Это как про АКБ))) кстати тему можно удалить...
А по ремкомплектам типо/темпра/дедра и т.д., главное не наткнуться на Рено/Пежо, было такое, пару миликов разница...
Ставлю 4-і кулькові (трохи оброблені) тай забуваю на довгий час про їх існування.
Рідні виходять з ладу дуже швидко.(раніш були тільки TIMKEN ,зараз не знаю давно вже не цікавлять)
(Найбільше що вдавалось накатать тс.20. ) _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Ставлю 4-і кулькові (трохи оброблені) тай забуваю на довгий час про їх існування.
Рідні виходять з ладу дуже швидко.(раніш були тільки TIMKEN ,зараз не знаю давно вже не цікавлять)
(Найбільше що вдавалось накатать тс.20. )
а можна тепер переклад на нормальну мову?
раніш були які тільки хочеш...і зараз є які хочеш...і ще є така думка, що конусні роликові ходять довше, ніж однорядні шарикові
одного разу виколупував той пєдоколгосп із ричага...це просто абзац. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
И так для начала всё опробовано на своём авто. всё колхозил сам.
Раньше подшипники для этого узла выпуска только тимкен
(размер специфический ) ни один другой производитель не имел право выпускать подшипник в этом размере.
Комплекты были разных произв. но пашипники только тимкен. Ща не знаю.
Первый колхоз был конусные ссср близкие по размеру.
(наружная обойма оттачивалась тупо на наждаке,трубка подгонялась под внут.обойму ходили не плохо но бида с пыльниками не держали)
Дальше перешёл на шарики(закрытые)
И где то так.(малюнок)
Пашыпники внутренний обтачивается по наружному диам. наружный по ширине.
.jpg
Описание:
Размер:
14.41 KB
Просмотрено:
136 раз(а)
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Qstas
так вже зрозуміло, але весь той сєкас не вартий економії.
може КОЛИСЬ, ще "прі саюзє" воно й треба було, але не сьогодні, коли ремкомплекти відходжують 50-100 тик. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Ага сподіваюсь шо "качество" з кожним днем все краще.
Ціково хто буде мінять викладіть фото з написами на пашипніках.
Шос не віриться шо тімкен дав добро....
Більше всього що дурять в розмірах. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Qstas
я вже давно поміняв, але маю ще один в запасі - побачимо хто кому Рабінович. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Qstas
от прямо зараз веси кинув і о другій ночі попхався у гараж, все заради твого цікавого інтересу
чи ти вважаєш, що я їх під подушкою тримаю? _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Андрей К
Та просто цікава сучасна *комплектация*
Бо бачу значно здешевіли пашипніки по 1.5$ (комплект 起批量 ≥1 套 як каже перекладач)
Може дійсно навіщо той "колхоз"
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме