|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
rusheshnik Италофан
Возраст: 54 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.11.2009 Сообщения: 189 Откуда: Донецк
Авто: FIAT TEMPRA
|
Добавлено: Сб Окт 23, 2010 17:45 Заголовок сообщения: |
|
|
странно вроде форум фитовский а тут пежо
а на пыжиковских форумах не проще задать вопрос ? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Drivefun Amico
Возраст: 31 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2010 Сообщения: 40 Откуда: Кам'янець - Подільський
Авто: Peugeot EXPERT
|
Добавлено: Сб Окт 23, 2010 18:57 Заголовок сообщения: |
|
|
rusheshnik писал(а): | странно вроде форум фитовский а тут пежо
а на пыжиковских форумах не проще задать вопрос ? |
Це пежо - аналог скудо.. А таких продвинутих форумів по пежо немає( _________________ Лишь те авто мы выбираем, которые нас выбрали давно.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Jroslav Италофан
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.06.2010 Сообщения: 191 Откуда: Львів
Авто: Фіат Скудо 1,9TDI
|
Добавлено: Сб Окт 23, 2010 23:07 Заголовок сообщения: |
|
|
Drivefun писал(а): | rusheshnik писал(а): | странно вроде форум фитовский а тут пежо
а на пыжиковских форумах не проще задать вопрос ? |
Це пежо - аналог скудо.. А таких продвинутих форумів по пежо немає( | |
|
Вернуться к началу |
|
|
Jroslav Италофан
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.06.2010 Сообщения: 191 Откуда: Львів
Авто: Фіат Скудо 1,9TDI
|
Добавлено: Сб Окт 23, 2010 23:22 Заголовок сообщения: |
|
|
Drivefun писал(а): | Подивилися, виявляється, що не працює система холодного пуску... Коли машина холоне, там повинен підтягуватись газ і коли вона завдиться повинні повишатися обороти, а потім стухати, а вона не працює.. Треба міняти тросік який йде до якоїсь желізяки, він мені пояснював, що такі не продаються, треба брати жигульовске (а шо це я шось не знаю))) і поміняти.. А ні, то просто трошки газу самому давати коли заводиш... Ось так) | Тобі повезе якщо тільки тросик. Переважно там виходить з ладу ота (желізяка) , а вона дорого коштує. І дам тобі пораду, якщо ти купив машину у незнайомого власника, обовязково поміняй усі фільтра, масло і ремінь ГРМ з усіма роликами. Щоб той власник тобі неплів про те що він перед продажем поміняв усі розхідники. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Drivefun Amico
Возраст: 31 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2010 Сообщения: 40 Откуда: Кам'янець - Подільський
Авто: Peugeot EXPERT
|
Добавлено: Вс Окт 24, 2010 08:58 Заголовок сообщения: |
|
|
Jroslav писал(а): | Drivefun писал(а): | Подивилися, виявляється, що не працює система холодного пуску... Коли машина холоне, там повинен підтягуватись газ і коли вона завдиться повинні повишатися обороти, а потім стухати, а вона не працює.. Треба міняти тросік який йде до якоїсь желізяки, він мені пояснював, що такі не продаються, треба брати жигульовске (а шо це я шось не знаю))) і поміняти.. А ні, то просто трошки газу самому давати коли заводиш... Ось так) | Тобі повезе якщо тільки тросик. Переважно там виходить з ладу ота (желізяка) , а вона дорого коштує. І дам тобі пораду, якщо ти купив машину у незнайомого власника, обовязково поміняй усі фільтра, масло і ремінь ГРМ з усіма роликами. Щоб той власник тобі неплів про те що він перед продажем поміняв усі розхідники. |
Власник знайомий, навіть дуже добре.. Але в листопаді десь заміню масло.. Перед зимою.
P.S. Дякую велике всім за відповіді! _________________ Лишь те авто мы выбираем, которые нас выбрали давно.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
scudo_diesel Италоманьяк
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 02.01.2008 Сообщения: 404 Откуда: Закарпаття
Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.
