Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.05.2013 Сообщения: 491 Откуда: Днепропетровск
Авто: Fiat Fiorino1.3TD 2008
Добавлено: Пн Май 19, 2014 10:36 Заголовок сообщения:
Спсибо за совет Shadons!!! Как я понял нужно снять фильтр салона забрызгать и пускай 20 мин маслает кондер. У меня с прошлой машины осталась промывка ликвимолевская ,вот ей и забрызгаю.
Последний раз редактировалось: baxxter (Пн Май 19, 2014 22:09), всего редактировалось 2 раз(а)
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.04.2013 Сообщения: 233 Откуда: Україна
Авто: ФіорінИ червоний/синій 2шт)))
Добавлено: Пн Май 19, 2014 13:37 Заголовок сообщения:
baxxter
я робив без увімкнення кондиціонера хоча як правильно повинно бути не зовсім памятаю - колись вичитав на іншому форумі. Хлоргекисідін звичайний антисептік який повинен знищити самі ті бактерії які воняють. В принципі, всі ці модні фішки для ощищення кондиціонера зроблені на основі антисептиків ток коштують в рази дорожче. Звісно, після обробки треба гарно провітрити авто, бризкати без фанатизму щоб не позаливало чого і так далі. Ну і саме головне завжди вимикати кондиціонер мінімум за 3 хвилини до вимкнення самого вентилятору, для вирівнювання температур і щоб не було "грунту" для розмноження бактерій які не зовсім гарно пахнуть...
... Ну і якщо курити в авто при увімкненому кондиціонері то теж буде запашок не ахті)...
У мене питання - у всіх так чи тільки в мене лобове трохи "інієм" покривається якщо довго конд. робить в положенні на "лобове" навіть в половину обдуву
http://images.bcm.net.ua/images/73854664059714510107.jpg
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.12.2013 Сообщения: 34 Откуда: Днепропетровск
Авто: Fiat Fiorino
Добавлено: Ср Май 21, 2014 17:31 Заголовок сообщения:
Всем привет !
иней т.е конденсат может появиться при включенном кондере и холодной погоде. Если теплая солнечная погода, то вряд ли . Я вчера при включенном кондере попал под неожиданный град, так стекло мигом запотело. _________________ Ни Гвоздя ни жезла !!!!
Возраст: 35 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.03.2014 Сообщения: 22 Откуда: Винница
Авто: Fiat Fiorino
Добавлено: Чт Май 29, 2014 22:50 Заголовок сообщения:
Доброго дня!
Зіштовхнувся з такою проблемою, не працював перемикач холодне-гаряче повітря, дуло тільки гарячим. Зимою це не проблемно, але літом)) Думав якщо ввімкну кондиціонер, то буде тільки холодне, але цього не сталось(( Розібравши пів машини побачив що тросік розірваний і от така біда...
Що там замість шурупа має бути і як його туди приліпити???
Можливо хтось підкаже, буду дуже вдячний!
Последний раз редактировалось: S_V_V (Ср Мар 28, 2018 07:53), всего редактировалось 1 раз
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.04.2013 Сообщения: 233 Откуда: Україна
Авто: ФіорінИ червоний/синій 2шт)))
Добавлено: Пт Май 30, 2014 11:38 Заголовок сообщения:
yustar писал(а):
У меня так же, только быстро появляется, думаю что это скорее хорошо, чем плохо...
у мене "пасс" перероблений з "груз". На задніх стойках були вентиляційні отвори, які під час переробки "заліпили" наглухо. Думаю проблема в цьому. На іншому Фіо (в сімї два), вентиляцію зберегли і інію не спостерігали.
baxxter
я робив без увімкнення кондиціонера хоча як правильно повинно бути не зовсім памятаю - колись вичитав на іншому форумі. Хлоргекисідін звичайний антисептік який повинен знищити самі ті бактерії які воняють. В принципі, всі ці модні фішки для ощищення кондиціонера зроблені на основі антисептиків ток коштують в рази дорожче. Звісно, після обробки треба гарно провітрити авто, бризкати без фанатизму щоб не позаливало чого і так далі. Ну і саме головне завжди вимикати кондиціонер мінімум за 3 хвилини до вимкнення самого вентилятору, для вирівнювання температур і щоб не було "грунту" для розмноження бактерій які не зовсім гарно пахнуть...
