Алее,какой мотор кондиционера,в какую другую сторону крутит.Там один мотор и на кондиционирование и на обогрев.
Це ти не мені розкажи а продавцям на шроті...Приїхав клієнт, я добрався до мотора печкі, а там і щоток небуло і заклинив він... Послав на шрот, купив він сам мотор без регулятора (400 грн на шроті хочуть за реле), а там крильчатка не в ту сторону, хоча все аналогічне. Як це поясниш???
Так при чем тут крыльчатка и компрессор?
Притом що йому на шроті сказали що мотор з обдува кондиціонера взятий... Я ремонтую тільки електроніку, а в глибину що де стоїть стараюсь нелізти..Може там і один мотор на все, (другого сам ніколи небачив скільки незнімав). Але
крильчатки на моторчиках печки бувають двох типів ( права і ліва), на власні очі бачив... Як це пояснити??
Я думаю, что левая крыльчатка с пассажирских версий с двумя вентиляторами: один вентилятор стоит с левой стороны, а второй, соответственно, с правой...
так то воно так, але щоб потужність в амперах це вже перебор
Так, я знаю що потужність вимірюеться в Ваттах... Я про комплектуючі шим регулятора (реле пічки), адже якщо росте сила струму яку воно може витримати, відповідно звідси і росте потужність....
не спорте. Я вам зараз все поясню. В оригінальних пасажирах та Улісах є з правої сторони вентилятор і з лівої(приюлизно в тому самому місці стоїть що й правий тільки в лівій стороні), відповідно і крильчатки тоже є праві і ліві, для прикладу на англійцях йдуть тільки ліві вентилятори а на європейця праві(говорю про скудо груз). А товаршу на шроті впарили лівий і розказали про кліму)))) насправді мав на розборці і машини з кодиціонером, і з клімою, і без, так от праві вентилятори всі одинакові.
А реостати пічок, це проблема скудобратії, точно так само як в трафіків з всією електронікою. Кулібінство з реостатом в одного мого клієнта привело до загоряння автомобіля, в іншого сплавилась проводка під торпедою. Реостати дорогі б\у-400грн, нові на 3контакти 580грн, на 4 контакти 600грн. Нові є в наявності. маю пару неробочих реостатів, пару пробував відновити, но все безрезультатно. _________________ Авторозборка
Fiat Scudo, Ulysse, Doblo
Peugeot Expert, 806, 407, 307, 206, 607
Сitroen Jumpy, Evasion
067-344-81-21
095-754-53-56
Це тому що колхозити начинають люди які взагалі не розуміють що таке сила струму і поперечний переріз дроту... А якщо до цьго питання підійти з розумом - то все прекрасно працює негірше за нове. Головне знати що робиш)))
Цитата:
Кулібінство з реостатом в одного мого клієнта привело до загоряння автомобіля, в іншого сплавилась проводка під торпедо.
Прочитал тему,все понятно.И тут вопрос, кто-то замерял ток потребления вентилятора, кто знает изначальные характеристики вентилятора. Я ответ на данный вопрос долго ищу.Регулятор можно менять-покупать, самому мастырить, а надолго его хватит. У меня как под зиму печке хана, временно пустил на прямую, померял ток потребления, 14-15 ампер. Думаю куплю новый регулятор а вентилятор его спалит.
Прочитал тему,все понятно.И тут вопрос, кто-то замерял ток потребления вентилятора, кто знает изначальные характеристики вентилятора. Я ответ на данный вопрос долго ищу.Регулятор можно менять-покупать, самому мастырить, а надолго его хватит. У меня как под зиму печке хана, временно пустил на прямую, померял ток потребления, 14-15 ампер. Думаю куплю новый регулятор а вентилятор его спалит.
Я не знаю что у вас с машинами........но у меня вентиляторы печки работают с момента покупки машины---7лет. _________________ Разборка вэнов Фиат Улис Скудо, Пежо 806 Эксперт Ситроэн Джампи Эвазион. 096 303 77 45 093 460 41 44 Александр. Ремонт КПП и АКПП. СТО. Ремот ходовой,двигателей.
Никто не знает что с ними вентиляторами происходит, наверное подгорают,подкорачивают,палят регулятор. И понеслась работа по поиску и замене. Свой внимательно рассматривал, чистил,смазывал.Люфтов нет, видимых повреждений тоже. Временно подключил на прямую, ПВС 2/1. греется, включаю кратковременно.Ищу новый комплект.
Так что его искать........Регулярно есть в наличии. Звони...есть б.у. есть новые кэтай,таня-ваня,оригинал. _________________ Разборка вэнов Фиат Улис Скудо, Пежо 806 Эксперт Ситроэн Джампи Эвазион. 096 303 77 45 093 460 41 44 Александр. Ремонт КПП и АКПП. СТО. Ремот ходовой,двигателей.
Никто не знает что с ними вентиляторами происходит, наверное подгорают,подкорачивают,палят регулятор. И понеслась работа по поиску и замене. Свой внимательно рассматривал, чистил,смазывал.Люфтов нет, видимых повреждений тоже. Временно подключил на прямую, ПВС 2/1. греется, включаю кратковременно.Ищу новый комплект.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме