|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Spilberg Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.03.2013 Сообщения: 43 Откуда: Тернопіль
Авто: FIAT SCUDO 2.0 HDI L1H1 2007
|
Добавлено: Вт Окт 01, 2013 11:42 Заголовок сообщения: прокладка на трубопроводі турбіни |
|
|
Шановні форумчани, чи доводилось комусь міняти проклудку на патрубку біля турбіни? сочиться масло з-під неї! це взагалі не критично що там є масло? що потрібно демонтувати щоб туди добратись?
Описание: |
|
Размер: |
43.21 KB |
Просмотрено: |
210 раз(а) |
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
1ksa Италофан
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.06.2013 Сообщения: 314 Откуда: Украина
Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI
|
Добавлено: Вт Окт 01, 2013 14:02 Заголовок сообщения: |
|
|
а как ты увидел? я как ни старался даже руку не смог засунуть туда...
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Spilberg Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.03.2013 Сообщения: 43 Откуда: Тернопіль
Авто: FIAT SCUDO 2.0 HDI L1H1 2007
|
Добавлено: Вт Окт 01, 2013 14:09 Заголовок сообщения: |
|
|
коли міняв масло побачив підтікання в руйоні маховика, подумав що це сальник колінвала!!!! Але пізніше, коли міняв ремень ГРМ на станції машину підняли на підйомник і побачив що масло сочиться з під турбіни і тече вниз по двигуні! Ціна прокладки на Екзісті 31 грн. а от поміняти її...
|
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25239 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Вт Окт 01, 2013 14:11 Заголовок сообщения: |
|
|
Spilberg
встречный вопрос: а не задумывался откуда там вообще взялось масло?
подозреваю, что прокладкой за 31 грн дело не обойдётся - собирай на ремонт улитки
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Spilberg Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.03.2013 Сообщения: 43 Откуда: Тернопіль
Авто: FIAT SCUDO 2.0 HDI L1H1 2007
|
Добавлено: Вт Окт 01, 2013 14:20 Заголовок сообщения: |
|
|
а що саме могло вийти з ладу?
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Croma Италоманьячище
Возраст: 66 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.11.2009 Сообщения: 6091 Откуда: Окупированный Харьков
Авто: Fiat Croma TURBO IE
|
Добавлено: Вт Окт 01, 2013 14:27 Заголовок сообщения: |
|
|
CreAtoR
Откуда турбознания?
Вот как мне мерещиться.
Сальников резиновых в турбине нет.
Там все на маслосбросе основанно.
Когда дело будет плохо, то масло внизу собираться интеркуллера будет.
Небольшая лужица в нем дело нормальное.
И если это небольшое количество сочиться где то выше, то дело действительно в прокладках.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25239 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Вт Окт 01, 2013 14:30 Заголовок сообщения: |
|
|
Croma писал(а): | CreAtoR
Откуда турбознания?
|
из лесу, вестимо
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
ruslankaramba Италолюбитель
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 06.03.2013 Сообщения: 85 Откуда: Украина
Авто: PEUGEOT EXPERT3 H1 L1 2.0HDi 120PS
|
Добавлено: Вт Окт 01, 2013 14:34 Заголовок сообщения: |
|
|
Spilberg
я коли в минулому році пригнав свою тачку і заліз під неї на ямі, то побачив, що в тому місці як і в тебе підтікає масло. Звертався до майстра, він сказав що можна підтягнут ту прокладку, що є, або замінити на нову.
Консультувався на СТО "Пежо", сказали, що це є початок кінця турби, бо масло туди попадає з валу турбіни, тобто гаплик втулкам чи то сальникам на валу, а вони там форфорові ну і т.д.
Але я вирішив покищо нічого не робити, бо турба дує добре, машина потужності не втратила. Перевіряли турбу на компі по датчику, а також один моторист перевіряв так - сжимав рукою патрубок 6, а я газував до 4000 обертів і таким макаром він відчував як вона надуває патрубок.
Також перевіріли чи не сильно турба гонить масло, розєднував патрубок 5 в місці зєднання з інтеркулером, газували і дивились чи не летить з патрубка мсло. Взагалі, один моторист казав, що в патрубку повино бути трохи масла - це є конденсат, але не так щоб аж текло, як казав наш колишній перзидент "тоненькою цівочкою", бо тоді більше цього масла зявиться в інтеркулері, а це не є добре.
Так катаюсь вже більше року, а це більше 25000км. Пройшов 2 заміни масла, звичайно слідкую за рівнем масла. Авто масла не бере, тільки коли швидко їхав (більше 140 км/год) цього літа по Європі, то масло починає підїдати (взяла десь 200 мл на 10000 км), але на СТО "Пежо" кажуть, що при швидкій їзді так в усіх авто.
Тому ти сильно не переймайся, зроби мінімальні перевірки (наявність і кількість масла в патрубку 5, надув турби органолептичним методом за допомогою патрубка 6) та слідкуй за рівнем масла.
Якщо це все в нормі, то нехай воно там собі сочиться.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Spilberg Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.03.2013 Сообщения: 43 Откуда: Тернопіль
Авто: FIAT SCUDO 2.0 HDI L1H1 2007
|
Добавлено: Вт Окт 01, 2013 14:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Croma писал(а): | CreAtoR
Откуда турбознания?
Вот как мне мерещиться.
Сальников резиновых в турбине нет.
Там все на маслосбросе основанно.
Когда дело будет плохо, то масло внизу собираться интеркуллера будет.
Небольшая лужица в нем дело нормальное.
И если это небольшое количество сочиться где то выше, то дело действительно в прокладках. |
інтеркулер у мене потіє маслом але наскільки я бачив то це звичне явище для цих машин
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|