за ніч _________________ Слава Україні!! |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|