Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

FAQ ремонт насоса гідропідсилювача керма своїми руками
На страницу 1, 2  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
scudo_diesel
Италоманьяк


Италоманьяк

Возраст: 48
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 02.01.2008
Сообщения: 404
Откуда: Закарпаття

Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.

СообщениеДобавлено: Вс Июн 07, 2009 13:24    Заголовок сообщения: FAQ ремонт насоса гідропідсилювача керма своїми руками Ответить с цитатой

Ремонт насоса гідропідсилювача керма.
Хочу розповісти про те, як я ремонтував насос гідропідсилювача керма (ГПК) 4 роки тому назад, я думаю що мій досвід буде багатьом корисний.
Купив я свою машину Фіат Скудо 1.9TDI взимку в лютому. Була справжня зима, сніг, лід. При покупці не звернув увагу на те, як працює гідравліка. Перевірив тільки рівень рідини в бачку, подивився рульову рейку на наявність течі: усе було в нормі- сухо та чисто. При початку руху додавав газку, і якихось проблем з рульовим відразу не помітив. Був сніг, на ходу взагалі нічого не було помітно. Прийшла весна, і я помітив, що на сухому асфальті коли машина працює на холостих оборотах, кермо важко обертається, при паркуванні в місті взагалі важко було. Помітив, що при підвищенні оборотів якось виходить крутити кермо. Зрозумів, що є якась проблема із системою гідропідсилювача. Спробував на такій же машині- кермо легко повертається. Думаю, піду порадитися на сервіс. Сказали, що може бути старе масло, і ще може забиті трубки. Добре, кажу, міняйте масло. Відкрутили штуцера, покрутили кермом, старе масло спустили, залили свіже масло, прокачали систему. Кажуть, що поступово повинен почати працювати. Був варіант у ремені генератора, поміняв на новий. Бачу ніяких змін немає. Мені це почало набридати, думаю сам розберусь. Покопався в Інтернеті, щоб більше довідатися про систему гідропідсилювача, так як не люблю лізти в якусь систему не вивчивши досконало принципи роботи цього механізму. Знайшов сайт фірми в Києві, яка займається ремонтом ГПК. Розібрався повністю із системою, була там таблиця по несправностях, але такої точно проблеми я не знайшов, як у мене була. Думав, можливо щось із рейкою, або перепускним клапаном. Думав вже зняти рейку, і повністю промити її. Прийшла думка передзвонити на ту фірму, описати проблему. Додзвонився я, пояснив що до чого, і він мені говорить, що по всій ймовірності проблема з насосом. Говорю: а чому з насосом, коли я порівнював як обертається рідина в бачку на справній машині, і на моєї, те начебто однаково крутиться. А він говорить, що впала продуктивність насоса, і тому не обертається кермо на холостих обертах, а при підвищенні обертів, продуктивність росте, і кермо обертається. Запитую, що робити: говорить, що насоси не ремонтуються (!), і потрібно купувати новий насос. Запитую ціну: від 300$ і вище (неоригінал, оригінал близько 500). Тоді не дуже мав можливість викласти таку суму. На розборках таких насосів не було, тому що не було і таких машин. Плюс працівник з тієї фірми говорить, що не знає яка модель насоса стоїть на моїй машині, потрібно знімати, фотографувати, і відправляти їм, щоби вони змогли підібрати схожий. Вирішив знову покопатися в Інтернеті по насосах. На опельовському форумі знайшов опис, як ремонтувався насос на Вектрі. Але та людина писала, що він здогадується в чому причина несправності, але перевірити не зміг, тому що поставив робочий б\в насос, а не ремонтований. За цією методикою вирішив піти і я. Що потрібно мати: набір інструментів, яму, масло на гідравліку ATF 1л, бензин 1-1,5л, шліфшкурку "нульовку", уайт- спірт.
Знімаємо ремінь генератора й гідропідсилювача, знімаємо натяжитель. Відкручуємо патрубки насоса, зливаємо масло в якусь ємність. Відкручуємо насос- 3 болта. Знімаємо насос, ставимо в якусь ємність, щоб відмити від бруду. Відкручуємо кришку насоса, обережно знімаємо її. Під нею знаходиться барабанний лопасний насос. Перед зняттям точно відмічаємо положення барабана до кришки. Насос являє собою барабан з вирізаними в ньому насічками для металевий лопаток, які вільно в ньому находяться. Їх десь 10шт. Обережно витягаємо їх. Цей барабан надівається на шліцевий вал, який приводиться через шків ременем. Близько нього надівається на двох шпільках овальна камера. Коли обертається барабан, лопатки під відцентровою силою викидаються у вільному просторі камери, а де овал зменшується- вони втягуються назад. За рахунок цього створюється тиск масла ATF. Поступово відбувається вироблення овальної камери, барабана і лопаток, за рахунок чого деякі з них підклинює у втягнунутому положенні. Виходить, що обертів холостого ходу недостатньо для створення відцентрової сили, щоб їх викинути.
Інший варіант: тих кілька лопат, які ще рухаються, не вистачає для створення тиску на ХХ.
Витягаємо всі лопати пінцетом, промиваємо лопатки, барабан, вміст насоса. Відкручуємо гайку зворотного клапана, витягаємо клапан, промиваємо, перевіряємо на наявність ушкоджень, якщо все нормально, збираємо його. З лопатами робимо наступне: на шліфшкурці відшліфовуємо. Те ж саме робимо з барабаном: ретельно очищаємо від задирок кожну зарубку.
Такий має вигляд насос зі знятою кришкою, видна овальна камера на двох шпильках, барабан с лопастями.
[img]
Лопасть насоса, на ньому видна виработка.
[/img]
Барабан насоса без лопастей.
Такий вигляд має насос всередині без барабана.
Після пророблених маніпуляцій, промиваємо все в уайт- спирті, збираємо все назад. Ще один момент. Коли носос гуде або виє, тоді причина криється в тому, що на внутрішній поверхні овальної камери утворюються вироблення з виступом, при обертанні лопасті вдаряють в цей виступ, і виникає специфічний шум. Я чув варіант, що причина шуму насоса в підшипниках. Але це не правильно, тому що з боку кришки знаходиться роликовий підшипник, який постійно в маслі. З боку шківа взагалі знаходиться тільки підшипник ковзання. Там просто нема чому ламатися. Можлива поломка при відсутності масла в насосі, але тоді несправність не обмежитися тільки насосом, а легко полетить і рейка. Зібраний насос ставимо на своє місце, під’єднуємо оба патрубки, починаємо заливати масло в бачок, постійно обертаючи рукою шків насоса. (обертаємо в ту сторону, у яку він звичайно обертається). Заповнюємо рейку маслом, обертаючи кермо з одного крайнього положення в інше. Якщо рівень масла перестає зменшуватися, ставимо на місце ремінь, виставляємо натяг. Заводимо машину, обертаємо знову кермо з боку в бік. Контролюємо, щоб рівень не впав, тому що можливе попадання повітря в систему. Все! Радіємо результату легкого обертання керма, і задоволенням від проробленої роботи!