|
Добавлено: Вс Окт 24, 2010 12:27 Заголовок сообщения: |
|
|
Дві причини "дьоргання" на холодну: повітря в паливній і непрацююча система свічок накалу або непрацюючі свічки. Якщо білий дим- непрацюючі свічі накалу. Фільтр- слаба тяга. За тросик можеш забути- ця система працює при сильній мінусовій температурі (дещо піднімає обороти двигуна). Коли дизель заводиться- насос на максимальній подачі палива,і ніякі підгазовки при заводці непотрібні! Другий момент: коли машина завелась, але "дьогається", можна дещо потримати легко на газку, щоб двигун більш рівномірно працював, і швидше ціліндри прогрілися. Система прогріву працює декілька хвилин, а далі відключається. Ніяких клацань не повинно бути. Є лише одне "клац" коли реле віключає свічки накалу. |
|
Вернуться к началу |
|
|
шурік Италоманьячище
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.04.2010 Сообщения: 1760 Откуда: Нетішин Хмельницька
Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо 1.6 2014р
|
Добавлено: Вс Окт 24, 2010 16:44 Заголовок сообщения: |
|
|
rusheshnik писал(а): | странно вроде форум фитовский а тут пежо
а на пыжиковских форумах не проще задать вопрос ? |
ТЕМПА І СКУДО,це точно різні машинки. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Taras_Potatos Рулевой филиала
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.07.2006 Сообщения: 22630 Откуда: м. Львів
Авто: Fiat Punto HGT
|
Добавлено: Пн Окт 25, 2010 09:45 Заголовок сообщения: |
|
|
шурік
Та невже _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\ |
|
Вернуться к началу |
|
|
Drivefun Amico
Возраст: 31 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2010 Сообщения: 40 Откуда: Кам'янець - Подільський
Авто: Peugeot EXPERT
|
Добавлено: Пн Окт 25, 2010 10:41 Заголовок сообщения: |
|
|
scudo_diesel писал(а): | Дві причини "дьоргання" на холодну: повітря в паливній і непрацююча система свічок накалу або непрацюючі свічки. Якщо білий дим- непрацюючі свічі накалу. Фільтр- слаба тяга. За тросик можеш забути- ця система працює при сильній мінусовій температурі (дещо піднімає обороти двигуна). Коли дизель заводиться- насос на максимальній подачі палива,і ніякі підгазовки при заводці непотрібні! Другий момент: коли машина завелась, але "дьогається", можна дещо потримати легко на газку, щоб двигун більш рівномірно працював, і швидше ціліндри прогрілися. Система прогріву працює декілька хвилин, а далі відключається. Ніяких клацань не повинно бути. Є лише одне "клац" коли реле віключає свічки накалу. |
машина завелась, але "дьогається" в мене так і є! А про свічі накалу, то цей дизеліст сказав, що, якщо не працює, то скільки газу не давай - всерівно буде дьоргати.. А і білий дим має довго валити, якщо свічі несправні?
Повітря в паливній немає, на обратці стоїть прозорий шланг - ніяких бульок. _________________ Лишь те авто мы выбираем, которые нас выбрали давно.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Jroslav Италофан
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.06.2010 Сообщения: 191 Откуда: Львів
Авто: Фіат Скудо 1,9TDI
|
Добавлено: Пн Окт 25, 2010 14:37 Заголовок сообщения: |
|
|
scudo_diesel писал(а): | Дві причини "дьоргання" на холодну: повітря в паливній і непрацююча система свічок накалу або непрацюючі свічки. Якщо білий дим- непрацюючі свічі накалу. Фільтр- слаба тяга. За тросик можеш забути- ця система працює при сильній мінусовій температурі (дещо піднімає обороти двигуна). Коли дизель заводиться- насос на максимальній подачі палива,і ніякі підгазовки при заводці непотрібні! Другий момент: коли машина завелась, але "дьогається", можна дещо потримати легко на газку, щоб двигун більш рівномірно працював, і швидше ціліндри прогрілися. Система прогріву працює декілька хвилин, а далі відключається. Ніяких клацань не повинно бути. Є лише одне "клац" коли реле віключає свічки накалу. | Через скільки хвилин реле відключає свічки? Я засікав, у мене приблизно через 2,5-3хв., у всіх так, чи у мене якісь проблеми з реле? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Drivefun Amico
Возраст: 31 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2010 Сообщения: 40 Откуда: Кам'янець - Подільський
Авто: Peugeot EXPERT
|
Добавлено: Пн Окт 25, 2010 14:57 Заголовок сообщения: |
|
|
Jroslav писал(а): | scudo_diesel писал(а): | Дві причини "дьоргання" на холодну: повітря в паливній і непрацююча система свічок накалу або непрацюючі свічки. Якщо білий дим- непрацюючі свічі накалу. Фільтр- слаба тяга. За тросик можеш забути- ця система працює при сильній мінусовій температурі (дещо піднімає обороти двигуна). Коли дизель заводиться- насос на максимальній подачі палива,і ніякі підгазовки при заводці непотрібні! Другий момент: коли машина завелась, але "дьогається", можна дещо потримати легко на газку, щоб двигун більш рівномірно працював, і швидше ціліндри прогрілися. Система прогріву працює декілька хвилин, а далі відключається. Ніяких клацань не повинно бути. Є лише одне "клац" коли реле віключає свічки накалу. | Через скільки хвилин реле відключає свічки? Я засікав, у мене приблизно через 2,5-3хв., у всіх так, чи у мене якісь проблеми з реле? |
