Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Citroen jumpy 1.9D 2005р -Імобілайзер

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Сміт
Италофан


Италофан

Возраст: 60
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 03.04.2007
Сообщения: 120
Откуда: Рівне

Авто: Був Fiat Scudo 1.9 ТD 1998 р. Зараз Citroen Jumpy 1,9D 2005р

СообщениеДобавлено: Вс Фев 13, 2022 20:26    Заголовок сообщения: Citroen jumpy 1.9D 2005р -Імобілайзер Ответить с цитатой

Прошу допомоги.Маю автомобіль Citroen jumpy 1.9D 2005 р двигун DW8B паливна помпа DWLP12 LUCAS.
Все почалось з того що був заглушив двигун і він через п’ять хвилин не зміг не завестися. Через хвилин 15-20 авто як в нічому не бувало завелось і поїхало. Через певний період це стало повторюватись.Паливщик сказав що це імобілайзер потрібно знімати помпу і його видаляти. Але коли я прийшов забирати автомобіль то він сказав що обійшов імоблайзер не знімаючи помпу палива. Обрізав якийсь провід .Автомобіль так проїздив років з п’ять все було добре. Але один раз машина на ходу заглохла.Було таке враження що виключили запалювання. Це періодично почалось повторюватись.І ось сьогодні автомобіль завівся десь з третього разу. Свічки розжарювання всі робочі. Проїхавши десь 1 км автомобіль заглох і перестав заводитись. Робив періодично спроб десять завести. Притягнувши до доми мене я спробував завести та авто завелось. Заглушив другий раз завів і авто зразу заглохло.Потім знову не міг завестися думаю що це клапан іммоблайзера на паливній помпі.
Можливо хтось підкаже як до нього добратися і чим зрізати захист, щоб перевірити без зняття паливної помпи.Викладу фото, але це не моє.


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
alex-lv
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 28
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 14.09.2009
Сообщения: 1306
Откуда: Львів

Авто: продано

СообщениеДобавлено: Ср Фев 16, 2022 12:03    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?p=502272#502272
10 років пройшло.

_________________
0б77бб9119
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Сміт
Италофан


Италофан

Возраст: 60
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 03.04.2007
Сообщения: 120
Откуда: Рівне

Авто: Був Fiat Scudo 1.9 ТD 1998 р. Зараз Citroen Jumpy 1,9D 2005р

СообщениеДобавлено: Ср Фев 16, 2022 19:26    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

І таке в житті буває.Хоча пораду alex-lv дав хорошу.
Як що простіше то сьогодні замінили клапан.Впускний колектор не знімали відкрутили дросельну заслонку разом з клапаном ЕГР.Але краще буде зняти впускний колектор.Пропозиція була різати за допомогою дремеля,але відмовилися бо там товстий метал.Почали різати акумуляторною болгаркою вище болтів які вкручені в захист броні.Хто буду робити позакривайте паливні шланги ато пропалите.Ми одну паливну трубку пропалили,а іншу піплавили.Прийшлось один міняти.До болгарки ще прикладалися хорошим долотом і кусачками.На оригінальному клапані є ще з тонкої бляхи чохол.Знімається легко.Клапан теж викрутився легко.На оригінальному клапані є три проводи.Один плюс ,другий - мінус,третій напевно управляючий від імобілайзера.Попередній майстер був його відкусив і клапан працював на двох.На корпус клапана мінус не йде.Мінус і плюс йдуть по проводам.
Замінник був куплений НА ПАЛИВНУ ПОМПУ 121530 Seim Як будете ставити то змажте гумове ущільнювальне кільце на клапані маслом.Плюс підключили на плюс штекера.Виглядає це все так -




Правда після всього цього у мене трохи піднялися обороти.Десь до 1100 об/хв і через кілометр з'явився такий конкретний цокіт в районі мотору.Я був знову пропав настрій.Це вже все дістало.Вдавив підалю в підлогу на трасі і на тобі цокіт пропав і мотор став працювати нормально.Позвозив старому паливному майстру що тих 10 років тому видаляв іммобілайзер.Він сказав що то напевно десь щось попало в паливо коли викручували клапан.А цокотіла то скоріше форсунка.Поки що дякувати все працює нормально
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
alex-lv
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 28
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 14.09.2009
Сообщения: 1306
Откуда: Львів

Авто: продано

СообщениеДобавлено: Ср Фев 16, 2022 19:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Good

_________________
0б77бб9119
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
CreAtoR
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 43
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 05.11.2010
Сообщения: 25194
Откуда: Одеса

Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)

СообщениеДобавлено: Чт Фев 17, 2022 09:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Клапан іммобілайзера... Тепер це так називається?
А що ж тоді воно як на тих автах, де немає іммо, а клапан є?
А були часи, коли воно сі кликало "клапаном подачі палива до ПНВТ"...

_________________
СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Сміт
Италофан


Италофан

Возраст: 60
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 03.04.2007
Сообщения: 120
Откуда: Рівне

Авто: Був Fiat Scudo 1.9 ТD 1998 р. Зараз Citroen Jumpy 1,9D 2005р

СообщениеДобавлено: Чт Фев 17, 2022 17:49    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

То є стара машина.Взагалі той клапан виконує дві функції.Відкривається коли включається запалювання і дає можливість подачі палива двигуну і при виключанні запалювання закриває подачу палива до двигуна щоб він міг зупинитися.В іншому випадку двигун би не зупинився самостійно.
І ще там на ньому є третій провід до якого йде сигнал з іммобілайзера щоб не можна було завести двигун іншим ключем чи просто замкнувши стартер.Тому він був захований в кожусі 3-4 мм сталі.Буде час сфотографую і викладу його фото.Як раз я його замінив на той що ,,цикає,, щоб що можна було кинути провід з акумулятора і перевірити чи він робить.Бо до того було не добратися.І не відомо чи то він барахлив чи то проводка в автомобілі.
Чим простіші автомобілі тим вони довше живуть.От моєму авту в травні буде 17 років

У мене вже пару раз так бувало їдеш і автомобіль на ходу глохне або в ранці приходиш і не можеш завести.От і цей раз машина не заводилась відколи її притягнули до доми.На шнурку дотягли до гаражів,а вона там взяла і завелась.І що виходить нічого не робити?
А як що потрібно поїхати від доми кілометрів 300 а в дорозі заглохне.

P.S Клапан оригінальний який стояв
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу