|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Pahar Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.04.2012 Сообщения: 25 Откуда: Хмельницький
Авто: Фіат Скудо 1.9 D
|
Добавлено: Пн Май 20, 2013 15:12 Заголовок сообщения: Проблема з мотором DW8 1.9D |
|
|
Доброго дня
От вже пройшов рік як я звертався за порадою до колег у форумі і, доречі, вирішив свою проблему з авто завдяки вашим порадам. У суботу знову "вілізла" проблема: проїхавши 30 км від дому, появилась підвищена вібрація та змінився звук мотору - якесь"гарчання", точно виявити звідки поки не зміг. Заїхав на яму, перевірив коробку - масло в нормі, корпус не нагрітий. Масло в моторі міняв 6 тис. км назад, повітряний фільтр - минулих вихідних. Рік назад міняв всі ремені і ролики та ремонтував головку (якраз рік назад обірвало ремня ГРМ). Рівень масла в моторі в нормі від заміни до заміни, в охолоджуючій рідині масла не виявлено. Чути невеличкий свис якогось ролика, якого саме - ще не виявив. Сьогодні перевірив на стенді форсунки (почав з найлекшого, так як ніразу їх не міняв, а пробіг 320 тис. км) - всі в ідеальному стані. Доречі, приблизно вже півроку періодично виявляється один нюанс - то машина відмовляється їхати (тяжко набираються обороти), то їде як з двома турбонадувами. Але мотор взагалі не димить, навіть під нагрузкою. Також замітив по витраті пального - то бере забагато, то, начебто, на повітрі їде. Є підозра на момент вприску, форсунки вже відкинув. Цікавлюсь Вашою порадою в даній проблемі. Дякую.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Olegs Италомафиози
Возраст: 56 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.11.2012 Сообщения: 578 Откуда: Житомир, Украина
Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2
|
Добавлено: Пн Май 20, 2013 16:27 Заголовок сообщения: |
|
|
Ремень ГРМ проверяли? Не перескочил? Хотя, если туда-сюда, то вряд ли, но посмотреть надо.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Pahar Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.04.2012 Сообщения: 25 Откуда: Хмельницький
Авто: Фіат Скудо 1.9 D
|
Добавлено: Пн Май 20, 2013 17:05 Заголовок сообщения: |
|
|
сьогодні ввечері планую глянути до ременя грм для перевірки міток. Доречі, порадьте, чи обов'язково заміняти теплообмінні мідні прокладки на форсунках після їх демонтажу (заміна була 1 р назад, 20 т.км)
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Ситр Италофан
Возраст: 55 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.12.2012 Сообщения: 231 Откуда: Запорожье
Авто: Крома
|
Добавлено: Пн Май 20, 2013 17:30 Заголовок сообщения: |
|
|
Pahar писал(а): | сьогодні ввечері планую глянути до ременя грм для перевірки міток. Доречі, порадьте, чи обов'язково заміняти теплообмінні мідні прокладки на форсунках після їх демонтажу (заміна була 1 р назад, 20 т.км) |
Медные не обязательно, а вот металические (тарельчатые) под распылителем обязательно.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Pahar Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.04.2012 Сообщения: 25 Откуда: Хмельницький
Авто: Фіат Скудо 1.9 D
|
Добавлено: Пн Май 20, 2013 17:54 Заголовок сообщения: |
|
|
зняв ремінь генератора і виявив люфт на шестерні коленвала... лізу далі...
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Freedom Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
|
Добавлено: Пн Май 20, 2013 19:25 Заголовок сообщения: |
|
|
Pahar
щос мені здається що в тебе перескочив ремінь грм..... а нарахунок прокладок під форсами я б їх поміняв
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Вадим Андреевич Amico
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.02.2013 Сообщения: 48 Откуда: Odessa
Авто: jumpy
|
Добавлено: Пн Май 20, 2013 19:30 Заголовок сообщения: |
|
|
насколько помню на DW8 На форсунках только тоненькие медные других прокладок нет
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Pahar Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.04.2012 Сообщения: 25 Откуда: Хмельницький
Авто: Фіат Скудо 1.9 D
|
Добавлено: Пн Май 20, 2013 19:55 Заголовок сообщения: |
|
|
Зняв кожух ГРМ. Не можу знайти нижню точку в маховику, а а верхні точки в тнвд і розподільчому валі зійшлись ідеально. ще при заміні щепленя 2 роки назад шукав дирку в маховику, щоб застопорити колінвал - і не знайшов, хоча кожен міліметр перевірив. Пощастило мені з маховиком. Але вертаюсь до групи ГРМ - все в нормі. Починаю задумуватись про зазори в клапанах...