... Ну і якщо курити в авто при увімкненому кондиціонері то теж буде запашок не ахті)...
У мене питання - у всіх так чи тільки в мене лобове трохи "інієм" покривається якщо довго конд. робить в положенні на "лобове" навіть в половину обдуву
http://images.bcm.net.ua/images/73854664059714510107.jpg
Не советую летом в жару включать кондер на обдув стекла - изза разницы температур по стеклу могут пойтить трещины!
Не советую летом в жару включать кондер на обдув стекла - изза разницы температур по стеклу могут пойтить трещины!
Брехня то все)))
Кондюк менше ніж +16 не дме. Припустим на вулиці +35 різниця в 20 градусів. А тепер порахуйте зимою який перепад якщо печка шуршить під +50 градусів)...
"Уложить" лобове можна тільки зимою і то як на нього кипятком линуть для "бистрой розморозки", і навіть не кожне лобове при такій процедурі "ляже". У мене кум на октавію зимою пару раз з чайника заливав і ніччо Хоча я б так експерементувати не став і нікому не рекомендую)))
Не советую летом в жару включать кондер на обдув стекла - изза разницы температур по стеклу могут пойтить трещины!
Брехня то все)))
Кондюк менше ніж +16 не дме. Припустим на вулиці +35 різниця в 20 градусів. А тепер порахуйте зимою який перепад якщо печка шуршить під +50 градусів)...
"Уложить" лобове можна тільки зимою і то як на нього кипятком линуть для "бистрой розморозки", і навіть не кожне лобове при такій процедурі "ляже". У мене кум на октавію зимою пару раз з чайника заливав і ніччо Хоча я б так експерементувати не став і нікому не рекомендую)))
любой камушек, микротрещина и от разницы температур пойдет паутина.
лучше бы, конечно не шла)))
у меня так было на Авео
Добавлено: Пт Сен 19, 2014 00:33 Заголовок сообщения:
в нашому варіанті кондюк сам незнає скільки він дме. принцип простий, випарник і потік повітря. Відповідно чим на вулиці холодніше і чим менші обороти пічки - тим холоднішим виходитиме повітря із дифузорів. Якщо на вулиці +16 і включити кондюк то він до всіх +5 охолодить повітря )).
Добавлено: Пт Сен 19, 2014 00:40 Заголовок сообщения:
доречі, раз вже тема називається "кондиціонер" то давайте обговоримо правила користування як таким. Хто які знає ?
Я знаю що різниця температур на вулиці і в приміщенні (машині) де працює кондюк не повинна перевищувати 5 градусів. І якщо кондюки в приміщенні або в машинах з клімою вміють врегулявати це питання, то в наших машинах це можна зробити тільки в ручну.
Я особисто трошки змішую холодне повітря з теплим (за 2 літа вже приблизно знаю при якій жарі скільки теплого давати, або при дикій жарі взагалі не давати) і на початок включаю циркуляцію повітря в салоні до моменту коли відчуваю що мені вже не горячо і не парить. І от за 2 літа користування кондюком ні разу (тьфу-тьфу) не було проблеми із горлом чи насмарком ні в мене ні в сімї ( маю ще маленьку дитину, тому із цим не жартую).
Хто ще які рецепти знає ?
Возраст: 28 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.09.2014 Сообщения: 72 Откуда: Мелитополь
Авто: Peugeot Bipper
Добавлено: Вс Сен 21, 2014 11:03 Заголовок сообщения:
У меня кондиционер работает на ура!Груз без перегородки в +36 в машине 23 градуса холода было при движении по трассе _________________ Я на драйве.
http://www.drive2.ru/r/peugeot/860561/
БОЛЕЕ ПОДХОДЯЩЕЙ ТЕМЫ НЕ НАШЁЛ, очередной глупый вопросс) если машина без кондиционера на сколько проблематично его туда "упихнуть", я имею в виду техническую часть вопроса( купил на разборке полный комплект) и ... ????? есть ли смысл морочить ??? спасибо
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме