Всім привіт,треба допомога,на форумі новенький,працюю на роботі рік,справа з поїздками на фіат скудо(груз) 2,0 jtd ,раніше справи з цією машиною не мав,надавно почала загорятись лампочка сервіс двигуна але горить не постійно,останній рейс почала тупити,розгона немає і більше 110 на розганяє(порожняком)тупить тоже періодично,на рейсі 550 км то їде нормально,то тупить,лампочка горить майже постійно,хоча може їхати нормально і на лампочці,перед історія така:була залята соляра яка стояла в каністрах закуплена зимою по деш.ціні на заправці укрнафти,заляв до повного і оце почаолось,фільтр паливний поміняв,не допомогло,пока ше доїжаю остаткі ше літрів 10 осталось.Питання куди лізти,з чого починати?мити бак,чи можна меншою кров"ю обійтись?дякую
а ще підкажіть що то за датчик під воздуханом,на нього приходить фішка на 3 провода і трубочка від патрубка?бо сказали шо то цей датчик.юпоміняв і результат нульовий.юпроблема не вирішена.
Да то датчик наддува.Давайте так,диагностика вообще ничего говорить не может,нужен номер ошибки.У нас диагносты по разному интерпретируют ошибки,а все потом голову ломают.
Да то датчик наддува.Давайте так,диагностика вообще ничего говорить не может,нужен номер ошибки.У нас диагносты по разному интерпретируют ошибки,а все потом голову ломают.
в тому то і вся проблема на все місто один з компом шо може шось там подивитись,то оце він сказав шо датчик надува йому показало,номер ошибки він не сказав.коли він ту всю процедуру проводив то я наблюдав за ним і сам бачив як на компі в нього вибивало ошибка датчика надува недостоверные даные,коли вын знімав фішку з датчика і знов сканував.то видавало датчик надува осутствуют даные.сам я в тих програмах не тямлю,я так поняв шо і він не дуже тямить,хоча гроші бере,він тицьнув пальцем на той датчик і казав шо 100% він,поміняли і нічого,а він тепер каже шо їдь до електрика,може контакту десь немає,оце зараз їду шо ше ті кулібіни скажуть
я так поняв шо і він не дуже тямить,хоча гроші бере
Вот за это я и говорю,деньги берут а толку ноль,возможно и диагностировал не понятно чем.Если датчик меняли то возможно и проводка,контакты в фишке.Подобная поломка на форуме есть,но так и не решена http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=60248
я так поняв шо і він не дуже тямить,хоча гроші бере
Вот за это я и говорю,деньги берут а толку ноль,возможно и диагностировал не понятно чем.Если датчик меняли то возможно и проводка,контакты в фишке.Подобная поломка на форуме есть,но так и не решена http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=60248
дякую за відповіді,приїхав від електрика,все прозвонили,проміряли всі тискі,все нормально,поки копались там глюк знов пройшов,так як тупить машина періодично,не постійно і не системно,сказали шо може бути глюк або турбіни(підклинює)або клапана вкл турбіни,поки від них приїхав то їхала нормально.побачим шо далі буде,може і клапан турбіни підвіс
Ну тогда следует все проверять по порядку.Трубочки от вакума к электроклапану управления турбиной(забитость,трещины),затем сам электроклапан,трубочка между ним и пневмоприводом заслоки(на турбине),ну и посмотреть что бы заслонка не заедала.
Ну тогда следует все проверять по порядку.Трубочки от вакума к электроклапану управления турбиной(забитость,трещины),затем сам электроклапан,трубочка между ним и пневмоприводом заслоки(на турбине),ну и посмотреть что бы заслонка не заедала.
перед історія така:була залята соляра яка стояла в каністрах закуплена зимою по деш.ціні на заправці укрнафти,заляв до повного і оце почаолось...
У меня такое было зимой из-за плохой солярки на Citroen HDI 2,0, симптомы те же, периодически загоралась ошибка двигателя, падение мощности, ощущение езды с не работающей турбиной. На диагностике сказали, что недостаточное давление в рейке после ТНВД. У меня всё стало норм после замены фильтра и двух заправок полным баком на нормальных заправках.
Моё мнение, что у тебя плохо поступает топливо в камеру сгорания, соответственно падение мощности, плохо раскрученая турбина, вообщем все признаки "голодного двигателя" со всеми вытекающими из этого ошибками на диагностике.
відпишусь тут....
продав я трафіка і купив знову скудо 2006 р, 2,0 69 квт, в заводському пасажирі,.....
як і передбачалось вакуумна трубочка, а точніше тройнічок, колись проце вже писав, була забита намертво, і ерг не працював..... я все прочистив продув, і тепер в мене все справно працює і ерг і клапан на турбу, но егр я заглушив, ....
але пишут бо почав всі ці процедури через нехватку потужності на низах в районі 1700-2100 об після 2100 є де підрив і аж до 3500 мотор тягне відміно а до 2100 тупить, но знаючи характеристику цих дв. і те що крутний момент максима. припадає на 1750 і вище знаю що з цих оборотів динаміка має бути краща,.... так от вище перечислені процедури коресні но суттєвого ефекту не дали,...
а питання вирішилось прочищенням датчика розходу повітря жидкістю для очистки карбюраторів, машинка просто ожила і не просто а вже з 1700 оборотів є хороша тяга.....
розхід палива радує 6-6,5 л на 100 комбінований, порівняно з трафіком 2,5 де він брав від 7,5 і вище на 100
відпишусь тут....
продав я трафіка і купив знову скудо 2006 р, 2,0 69 квт, в заводському пасажирі,.....
як і передбачалось вакуумна трубочка, а точніше тройнічок, колись проце вже писав, була забита намертво, і ерг не працював..... я все прочистив продув, і тепер в мене все справно працює і ерг і клапан на турбу, но егр я заглушив, ....
але пишут бо почав всі ці процедури через нехватку потужності на низах в районі 1700-2100 об після 2100 є де підрив і аж до 3500 мотор тягне відміно а до 2100 тупить, но знаючи характеристику цих дв. і те що крутний момент максима. припадає на 1750 і вище знаю що з цих оборотів динаміка має бути краща,.... так от вище перечислені процедури коресні но суттєвого ефекту не дали,...
а питання вирішилось прочищенням датчика розходу повітря жидкістю для очистки карбюраторів, машинка просто ожила і не просто а вже з 1700 оборотів є хороша тяга.....
розхід палива радує 6-6,5 л на 100 комбінований, порівняно з трафіком 2,5 де він брав від 7,5 і вище на 100
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме