вчера проводил исследование, заправил 20литров, по сканеру при вкл зажигании, насос отрабатывает 5-7сек и давление 3бар, начинаю заводить, почти мгновенно набирает 130бар и заводится. Матнулся в горы и обратно, стрелка упала до первого уровня, лампа не горит, все также , вкл зажигание, 3бар, начинаю заводить, падает на ноль, и только на 8сек набирает до 130бар-и заводкаВозможно ли влепить клапан от колбы 10-ки инжекторной. Читал в нете , что кроме этого клапана в некоторых машинах стоят и на самом насосе резиновое кольцо, в Гранд Чероке , так у них и рем комплект есть
снимали два раза насос в баке на СТО, и впаривали про клапан, вчера разобрал сам насос, в колбе паяльником умельцы сделали дырку, а шланг обратки повесили в воздухе. Восстановил все , как по заводу, машина завелась с пол тыка, но булькание почему то не пропало. Покатался денек и на пути домой машина заглохла, высветил чек Р-0003, низкое давление в системе подкачки топлива. Снял ошибку , машина не заводится, насоса и не слышно. Буксирую до дому, снмаю насос, а он аж парит, и горячий торба. Вообщем пришел конец. Подскажите , какой насос можно втулить,длинна его 11.5см, диаметр 5см
поставил аналог, 400грн, стал как родной, поляки подсуетились, http://www.repart.com.ua/parts/jc-o2u147/. Колбу восстановил по заводу, запуск с пол пинка, 5 дней полет нормальный, сам насос в баке практично не слышно, булькание пропало,вообщем пока все хорошо.
Небольшой вывод, если выскакивают ошибки Р0089, и Р0003, начинать ремонт с насоса в баке, кстати редукционный клапан ставил старый, так же ошибки не выскакивали, но все же поставил новый, не пропадать добру.
Всем спасибо за помощь
Привіт! Прохання допомогти: при русі по трасі загорівся "chek engine" і мотор раптово заглох на ходу. Спроби скинути клему і т.п та завести - безуспішні. Притягнули до дому, зчитали дві помилки: 1) Р0087 - топливная рампа/давление в системе занижено; 2) Р0093 - обнаружена значительная утечка топлива. Помилки скинули, перевірено паливо, фішки датчиків, фільтр - здається все в нормі, але на заводиться.
Підскажіть у чому може бути проблема, у якому напрямку шукати?! Можливо який клапан чи регулятор тиску?!
Mishelvj
Пробуй проробити те що описано вище. В мене коли видало Р0087 виявилось що зливає форсунка і редукціонний клапан. У goric
виявився насос.
У Вас при цьому заводились машини чи ні?! Тому що моя не заводиться
Перевірив форсунки на злив. Якщо все вірно зробив, то мабуть із форсунками все нормально. За 10-15 секунд крутіння стартером у шприц набігає менше 5 мл соляри із всіх чотирьох форсунок. Що тепер дивитись? Редукційний клапан? Він здається не розбірний... Чи насос?!
При спробі завести і первірці тиску в паливній рампі максимум - 70-80 бар, при необхіних 120-130 бар.
Mishelvj
Треба було до кожної окремо підключити, було б зразу видно яка ллє. Якщо одна зливає стільки то завести проблематично. Я не думаю що ТНВД. До речі який пробіг?
Редукційний клапан не розбірний - перевіряється підставлянням завідомо робочого. При такому тиску - щось зливає точно. Ще можуть бути датчики распредвала і маховика (швидкості обертів). Я не знаю де вони в Nemo але можна перевірити завівши з "толкача" або спреєм "бистрий старт". Якщо заведеться - датчики впорядку. Обовязково стерти помилку!!! ЕБУ буде блокувати запуск.
Пробуй, удачі!
Пробіг 130 тис. км. За допомогою ефіру заводиться.... На сервісі ще раз зробили діагностику форсунок - попередньо сказали, що дві не працюють, потрібно всі знімати на стенд.... озвучили ціну за реставрацію - 130 євро за одну форсунку Що ви робил зі своїми форсунками?! Ремонтували свої чи купляли нові чи б\у?!
Mishelvj
В мене зливала одна, раджу і Вам вичислити яка (які) зливають так буде дешевше. Метод описаний вище - нічого складного поставити шпріци на обратку на кожну форсунку, заглушити загальну обратку, відключити керування форсунками і масланути 10сек. стартером. Зливаючі форсунки зразу буде видно. В справних диз.паливо не повинно піднятись вище штуцера шпріца, в несправних натече 10-15мл. Я купував в Нововолинських хлопців від опеля корси тільки пригнали на розборку з німеччини. Двигун вони продали а форсунки розпродували. 600 грн. стан відмінний. Телефон: 067 799 66 53 093 725 76 83 050 623 24 38 097 484 49 89
Skype: sto770770
Може бути таке що пошкиджений тільки шарік в клапані ціна 1.3-1.5$. Комплект клапанов BOSCH F00VC01334 коштує 47 євро http://diesel-w.com.ua/katalog2/189-komplekt-klapanov-alfa-romeo-fiat-ford-lancia-opel-mitsubishi-heavy-industry-f00vc01334.html , розпилювачі думаю не потрібно міняти, в мене були нормальні тільки промив спреєм для чистки карбюраторів.
Форсунки 0445110183. Ідуть на ура 0445110083 я різниці не відчув, а різниця в ціні значна.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме