Заполняй рампу 98м бензом,накручивай шланг и заводись на бензине.
Прогревшись до рабочей температуры и удерживая газулькой тахометр на трёх тысячах,переходи на газ.
Газ протолкнет промывочный бензин,двигатель слегка покашляет и ровненько заработает на газе.
Не заливай в рампу керосин или соляру,т.к если заглохнешь,будет сложно потом завестись даже на бензине.
Последний раз редактировалось: металлист (Вс Янв 05, 2014 02:47), всего редактировалось 1 раз
В нижней части нашего редуктора находится футорка,в которую ввёрнута колпачковая гайка,подпирающая подпружиненый клапан.
Хто знает,шо это за хрень?
На регулятор давления или дренажку конденсата вроде не похоже... _________________ Если авто жрёт,но не едет, помогу с заменой масла и с заменой предохранителей.
Качество,гарантия.
В мене така сама проблема була, троїло на газу. Міняв фільтр, потім дроти нові купив, всеодно троїло. Поставив прості свічки "Чемпіон" і все добре. Поставив старі дроти назад, так що нові є в наявності, кого цікавить і в кого проблема з дротами!!!
На стор 65 Я писав про процедуру чистки зворотнього клапану.Лише вчора попав на заправку.Машина почала задуватися.Час задувки скоротився з 15 хв до 5-6 хв.
Але виникла нова проблема: двигун почав троїти,на метані троїння відчувається більше.Потім загорівся чек.На бензині чек гасне але теж троїть.
Підключив сканер-показало 2 помилки.
P0300-Неудавшееся зажигание низкий уровень сигнала.
P0304-Неудавшееся зажигание цилиндр 4 Высокий уровень сигнала.
Помилку видалив,але покращення не відбулося.Як троїло так і троїть.Чек теж горить.
Підкажіть куди копати далі.На що дивитися.
Не знаю на рахунок помилок, але з троїнням я боровся в такій послідовності: поміняв свічки, стукав по форсунках(помогало,не надовго),
потім опори з подушками(покращало,але ще не то..) і на кінець
промивка форсунок - "калошою", чистились дуже погано, але на протязі тижня троїння зникло!!!
На стор 65 Я писав про процедуру чистки зворотнього клапану.Лише вчора попав на заправку.Машина почала задуватися.Час задувки скоротився з 15 хв до 5-6 хв.
Але виникла нова проблема: двигун почав троїти,на метані троїння відчувається більше.Потім загорівся чек.На бензині чек гасне але теж троїть.
Підключив сканер-показало 2 помилки.
P0300-Неудавшееся зажигание низкий уровень сигнала.
P0304-Неудавшееся зажигание цилиндр 4 Высокий уровень сигнала.
Помилку видалив,але покращення не відбулося.Як троїло так і троїть.Чек теж горить.
Підкажіть куди копати далі.На що дивитися.
Не знаю на рахунок помилок, але з троїнням я боровся в такій послідовності: поміняв свічки, стукав по форсунках(помогало,не надовго),
потім опори з подушками(покращало,але ще не то..) і на кінець
промивка форсунок - "калошою", чистились дуже погано, але на протязі тижня троїння зникло!!!
Незрозуміло яке відношення до електрики мають опори з подушками, але... Опишіть так званий спосіб очистки форсунок "КАЛОШОЮ". В мене все вирішилось заміною свічок.
Незрозуміло яке відношення до електрики мають опори з подушками, але... Опишіть так званий спосіб очистки форсунок "КАЛОШОЮ". В мене все вирішилось заміною свічок.
опори з подушками, якщо вони деформовані то авто троїть, "дьоргає".
"калоша" це рідина для промивки бензинових форсунок, я особисто цього не робив, майстер сказав що цим найкраще користуватись, а спосіб звичайний - на стенді.
Десь місяці тому міняв ремінь ГРМ.Також замінив свічки.Поставив NGK BKR6EKC.Після заміни проїхав 500 км.Двигун робив нормально.
Запитання- при тестуванню двигуна програмою фіатсканом чи можна зрозуміти що якийсь з датчиків вийшли з ладу?
Вопрос металисту когда форсунки мыли, что за трубку прозрачную на форсунку одевали, какой диаметр?
Труба из прозрачного пищевого или технического толстостенного винила.
Диаметр не помню,просто пошел на базар со снятой форсой и подобрал методом тыка ,чтоб потуже надевалась.
В принципе,можешь включить 2 метра трубы с бензом между редуктором и рампой и промыться,мы так моем форсы на Саманде(заходи на метановую ветку Украинского клуба владельцев Иранских автомобилей).
поміняв газовий фільтр,промив форсунки, двигун працює добре, проблема при запуску двигуна , кожен раз приходиться крутити стартером приблизно 7-10 секунд. Підкажіть будь-ласка в якому напрямку шукати причину, і ще де знаходиться бензиновий фільтр!
Бензиновий фільтр знаходиться в "нерозбірному" бензонасосі.Інших фільтруючих елементів в системі подачі бензину немає.Вихід-розбирати бензонасос та викидати рідний фільтр і підключити зовнішній фільтр від будьякої іномарки.
Заполняй рампу 98м бензом,накручивай шланг и заводись на бензине.
Прогревшись до рабочей температуры и удерживая газулькой тахометр на трёх тысячах,переходи на газ.
Газ протолкнет промывочный бензин,двигатель слегка покашляет и ровненько заработает на газе.
Не заливай в рампу керосин или соляру,т.к если заглохнешь,будет сложно потом завестись даже на бензине.
СПАСИБО , помогло. Прочистились форсунки, теперь наслаждаюсь ровной работой на газу, до этого жутко троило.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме