|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Сміт Италофан
Возраст: 61 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.04.2007 Сообщения: 120 Откуда: Рівне
Авто: Був Fiat Scudo 1.9 ТD 1998 р. Зараз Citroen Jumpy 1,9D 2005р
|
Добавлено: Вс Фев 13, 2022 20:26 Заголовок сообщения: Citroen jumpy 1.9D 2005р -Імобілайзер |
|
|
Прошу допомоги.Маю автомобіль Citroen jumpy 1.9D 2005 р двигун DW8B паливна помпа DWLP12 LUCAS.
Все почалось з того що був заглушив двигун і він через п’ять хвилин не зміг не завестися. Через хвилин 15-20 авто як в нічому не бувало завелось і поїхало. Через певний період це стало повторюватись.Паливщик сказав що це імобілайзер потрібно знімати помпу і його видаляти. Але коли я прийшов забирати автомобіль то він сказав що обійшов імоблайзер не знімаючи помпу палива. Обрізав якийсь провід .Автомобіль так проїздив років з п’ять все було добре. Але один раз машина на ходу заглохла.Було таке враження що виключили запалювання. Це періодично почалось повторюватись.І ось сьогодні автомобіль завівся десь з третього разу. Свічки розжарювання всі робочі. Проїхавши десь 1 км автомобіль заглох і перестав заводитись. Робив періодично спроб десять завести. Притягнувши до доми мене я спробував завести та авто завелось. Заглушив другий раз завів і авто зразу заглохло.Потім знову не міг завестися думаю що це клапан іммоблайзера на паливній помпі.
Можливо хтось підкаже як до нього добратися і чим зрізати захист, щоб перевірити без зняття паливної помпи.Викладу фото, але це не моє.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
alex-lv Италоманьячище
Возраст: 29 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2009 Сообщения: 1306 Откуда: Львів
Авто: продано
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Сміт Италофан
Возраст: 61 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.04.2007 Сообщения: 120 Откуда: Рівне
Авто: Був Fiat Scudo 1.9 ТD 1998 р. Зараз Citroen Jumpy 1,9D 2005р
|
Добавлено: Ср Фев 16, 2022 19:26 Заголовок сообщения: |
|
|
І таке в житті буває.Хоча пораду alex-lv дав хорошу.
Як що простіше то сьогодні замінили клапан.Впускний колектор не знімали відкрутили дросельну заслонку разом з клапаном ЕГР.Але краще буде зняти впускний колектор.Пропозиція була різати за допомогою дремеля,але відмовилися бо там товстий метал.Почали різати акумуляторною болгаркою вище болтів які вкручені в захист броні.Хто буду робити позакривайте паливні шланги ато пропалите.Ми одну паливну трубку пропалили,а іншу піплавили.Прийшлось один міняти.До болгарки ще прикладалися хорошим долотом і кусачками.На оригінальному клапані є ще з тонкої бляхи чохол.Знімається легко.Клапан теж викрутився легко.На оригінальному клапані є три проводи.Один плюс ,другий - мінус,третій напевно управляючий від імобілайзера.Попередній майстер був його відкусив і клапан працював на двох.На корпус клапана мінус не йде.Мінус і плюс йдуть по проводам.
Замінник був куплений НА ПАЛИВНУ ПОМПУ 121530 Seim Як будете ставити то змажте гумове ущільнювальне кільце на клапані маслом.Плюс підключили на плюс штекера.Виглядає це все так -
Правда після всього цього у мене трохи піднялися обороти.Десь до 1100 об/хв і через кілометр з'явився такий конкретний цокіт в районі мотору.Я був знову пропав настрій.Це вже все дістало.Вдавив підалю в підлогу на трасі і на тобі цокіт пропав і мотор став працювати нормально.Позвозив старому паливному майстру що тих 10 років тому видаляв іммобілайзер.Він сказав що то напевно десь щось попало в паливо коли викручували клапан.А цокотіла то скоріше форсунка.Поки що дякувати все працює нормально |
|
Вернуться к началу |
|
|
alex-lv Италоманьячище
Возраст: 29 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2009 Сообщения: 1306 Откуда: Львів
Авто: продано
|
Добавлено: Ср Фев 16, 2022 19:55 Заголовок сообщения: |
|
|
_________________ 0б77бб9119 |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Чт Фев 17, 2022 09:47 Заголовок сообщения: |
|
|
Клапан іммобілайзера... Тепер це так називається?
А що ж тоді воно як на тих автах, де немає іммо, а клапан є?
А були часи, коли воно сі кликало "клапаном подачі палива до ПНВТ"... _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Сміт Италофан
Возраст: 61 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.04.2007 Сообщения: 120 Откуда: Рівне
Авто: Був Fiat Scudo 1.9 ТD 1998 р. Зараз Citroen Jumpy 1,9D 2005р
|
Добавлено: Чт Фев 17, 2022 17:49 Заголовок сообщения: |
|
|
То є стара машина.Взагалі той клапан виконує дві функції.Відкривається коли включається запалювання і дає можливість подачі палива двигуну і при виключанні запалювання закриває подачу палива до двигуна щоб він міг зупинитися.В іншому випадку двигун би не зупинився самостійно.
І ще там на ньому є третій провід до якого йде сигнал з іммобілайзера щоб не можна було завести двигун іншим ключем чи просто замкнувши стартер.Тому він був захований в кожусі 3-4 мм сталі.Буде час сфотографую і викладу його фото.Як раз я його замінив на той що ,,цикає,, щоб що можна було кинути провід з акумулятора і перевірити чи він робить.Бо до того було не добратися.І не відомо чи то він барахлив чи то проводка в автомобілі.
Чим простіші автомобілі тим вони довше живуть.От моєму авту в травні буде 17 років
У мене вже пару раз так бувало їдеш і автомобіль на ходу глохне або в ранці приходиш і не можеш завести.От і цей раз машина не заводилась відколи її притягнули до доми.На шнурку дотягли до гаражів,а вона там взяла і завелась.І що виходить нічого не робити?
А як що потрібно поїхати від доми кілометрів 300 а в дорозі заглохне.
P.S Клапан оригінальний який стояв
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|