bodik
ерг не датчик, і для його перевірки не треба лізти в дебрі мотора, просто послухай що радять і уважно перечитай відповідні теми, в тебе все під капотом для перевірки Olegs тобі написав що треба зробити
Надо максимально освободить пространство над двигателем - снять расширительный бачок, электроклапан ЕГР и все что сможешь, только запомни как было (лучше сфотографируй все несколько раз с разных ракурсов), а то мне ребята, которые глушили ЕГР так собрали все назад, что не все стоит как было - крепление электроклапана поставили неправильно так и езжу до сих пор. Вся процедура проводится, просовывая руки над двигателем. Чтобы понять, что там откручивать (а потом закручивать), сделай фото телефоном со вспышкой, очень удобно рассматривать, что да как. Если нет телефона, можно фотиком, но они обычно покрупнее и не везде его просунешь. Хотя выше Freedom приводил схемы ЕГР, можно легко понять. И еще - "консервную банку" со стенками потолще надо иметь - из нее вырезается заглушка. Но это только если глушить при входе во впускной коллектор. Если со стороны выпускного коллектора, то жестянка не пройдет - там температура другая, соответственно и заглушка нужна попрочнее.
Ребята, помогите. Отломалась ручка регурятора воздуха. Может кто сталкивался с ремонтом. Официалы сказали что отдельно ручек нет, надно заказывать всю панель (с тягами и пр.), ну и цена соответственно .
Ну или ткните носом если такая тема поднималась.
Freedom
Ви заглушили на своєму скудо клапан ерг. Що саме це дає на даному двигуні? Які плюси та мінуси? Бо на 1,9 я так зрозумів що невеликий результат.
Глушение ЕГР на любом двигателе дает возможность держать в чистоте входной коллектор двигателя, особенно когда забит катализатор(у меня так было). Но увеличивает выбросы вредных веществ в атмосферу и немного увеличивается расход топлива. Но изменение расхода заметить трудно.
vaxa28
в мене просто не поступає вакуум на ерг (стоїть болтик в трубці) і він не відкривається...
точно знаю що не литить сажа в мотор, і звук роботи двигуна тепер інший.....
сказати відносно тяги не можу тому що вона і так і так добре тягне, розхід мене повністю влащтовує, до 7 л в змішаному циклі но більше траса, можливо більш чистіше масло стало,....
чув що змінусів є підвищення температури в камері згоряння через відсутність певних газів, но по моторі і датчику температури не відчуваю цього....
на 1,9 вже відїздили більше 50 тис нарікань нема все в нормі, хіба масло вже не змішується з сажею і осідає на впускному колекторі, а стікає по ньому до резонатора перед ЕРГ
Возраст: 34 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.04.2013 Сообщения: 20 Откуда: Тернопіль
Авто: Expert
Добавлено: Сб Май 18, 2013 21:17 Заголовок сообщения:
Нарешті знайшов час і опишу пригоди.
Отже,після кількох діагностик на різних СТО висновок один-проблема в ЕРГ. Ціна за заглушку від 170 до 300грн. На багатьох станціях взагалі не знали що це таке,а багато просто відмовлялися це зробити. Випадково дістав номер майстра на гаражах. Правда черга до нього ого!
Коли нарешті попав,то всерівно 2год чекав,бо він не мав часу. А потім за 15хв заглушив ЕРГ за 80грн) Попутно оглянув підвіску-результат-потрібна заміна 2 ричагів і зовнішнього пильника полуосі.
Після заглушки тяга так і не появилась, автомобіль всерівно димів.
Він подзонив до друга - елекрика. 15хв діагностики і... сказав що проблема в дросельній заслонці. Щось він там з нею зробив, а коли поставив на місце машина полетіла!!! За ці 30хв взяв 300грн., про я задоволений, бо вже можна їздити нормально.
Після цього наїздив 500км. Результат-розхід дещо зріс, і мокрий патрубок турбіни. Буду слідкувати далі.
Протягом тих днів сталась ще одна пригода-перетерся патрубок кондиціонера-витік фреон http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?p=713424#713424
Знову попандос на гроші((( плюс треба ричаги(((
Всім успіхів і поменше поломок!
Возраст: 34 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.04.2013 Сообщения: 20 Откуда: Тернопіль
Авто: Expert
Добавлено: Чт Май 30, 2013 19:33 Заголовок сообщения:
поміняв ричаги. Знайомий продав за 300грн штука. Стало набагато приємніше їздити)
Розхід по місту 9л,траса 7.
Нарешті поміняв патрубок кондиціонера. Запралю фреоном вже після зарплати.
Правда виникла проблема-глючить спідометр. Швидкість показує часом реальну,часом 0 або 10 або 40 і т.д. Як думаєте проблема в тросіку чи проводці? Почалося після їзди по дощі і глибоких калюжах(300км в той день наїздив)
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.07.2012 Сообщения: 1613 Откуда: Тернопіль
Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long
Добавлено: Чт Май 30, 2013 19:49 Заголовок сообщения:
bodik
тросів в тебе нема,. а глючит датчик, можливо попала вода,... заїдь на яму витягни фішку, а ще краще зніми датчик почисть подивись в якому стані шестерня, збери назад і покатайся якщо не поможе то датчик підзаміну, я особисто його міняв на пижику експерті брав оригіна на авторинку в Георгія Такварелі, думаю і ти його там знайдеш, якщо ні, то є і китай.... , або як варіант стерлась шестерня, но всерівно треба розбирати дивитись
доброго здоровя.
ви говорили що якшо є запитання то можна подзвонити до вас то дайте будь ласка номер тел.в мене є запитання по цій темі.
буду вдячний.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме