привіт всім. скажіть будь ласка, що може бути при русі авто коли кілька раз натискаю на педаль гальм тормоза стають дубовими і не тормозять (Добло 1.9 д дез АБС). була підозра на вакуум. але я знаю коли в мене була девятка і полетів вакуум , то при натисканні на гальма машина глохла а тут ні.
і ще одне, недавно міняв кольца поршневі а сьогодні помітив що із щупа та маслозаливної горловини валять гази ??????????????
Добрий вечір пропонують Фіат Добло, в оригінальному пасажирі 2005 р. в старій морді, двигун 1.9 простий дизель. розкажіть з турбіною чи ні, скільки кіловат, Як він себе поводить на дорозі, чи дорогий в екслуатації, тощо
Добрий вечір пропонують Фіат Добло, в оригінальному пасажирі 2005 р. в старій морді, двигун 1.9 простий дизель. розкажіть з турбіною чи ні, скільки кіловат, Як він себе поводить на дорозі, чи дорогий в екслуатації, тощо
Якщо недорого пропонують - бери! Можете в Луцьку до мене під'їхати, подивимось, общупаємо, знайдемо косяки, а ми їх полюбому знайдемо (читай причини скинути пару уй)
п.с. А на рахунок турбіни - Ви самі дали відповідь на своє питання:
Добрий вечір пропонують Фіат Добло, в оригінальному пасажирі 2005 р. в старій морді, двигун 1.9 простий дизель. розкажіть з турбіною чи ні, скільки кіловат, Як він себе поводить на дорозі, чи дорогий в екслуатації, тощо
Якщо недорого пропонують - бери! Можете в Луцьку до мене під'їхати, подивимось, общупаємо, знайдемо косяки, а ми їх полюбому знайдемо (читай причини скинути пару уй)
п.с. А на рахунок турбіни - Ви самі дали відповідь на своє питання:
доброго вечора підкажіть будь ласка зіткнувся з такою проблемою , - коли заведений автомобіль на щитку приборів горить "ручнік" ,"АБС" , коли включаю поворот, або аварійку, або включена магнітола і обігрів, починає глючити щиток - скаче стрілка показу дизеля , при русі автомобіля скаче кілометраж (тобто я проїжджаю +- 100м. а по кілометражу накручує по 2, 3 км.) . Звертався на Пластик там розвели руками, підїжджав до компюторщиків , зробили повністю діагностику взяли 150 грн. сказали що проблема в щитку, але навіть якщо вони його замінять то не обіцяють що все наладиться ... Підкажіть будь ласка можливо хтось стикався з поібною ситуацією ? Що порекомендуєте ?
(автомобіль фіат добло 1 9 турбо дизель 2008р.)
Добавлено: Сб Мар 02, 2013 15:19 Заголовок сообщения:
всем доброго времени суток! Хочу заменить задние амортизаторы(пришло время)на новые с шевроле нивы(где-то на форуме писали,что они подходят),но столкнулся с такой проблемой:на родных диаметр внутренней втулки крепления на 14,а на нивовских на 12.Кто менял,напишите пожалуйста как выходили из положения?
Добавлено: Сб Мар 02, 2013 15:23 Заголовок сообщения:
ЛАН писал(а):
всем доброго времени суток! Хочу заменить задние амортизаторы(пришло время)на новые с шевроле нивы(где-то на форуме писали,что они подходят),но столкнулся с такой проблемой:на родных диаметр внутренней втулки крепления на 14,а на нивовских на 12.Кто менял,напишите пожалуйста как выходили из положения?
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.01.2013 Сообщения: 3295 Откуда: Полтава
Авто: Fiat Doblo 1,3 MJTD 16V 75CV 55KW
Добавлено: Сб Мар 02, 2013 15:27 Заголовок сообщения:
ЙОЖЕГ ну не будь занудой, Ёжег Не всем повезло жить на Волыни, где запчастей на Боблики хоть жопой жуй.
ЛАН как вариант - точить втулочки, которые одним уступом входят в проушину крепления, вторым - держат втулку амо. Колхозил так на Дачии, ибо родные Монро стоили непомерно дорого.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме