Алее,какой мотор кондиционера,в какую другую сторону крутит.Там один мотор и на кондиционирование и на обогрев.
Це ти не мені розкажи а продавцям на шроті...Приїхав клієнт, я добрався до мотора печкі, а там і щоток небуло і заклинив він... Послав на шрот, купив він сам мотор без регулятора (400 грн на шроті хочуть за реле), а там крильчатка не в ту сторону, хоча все аналогічне. Як це поясниш???
Так при чем тут крыльчатка и компрессор?
Притом що йому на шроті сказали що мотор з обдува кондиціонера взятий... Я ремонтую тільки електроніку, а в глибину що де стоїть стараюсь нелізти..Може там і один мотор на все, (другого сам ніколи небачив скільки незнімав). Але
крильчатки на моторчиках печки бувають двох типів ( права і ліва), на власні очі бачив... Як це пояснити??
Я думаю, что левая крыльчатка с пассажирских версий с двумя вентиляторами: один вентилятор стоит с левой стороны, а второй, соответственно, с правой...
так то воно так, але щоб потужність в амперах це вже перебор
Так, я знаю що потужність вимірюеться в Ваттах... Я про комплектуючі шим регулятора (реле пічки), адже якщо росте сила струму яку воно може витримати, відповідно звідси і росте потужність....
не спорте. Я вам зараз все поясню. В оригінальних пасажирах та Улісах є з правої сторони вентилятор і з лівої(приюлизно в тому самому місці стоїть що й правий тільки в лівій стороні), відповідно і крильчатки тоже є праві і ліві, для прикладу на англійцях йдуть тільки ліві вентилятори а на європейця праві(говорю про скудо груз). А товаршу на шроті впарили лівий і розказали про кліму)))) насправді мав на розборці і машини з кодиціонером, і з клімою, і без, так от праві вентилятори всі одинакові.
А реостати пічок, це проблема скудобратії, точно так само як в трафіків з всією електронікою. Кулібінство з реостатом в одного мого клієнта привело до загоряння автомобіля, в іншого сплавилась проводка під торпедою. Реостати дорогі б\у-400грн, нові на 3контакти 580грн, на 4 контакти 600грн. Нові є в наявності. маю пару неробочих реостатів, пару пробував відновити, но все безрезультатно. _________________ Авторозборка
Fiat Scudo, Ulysse, Doblo
Peugeot Expert, 806, 407, 307, 206, 607
Сitroen Jumpy, Evasion
067-344-81-21
095-754-53-56
Це тому що колхозити начинають люди які взагалі не розуміють що таке сила струму і поперечний переріз дроту... А якщо до цьго питання підійти з розумом - то все прекрасно працює негірше за нове. Головне знати що робиш)))
Цитата:
Кулібінство з реостатом в одного мого клієнта привело до загоряння автомобіля, в іншого сплавилась проводка під торпедо.
Прочитал тему,все понятно.И тут вопрос, кто-то замерял ток потребления вентилятора, кто знает изначальные характеристики вентилятора. Я ответ на данный вопрос долго ищу.Регулятор можно менять-покупать, самому мастырить, а надолго его хватит. У меня как под зиму печке хана, временно пустил на прямую, померял ток потребления, 14-15 ампер. Думаю куплю новый регулятор а вентилятор его спалит.
Прочитал тему,все понятно.И тут вопрос, кто-то замерял ток потребления вентилятора, кто знает изначальные характеристики вентилятора. Я ответ на данный вопрос долго ищу.Регулятор можно менять-покупать, самому мастырить, а надолго его хватит. У меня как под зиму печке хана, временно пустил на прямую, померял ток потребления, 14-15 ампер. Думаю куплю новый регулятор а вентилятор его спалит.
Я не знаю что у вас с машинами........но у меня вентиляторы печки работают с момента покупки машины---7лет. _________________ Разборка вэнов Фиат Улис Скудо, Пежо 806 Эксперт Ситроэн Джампи Эвазион. 096 303 77 45 093 460 41 44 Александр. Ремонт КПП и АКПП. СТО. Ремот ходовой,двигателей.
Никто не знает что с ними вентиляторами происходит, наверное подгорают,подкорачивают,палят регулятор. И понеслась работа по поиску и замене. Свой внимательно рассматривал, чистил,смазывал.Люфтов нет, видимых повреждений тоже. Временно подключил на прямую, ПВС 2/1. греется, включаю кратковременно.Ищу новый комплект.
Так что его искать........Регулярно есть в наличии. Звони...есть б.у. есть новые кэтай,таня-ваня,оригинал. _________________ Разборка вэнов Фиат Улис Скудо, Пежо 806 Эксперт Ситроэн Джампи Эвазион. 096 303 77 45 093 460 41 44 Александр. Ремонт КПП и АКПП. СТО. Ремот ходовой,двигателей.
Никто не знает что с ними вентиляторами происходит, наверное подгорают,подкорачивают,палят регулятор. И понеслась работа по поиску и замене. Свой внимательно рассматривал, чистил,смазывал.Люфтов нет, видимых повреждений тоже. Временно подключил на прямую, ПВС 2/1. греется, включаю кратковременно.Ищу новый комплект.
Да лучше новый купить. Половина из наших т.с. респондентов купили б.у. и он у них долго не прожил. Вот есть:
Это оно????
Вот с фокой: _________________ Для тюнинга - эпоксидная смола (клей), стеклоткань, стекломат, пластификаторы, пигменты и др.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме