Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

прокладка на трубопроводі турбіни

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Spilberg
Amico


Amico

Возраст: 39
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 30.03.2013
Сообщения: 43
Откуда: Тернопіль

Авто: FIAT SCUDO 2.0 HDI L1H1 2007

СообщениеДобавлено: Вт Окт 01, 2013 11:42    Заголовок сообщения: прокладка на трубопроводі турбіни Ответить с цитатой

Шановні форумчани, чи доводилось комусь міняти проклудку на патрубку біля турбіни? сочиться масло з-під неї! це взагалі не критично що там є масло? що потрібно демонтувати щоб туди добратись?


ImageHandler.jpg
 Описание:
 Размер:  43.21 KB
 Просмотрено:  209 раз(а)

ImageHandler.jpg


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
1ksa
Италофан


Италофан

Возраст: 51
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 01.06.2013
Сообщения: 314
Откуда: Украина

Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI

СообщениеДобавлено: Вт Окт 01, 2013 14:02    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

а как ты увидел? я как ни старался даже руку не смог засунуть туда...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Spilberg
Amico


Amico

Возраст: 39
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 30.03.2013
Сообщения: 43
Откуда: Тернопіль

Авто: FIAT SCUDO 2.0 HDI L1H1 2007

СообщениеДобавлено: Вт Окт 01, 2013 14:09    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

коли міняв масло побачив підтікання в руйоні маховика, подумав що це сальник колінвала!!!! Але пізніше, коли міняв ремень ГРМ на станції машину підняли на підйомник і побачив що масло сочиться з під турбіни і тече вниз по двигуні! Ціна прокладки на Екзісті 31 грн. а от поміняти її...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
CreAtoR
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 44
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 05.11.2010
Сообщения: 25239
Откуда: Одеса

Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)

СообщениеДобавлено: Вт Окт 01, 2013 14:11    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Spilberg
встречный вопрос: а не задумывался откуда там вообще взялось масло?
подозреваю, что прокладкой за 31 грн дело не обойдётся - собирай на ремонт улитки Sad

_________________
СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Spilberg
Amico


Amico

Возраст: 39
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 30.03.2013
Сообщения: 43
Откуда: Тернопіль

Авто: FIAT SCUDO 2.0 HDI L1H1 2007

СообщениеДобавлено: Вт Окт 01, 2013 14:20    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

а що саме могло вийти з ладу?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Croma
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 66
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 30.11.2009
Сообщения: 6091
Откуда: Окупированный Харьков

Авто: Fiat Croma TURBO IE

СообщениеДобавлено: Вт Окт 01, 2013 14:27    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

CreAtoR
Откуда турбознания?

Вот как мне мерещиться. Laughing
Сальников резиновых в турбине нет.
Там все на маслосбросе основанно.
Когда дело будет плохо, то масло внизу собираться интеркуллера будет.
Небольшая лужица в нем дело нормальное.
И если это небольшое количество сочиться где то выше, то дело действительно в прокладках.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
CreAtoR
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 44
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 05.11.2010
Сообщения: 25239
Откуда: Одеса

Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)

СообщениеДобавлено: Вт Окт 01, 2013 14:30    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Croma писал(а):
CreAtoR
Откуда турбознания?

из лесу, вестимо Laughing

_________________
СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ruslankaramba
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 44
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 06.03.2013
Сообщения: 85
Откуда: Украина

Авто: PEUGEOT EXPERT3 H1 L1 2.0HDi 120PS

СообщениеДобавлено: Вт Окт 01, 2013 14:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Spilberg
я коли в минулому році пригнав свою тачку і заліз під неї на ямі, то побачив, що в тому місці як і в тебе підтікає масло. Звертався до майстра, він сказав що можна підтягнут ту прокладку, що є, або замінити на нову.
Консультувався на СТО "Пежо", сказали, що це є початок кінця турби, бо масло туди попадає з валу турбіни, тобто гаплик втулкам чи то сальникам на валу, а вони там форфорові ну і т.д.
Але я вирішив покищо нічого не робити, бо турба дує добре, машина потужності не втратила. Перевіряли турбу на компі по датчику, а також один моторист перевіряв так - сжимав рукою патрубок 6, а я газував до 4000 обертів і таким макаром він відчував як вона надуває патрубок.
Також перевіріли чи не сильно турба гонить масло, розєднував патрубок 5 в місці зєднання з інтеркулером, газували і дивились чи не летить з патрубка мсло. Взагалі, один моторист казав, що в патрубку повино бути трохи масла - це є конденсат, але не так щоб аж текло, як казав наш колишній перзидент "тоненькою цівочкою", бо тоді більше цього масла зявиться в інтеркулері, а це не є добре.
Так катаюсь вже більше року, а це більше 25000км. Пройшов 2 заміни масла, звичайно слідкую за рівнем масла. Авто масла не бере, тільки коли швидко їхав (більше 140 км/год) цього літа по Європі, то масло починає підїдати (взяла десь 200 мл на 10000 км), але на СТО "Пежо" кажуть, що при швидкій їзді так в усіх авто.
Тому ти сильно не переймайся, зроби мінімальні перевірки (наявність і кількість масла в патрубку 5, надув турби органолептичним методом за допомогою патрубка 6) та слідкуй за рівнем масла.
Якщо це все в нормі, то нехай воно там собі сочиться.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Spilberg
Amico


Amico

Возраст: 39
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 30.03.2013
Сообщения: 43
Откуда: Тернопіль

Авто: FIAT SCUDO 2.0 HDI L1H1 2007

СообщениеДобавлено: Вт Окт 01, 2013 14:52    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Croma писал(а):
CreAtoR
Откуда турбознания?

Вот как мне мерещиться. Laughing
Сальников резиновых в турбине нет.
Там все на маслосбросе основанно.
Когда дело будет плохо, то масло внизу собираться интеркуллера будет.
Небольшая лужица в нем дело нормальное.
И если это небольшое количество сочиться где то выше, то дело действительно в прокладках.

інтеркулер у мене потіє маслом але наскільки я бачив то це звичне явище для цих машин
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу