Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Стравливание тосола через штуцер расширительного бачка
На страницу Пред.  1, 2
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
ДімООН
Amico


Amico

Возраст: 41
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 28.08.2013
Сообщения: 25
Откуда: Рівне

Авто: Fiat Scudo 1998 1.9D

СообщениеДобавлено: Ср Ноя 20, 2013 19:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Також замінив антифриз, з штуцера біля заливної горловини біля 2 тижнів виднілось невелике підтікання, рівень в нормі.
_________________
Курить не брошу но пить буду
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
irmas
Amico


Amico

Возраст: 50
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 18.08.2013
Сообщения: 12
Откуда: Івано-Франківська обл. м.Долина

Авто: FIAT SCUDO 2.0 jtd 2003 г.в.

СообщениеДобавлено: Сб Авг 09, 2014 10:05    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Всім доброго дня.В мене в шкудіку тосол через пробку розширювального бачка витікає.Раніше я на форумі читав ,що є якась рідина на основі силікону, яка розбавляється тільки водою і призначена для усунення мікротріщин в системі охолодження.Тепер не можу знайти назву цієї рідини.Допоможіть хто знає, будь-ласка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
aleksandr_perviy
Италофан


Италофан

Возраст: 36
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 10.02.2013
Сообщения: 345
Откуда: Ковель

Авто: Peugeot Expert 1.9d d9b(XUD9) 1999р.в. vf3222db212222599 ТНВД bosch

СообщениеДобавлено: Сб Авг 09, 2014 14:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

я порадив би знайти причину витікання а не шукати чим заліпити.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
irmas
Amico


Amico

Возраст: 50
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 18.08.2013
Сообщения: 12
Откуда: Івано-Франківська обл. м.Долина

Авто: FIAT SCUDO 2.0 jtd 2003 г.в.

СообщениеДобавлено: Сб Авг 09, 2014 18:19    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

на форумі писали, що скоріше пробита прокладка головки і гази витісняють тосол.Може хто знає в чому причина підкажіть будь-ласка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
allsvy
Италофан


Италофан

Возраст: 48
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 11.07.2010
Сообщения: 136
Откуда: Черновцы

Авто: Fiat Scudo 1,9TD 1999

СообщениеДобавлено: Пн Окт 20, 2014 23:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

irmas писал(а):
пробита прокладка головки і гази витісняють тосол.Може хто знає в чому причина підкажіть будь-ласка.

Гей би сам і відповів на своє запитання. Прогоріла прокладка або перегріта ГБЦ стала коромислом, тобто з"явилася щілина між прокладкою і ГБЦ, через яку гази потрапляють у канали системи охолодження тим самим витісняючи рідину назовні через клапан у кришці бачка.

Крім того треба ще перевірити герметичність самого клапана. Він має здатність закриватися на одну сторону. Щоб його поправити, необхідно викруткою натиснути на сам клапан в середині корпусу кришки (не сплутайте з мембраною) Клапан ротом в одну сорону продувається, а в іншу ні. Якщо клапан продувається ротом в обидві сторони - він несправний. Робочий тиск клапана: на відкриття ~1,5 Атм, на закриття ~ 1 Атм.

Перевірка герметичності системи охолодження.
Зазвичай, робиться на заповненій системі. Я ж робив на порожній.
У багатьох наших машин на радіаторах справа є вінт розвоздушки, так ось туда чудово поміщається сосок від безкамерки. Далі компресором качається повітря до того часу поки не почне шипіти з-під кришки бачка (тиск тривалий час утримується стабільно ~ 1,5 Атм) - клапан кришки відкритий. Вимикаємо компресор, СОСОК НЕ ВИЙМАЄМО, чекаємо поки упаде тиск до ~ 1 Атм - клапан закривається. Далі чекаємо і спостерігаємо за тиском у системі, якщо тиск тримається стабільно, то система герметична, в іншому випадку слухаємо звідки буде йти свист, а якщо система заправлена рідиною, то шукаємо підтікання.

_________________
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2
Страница 2 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу