Добрий вечір.На днях сталася така історія-проїхавши км.60 по дорозі до Львова почалася вібр.руля(як незбалансоване колесо)коли скидаєш газ пропадає,но додаєш газу тріпає рульом аж неможливо втримати машину і почало щось стукати біля пер.правого колеса.Ще проїхавши пару км.-почалося все навпаки дав газу-тишина,скинув або вкл.нетраль-кидає що аж страшно їхати.Додому потихенько доїхав тримаючи газ на одному рівні.В дома візуально оглянув-нічого підозрілого не побачив.Які думки будуть з приводу цього???
Люфта в рейці немає.Сьогодні вивісив праве колесо,завів вкл.4ту і коли пускаєш сцепл.починає тріщати в районі підш.ступиці.Розібрав все,повитягував шруси-вроді все в нормі,но в зовн.шрусі було маловато змаски,шаріки були суховаті.Заводив без шрусів-тишина.Питання:не міг цей шрус таке творити від нагрівання і приклинювати?І чи можна його промити змастити і ставити?бо невпевнений чи це в ньому причина
Панове форумчани!
Почав пропускати сальник верхньої зливної "горловини" радіатора, був оперативно замінений на інший, а через деякий час почав пропускати шланг "обратки" що йде до термостата, він у металевій обоймі і теж має сальник цікавої форми "квадратно-ребристої", спец по запчастинах до наших авто в Тернополі розвів руками, інші пропонували щось віддалено схоже і то лише розміром, поки поставив на герметик, не тече, а то з тими пробами вже 3 л. антифризу долив.
Питання? Хто стикався, який каталожний номер цих девайсів і чи можна поставити просто "круглий" сальник і не заморочуватися _________________ Машина - як жінка, подобається одні, а їздять на інших!
Rekbr
скачай руководство по ремонту, знайди потрібну деталь, або скинь фото в книжці, я знаю чоловіка який може заказати любу оригінальну деталь, сам не раз в нього брав.
Привіт форумчани!Обзавівся я недавно "Цитрамоном))"2,0HDI підскажіть як правильно глушити машину?Візьмем на приклад я проїхав по місту 10км.мені казали що потрібно ще десь 1хв.дати мотору попрацювати щоб турбіна на сухо не маслала,а потім глушити.Як правильно,хто як глушить своє авто? _________________
Лукіан - бред ти якийсь почув, щоб турбіна насухо не працювала, ха-ха...
Мужики, всі відповіді дає GOOGLE...
Під час інтенсивного руху турбіна нагрівається до високих температур, якщо відразу глушиш авто - масло в турбіні шлакується і відповідно після запуску двигуна той мікрошлак "царапає" ковзаючі деталі турбіни. Для того щоб такого не відбувалося рекомендують ставити турботаймери, двигун після виключення ще деякий час працює і турбіна охолоджується з 800 до 200 градусів, а масло шлакується здається від 400. Якось так. В GOOGLE запитать про турботаймер і він розкаже точніше.
Десь читав відгук чоловіка авто котрого обладнано із заводу турботаймером. При повсякденних поїздках по місту та за місто авто глушилося відразу, а коли їдеш на далеку відстань зі швидкістю 120-140 км/год то авто після виключення працює 2-3хв після вийняття ключа із замка і то коли різко зупинитися і глушитися.
Я особисто не чекаю, хіба що 10-15сек... _________________ DRIVE2.RU
Последний раз редактировалось: susanin (Чт Фев 13, 2014 00:37), всего редактировалось 1 раз
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме