|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Andryxa2010 Amico
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.05.2010 Сообщения: 3 Откуда: Хмельницька обл.
Авто: fiat Scudo 1998
|
Добавлено: Вт Май 18, 2010 19:40 Заголовок сообщения: Помогите с топливной! Fiat Scudo 1.9 TD |
|
|
Здраствуйте! Вчера утром очень тяжело завёлся! до этого заводился с полу втыка, даже при -20*! Решил проверить свечи накала! Обнаружил 2 нерабочих, сегодня купил заменил, завёлся лёгко! но посмотревше на топлевну, увидел что она вся мокрая(в соляре), при смени свеч накала я отодвегал заслонку газа, и получилось что накачивал соляру в топливную, при заводке она пошла наружу(на штоке газа). получается так что эсли при заглушеном моторе нажать пару раз на газ а потом завести мотор то топливная вся мокрая, а эсли этого недалать то соляра не просачивается! у меня такой вопрос, это нормально с этим можна ещо ездить или нужно куплять рем комплект и перебирать топливну!???? |
|
Вернуться к началу |
|
|
scudo_diesel Италоманьяк
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 02.01.2008 Сообщения: 404 Откуда: Закарпаття
Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.
|
Добавлено: Вт Май 18, 2010 20:34 Заголовок сообщения: |
|
|
Необхідно замінити сальник ричага газу, перебирати паливну апаратуру нема потреби. У мене на роботі на Дукато була подібна проблема, швидко майстер замінив цей сальник, і коштує недорого. |
|
Вернуться к началу |
|
|
scudo_diesel Италоманьяк
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 02.01.2008 Сообщения: 404 Откуда: Закарпаття
Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.
|
Добавлено: Вт Май 18, 2010 20:36 Заголовок сообщения: |
|
|
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Andryxa2010 Amico
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.05.2010 Сообщения: 3 Откуда: Хмельницька обл.
Авто: fiat Scudo 1998
|
Добавлено: Вт Май 18, 2010 21:17 Заголовок сообщения: |
|
|
в мене така сама проблема була на моїм попереднім авто, Seat inca 1.9D , но там підсасувало воздух і за що раз було важко завести, а тут заводиться харашо , но коли накав 2-3 рази газ потом завів то пропускає, на фото паливна система, а цей шток потрібно витягувати щоб замінити сальник? де він саме находиться, бо я знаю что якщо цей шток витягнути то потім треба його ставити сторого по міткам або дуже довго вгадувати! заране вдячний за відбовідь!!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
scudo_diesel Италоманьяк
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 02.01.2008 Сообщения: 404 Откуда: Закарпаття
Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.
|
Добавлено: Вт Май 18, 2010 23:45 Заголовок сообщения: |
|
|
Шток неможливо витягнути зверху, тільки зняти ричаг газу. І так необхідно поставити мітки, щоб потім точно були холості обороти. Зверху знімається по всій ймовірності сам сальник, і просто перепресувується новий. Якщо нема бажання самому міняти, краще пійти то кваліфікованого дизеліста. Достовірно не знаю, чи необхідно знімати верхню кришку, чи ні. Сам при цій процедурі не був, потрібно запитати, хто сам міняв цей сальник. А те, що тече на оборотах газу- можливо є причина в положенні ричагу відносно сальнику в місці найбільшої виработки, або від того, що на оборотах більший тиск в насосі. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Andryxa2010 Amico
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 18.05.2010 Сообщения: 3 Откуда: Хмельницька обл.
Авто: fiat Scudo 1998
|
Добавлено: Ср Май 19, 2010 07:16 Заголовок сообщения: |
|
|
scudo_diesel дуже вам дякую! буду щось пробувати робити! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Зелений Италофан
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 06.05.2010 Сообщения: 135 Откуда: Обухів
Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet
|
Добавлено: Сб Май 22, 2010 16:09 Заголовок сообщения: |
|
|
scudo_diesel писал(а): | Шток неможливо витягнути зверху, тільки зняти ричаг газу. І так необхідно поставити мітки, щоб потім точно були холості обороти. Зверху знімається по всій ймовірності сам сальник, і просто перепресувується новий. Якщо нема бажання самому міняти, краще пійти то кваліфікованого дизеліста. Достовірно не знаю, чи необхідно знімати верхню кришку, чи ні. Сам при цій процедурі не був, потрібно запитати, хто сам міняв цей сальник. А те, що тече на оборотах газу- можливо є причина в положенні ричагу відносно сальнику в місці найбільшої виработки, або від того, що на оборотах більший тиск в насосі. |
Знімається з вісі газу важіль газу (перед тим помітити як стояв на шліцах), знімається верхня кришка (на 4-х болтах) і знімається кришка, міняєш кільце і збираєш назад.
Коли з вісі підтікає то коли стоїть заглушена солярка тікає з насоса і потім приходиться підкачувати її або ж ганяти стартером.
Таку роботу робив сам не раз, підкажу 0503872101. |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|