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Горай Горай Италолюбитель
Возраст: 57 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.01.2013 Сообщения: 89 Откуда: житомирская обл
Авто: Пежо Експерт 1.9d 2005г
|
Добавлено: Пн Май 20, 2013 22:05 Заголовок сообщения: |
|
|
Pahar
за стартером е дирка для стопоріння маховика діам 7 чи8 мм точно не памятаю.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Вадим Андреевич Amico
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.02.2013 Сообщения: 48 Откуда: Odessa
Авто: jumpy
|
Добавлено: Пн Май 20, 2013 23:00 Заголовок сообщения: |
|
|
скажу у меня была проблема двигатель вообще не работал нормально троил на горячую... я отключил датчик опережения и теперь имею 2 тнвд
и старый тнвд ожил рабоает с пол тыка.... может электроника затыкает
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Pahar Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.04.2012 Сообщения: 25 Откуда: Хмельницький
Авто: Фіат Скудо 1.9 D
|
Добавлено: Чт Май 23, 2013 11:46 Заголовок сообщения: |
|
|
По причині загруженості на роботі, до машини добрався лише вчора ввечері. Поставив форсунки, завів і повалив з вихлопної густий чорним дим. Відразу ж заглушив мотор і знову до ГРМ. Нарешті застопорив маховик. Також виявив, що слизиться помпа. Але головна проблема -вже не сходяться всі мітки. Можливо, помпа клинить і ремінь перескакує.
Хочу поцікавитись, чи важко самому міняти ремінь і чи є якісь там нюанси та спецінструмент.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Pahar Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.04.2012 Сообщения: 25 Откуда: Хмельницький
Авто: Фіат Скудо 1.9 D
|
Добавлено: Чт Май 23, 2013 13:03 Заголовок сообщения: |
|
|
Підскажіт, може хтось знає, де знайти в інеті розміри шпильки, яка стопорить колінвал
|
|
Вернуться к началу |
|
|
СаняZero Италоманьячище
Возраст: 35 Знак зодиака: Зарегистрирован: 04.10.2011 Сообщения: 1635 Откуда: Черкасская обл. г Канев
Авто: Vaz 2102 "75>Regata weekend 1.9D "88>Ford Orion 1.6 "89>MB 210D 2.9D "89>Opel Omega 2.0 "90>Expert 1.9D "05>Tipo 1.6GM Delco=>1.6J5.1=>1.8 twin spark)
|
Добавлено: Чт Май 23, 2013 13:24 Заголовок сообщения: |
|
|
Pahar
шпильки там вроде м8 для удобности проще снять стартер. менять ремень не тяжело но долго. так как надо откручивать верхнюю подушку. На счет помпы то лучше сменить так как она на ремню грм. хапнет клина будешь менять клапана.
_________________ Продам остатки запчастей двигателя на регата 1.9Д |
|
Вернуться к началу |
|
|
Pahar Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.04.2012 Сообщения: 25 Откуда: Хмельницький
Авто: Фіат Скудо 1.9 D
|
Добавлено: Чт Май 23, 2013 13:51 Заголовок сообщения: |
|
|
пробую вкрутити м8 - не заходить. 1 віток йде і все. Вже перепробував різні різьби.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
tempo Италофан
Возраст: 63 Знак зодиака: Зарегистрирован: 09.05.2009 Сообщения: 362 Откуда: Тернопольская обл.
Авто: Fiat Scudo 1,9D
|
Добавлено: Чт Май 23, 2013 19:43 Заголовок сообщения: |
|
|
колінвал стопориться фіксатором без різьби 7 чи 8 мм розподільчий вал стопоритья шпилькою з М8х1.25
Описание: |
|
Размер: |
176.4 KB |
Просмотрено: |
829 раз(а) |
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|