 |
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
 |
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
ДімООН Amico


Возраст: 41 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 28.08.2013 Сообщения: 25 Откуда: Рівне
Авто: Fiat Scudo 1998 1.9D
|
Добавлено: Ср Ноя 20, 2013 19:15 Заголовок сообщения: |
|
|
Також замінив антифриз, з штуцера біля заливної горловини біля 2 тижнів виднілось невелике підтікання, рівень в нормі. _________________ Курить не брошу но пить буду |
|
Вернуться к началу |
|
 |
irmas Amico

Возраст: 50 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 18.08.2013 Сообщения: 12 Откуда: Івано-Франківська обл. м.Долина
Авто: FIAT SCUDO 2.0 jtd 2003 г.в.
|
Добавлено: Сб Авг 09, 2014 10:05 Заголовок сообщения: |
|
|
Всім доброго дня.В мене в шкудіку тосол через пробку розширювального бачка витікає.Раніше я на форумі читав ,що є якась рідина на основі силікону, яка розбавляється тільки водою і призначена для усунення мікротріщин в системі охолодження.Тепер не можу знайти назву цієї рідини.Допоможіть хто знає, будь-ласка. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
aleksandr_perviy Италофан

Возраст: 36 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 10.02.2013 Сообщения: 345 Откуда: Ковель
Авто: Peugeot Expert 1.9d d9b(XUD9) 1999р.в. vf3222db212222599 ТНВД bosch
|
Добавлено: Сб Авг 09, 2014 14:29 Заголовок сообщения: |
|
|
я порадив би знайти причину витікання а не шукати чим заліпити. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
irmas Amico

Возраст: 50 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 18.08.2013 Сообщения: 12 Откуда: Івано-Франківська обл. м.Долина
Авто: FIAT SCUDO 2.0 jtd 2003 г.в.
|
Добавлено: Сб Авг 09, 2014 18:19 Заголовок сообщения: |
|
|
на форумі писали, що скоріше пробита прокладка головки і гази витісняють тосол.Може хто знає в чому причина підкажіть будь-ласка. |
|
Вернуться к началу |
|
 |
allsvy Италофан


Возраст: 48 Знак зодиака:  Зарегистрирован: 11.07.2010 Сообщения: 136 Откуда: Черновцы
Авто: Fiat Scudo 1,9TD 1999
|
Добавлено: Пн Окт 20, 2014 23:54 Заголовок сообщения: |
|
|
irmas писал(а): | пробита прокладка головки і гази витісняють тосол.Може хто знає в чому причина підкажіть будь-ласка. |
Гей би сам і відповів на своє запитання. Прогоріла прокладка або перегріта ГБЦ стала коромислом, тобто з"явилася щілина між прокладкою і ГБЦ, через яку гази потрапляють у канали системи охолодження тим самим витісняючи рідину назовні через клапан у кришці бачка.
Крім того треба ще перевірити герметичність самого клапана. Він має здатність закриватися на одну сторону. Щоб його поправити, необхідно викруткою натиснути на сам клапан в середині корпусу кришки (не сплутайте з мембраною) Клапан ротом в одну сорону продувається, а в іншу ні. Якщо клапан продувається ротом в обидві сторони - він несправний. Робочий тиск клапана: на відкриття ~1,5 Атм, на закриття ~ 1 Атм.
Перевірка герметичності системи охолодження.
Зазвичай, робиться на заповненій системі. Я ж робив на порожній.
У багатьох наших машин на радіаторах справа є вінт розвоздушки, так ось туда чудово поміщається сосок від безкамерки. Далі компресором качається повітря до того часу поки не почне шипіти з-під кришки бачка (тиск тривалий час утримується стабільно ~ 1,5 Атм) - клапан кришки відкритий. Вимикаємо компресор, СОСОК НЕ ВИЙМАЄМО, чекаємо поки упаде тиск до ~ 1 Атм - клапан закривається. Далі чекаємо і спостерігаємо за тиском у системі, якщо тиск тримається стабільно, то система герметична, в іншому випадку слухаємо звідки буде йти свист, а якщо система заправлена рідиною, то шукаємо підтікання. _________________
 |
|
Вернуться к началу |
|
 |
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|