Я не знаю, я чую тільки три щелчка і все... _________________ Лишь те авто мы выбираем, которые нас выбрали давно.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
bogdan68 Италоманьячище
Возраст: 56 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.09.2008 Сообщения: 1762 Откуда: Украина,Каховка
Авто: FIAT Scudo 2005,2.0
|
Добавлено: Пн Окт 25, 2010 19:25 Заголовок сообщения: |
|
|
scudo_diesel писал(а): | Дві причини "дьоргання" на холодну: повітря в паливній і непрацююча система свічок накалу або непрацюючі свічки. Якщо білий дим- непрацюючі свічі накалу. Фільтр- слаба тяга. За тросик можеш забути- ця система працює при сильній мінусовій температурі (дещо піднімає обороти двигуна). Коли дизель заводиться- насос на максимальній подачі палива,і ніякі підгазовки при заводці непотрібні! Другий момент: коли машина завелась, але "дьогається", можна дещо потримати легко на газку, щоб двигун більш рівномірно працював, і швидше ціліндри прогрілися. Система прогріву працює декілька хвилин, а далі відключається. Ніяких клацань не повинно бути. Є лише одне "клац" коли реле віключає свічки накалу. |
Может неправильно сужу,но свечи накала нужны для именно запуска при минусовой температуре,для нагрева смеси,для лучшего воспламенения ее при низких оборотах и низкой температуре.То-есть когда двигатель завелся они уже роли не играют и считаю это не может быть причиной дьорганням на холодну. |
|
Вернуться к началу |
|
|
scudo_diesel Италоманьяк
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 02.01.2008 Сообщения: 404 Откуда: Закарпаття
Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.
|
Добавлено: Пн Окт 25, 2010 20:02 Заголовок сообщения: |
|
|
bogdan68
Система работы проста: форкамерный двигатель 1.9D. 1.9TD независимо от температуры использует свечи накала, а сама длительность работы после запуска зависит от температуры двигателя. Также зависит длительность преднакала от температуры антифриза. После заводки двигетеля свечи работают на меньшем вольтаже, чем при запуске, чтобы улучшить характеристики воспламенения в цилиндрах и равномерность работы двигателя, снизить дымность на холодную. Достаточно чтобы одна свеча накала не работала, и будет неравномерность работы несколько минут, до тех пор, пока цилиндры не прогреются должным образом. Небольшое добавление оборотов частично снимают ту неравномерность работы, но не снимают причину. А если неисправны большее число свечей- будут сложности при запуске на холодную как в более-менее тёплую погоду, так и в более холодную погоду с соответствующим увеличением длительности запуска двигателя. Через несколько минут свечи отключаются, и на работу двигателя не влияют. Понятно? |
|
Вернуться к началу |
|
|
шурік Италоманьячище
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.04.2010 Сообщения: 1760 Откуда: Нетішин Хмельницька
Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо 1.6 2014р
|
Добавлено: Пн Окт 25, 2010 20:09 Заголовок сообщения: |
|
|
Можливо потрібно подивитись як виставлене запалення.Моливо перескочив ремінь,або міняли ремня і невірно поставили?Білий дим може бути і через невірне запалення.Перевір запалення. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Drivefun Amico
Возраст: 31 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2010 Сообщения: 40 Откуда: Кам'янець - Подільський
Авто: Peugeot EXPERT
|
Добавлено: Пн Окт 25, 2010 20:12 Заголовок сообщения: |
|
|
scudo_diesel писал(а): | bogdan68
Система работы проста: форкамерный двигатель 1.9D. 1.9TD независимо от температуры использует свечи накала, а сама длительность работы после запуска зависит от температуры двигателя. Также зависит длительность преднакала от температуры антифриза. После заводки двигетеля свечи работают на меньшем вольтаже, чем при запуске, чтобы улучшить характеристики воспламенения в цилиндрах и равномерность работы двигателя, снизить дымность на холодную. Достаточно чтобы одна свеча накала не работала, и будет неравномерность работы несколько минут, до тех пор, пока цилиндры не прогреются должным образом. Небольшое добавление оборотов частично снимают ту неравномерность работы, но не снимают причину. А если неисправны большее число свечей- будут сложности при запуске на холодную как в более-менее тёплую погоду, так и в более холодную погоду с соответствующим увеличением длительности запуска двигателя. Через несколько минут свечи отключаются, и на работу двигателя не влияют. Понятно? |
Тоді значить в мому випадку це не свічки ? В мене доьргає тільки секунд 5-6.
Що ж тоді виходить, якщо це не свічки і не той тросик, тоді що? Кут ТНВД теж навряд, бо було б більше симптомів.. Форсунки? _________________ Лишь те авто мы выбираем, которые нас выбрали давно.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|