P.S. Насос експлуатував 3 роки, все нормально. Потім попався схожий б\у насос за 300грн. Я його купив, проробив для профілактики те ж саме, і поміняв старий насос, тому що він почав мене діставати шумом, про причину якого я вказав вище. Можна б було відшліфувати в токаря цей виступ, але не хотів з цим гратися.
Установив б\у насос після пророблених маніпуляцій. Усі нормально працювало, шуму ніякого не було, кермо оберталося одним пальцем (на цьому насосі не було вироблення овальної камери).
Довго не доходили руки до написання цієї теми. Вже буде рік, як поставив б\у насос після профілактики.
З повагою scudo_diesel



Лопатка.jpg
 Описание:
Лопасть насоса, на ньому видна виработка.
 Размер:  4.34 KB
 Просмотрено:  24062 раз(а)

Лопатка.jpg



Овальна камера місце дефекта.jpg
 Описание:
Овальна камера, місце утворення "ступеньки" вказано червоними стрілками. На цій овальній камері їх нема.
 Размер:  25.86 KB
 Просмотрено:  888 раз(а)

Овальна камера місце дефекта.jpg



Насос гідропідсилювача керма.jpg
 Описание:
Такий має вигляд насос зі знятою кришкою, видна овальна камера на двох шпильках, барабан с лопастями.
 Размер:  25.09 KB
 Просмотрено:  857 раз(а)

Насос гідропідсилювача керма.jpg



Барабан без лопастей.jpg
 Описание:
Барабан насоса без лопастей.
 Размер:  15.05 KB
 Просмотрено:  666 раз(а)

Барабан без лопастей.jpg



Вигляд насоса всередині.jpg
 Описание:
Такий вигляд має насос всередині без барабана.
 Размер:  25.95 KB
 Просмотрено:  791 раз(а)

Вигляд насоса всередині.jpg




Последний раз редактировалось: scudo_diesel (Пн Июн 08, 2009 17:36), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Stas_Bar
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 53
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 02.02.2009
Сообщения: 967
Откуда: Киев

Авто: Fiat Doblo Maxi 1,9Multijet

СообщениеДобавлено: Вс Июн 07, 2009 14:20    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

+1000! Саме на таких людях і тримаються форуми! Автору респект і уважуха!
_________________
Стас
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
My4a4oc
Италофан


Италофан

Возраст: 41
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 19.09.2008
Сообщения: 293
Откуда: Украина, Ровно

Авто: Fiat Doblo 1,3 Mjt 2009 р.в.

СообщениеДобавлено: Вс Июн 07, 2009 14:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Молодець, що не полінувався написати Respekt
_________________
Богат не тот у кого больше, а тот кто нуждается в меншем!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudo_diesel
Италоманьяк


Италоманьяк

Возраст: 48
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 02.01.2008
Сообщения: 404
Откуда: Закарпаття

Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.

СообщениеДобавлено: Вс Июн 07, 2009 21:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Взагалі добре завести звичку опубліковувати фотозвіти про проведені унікальних ремонтів на нашому форумі. Тепер мобілки з камерою є у кожного.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
vikgenbaz
Италофан


Италофан

Возраст: 79
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 12.01.2009
Сообщения: 136
Откуда: Запорожье

Авто: Fiat Doblo

СообщениеДобавлено: Пн Июн 08, 2009 09:46    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Вот надо чем делиться на форуме!!! УВАЖАЮ !!!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
DIN
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 56
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 30.03.2006
Сообщения: 7609
Откуда: г.Харьков

Авто: 155 1993г.в. + Джульетта 1984г.в.

СообщениеДобавлено: Пн Июн 08, 2009 09:50    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

честно говоря не понял
выработка на плавающих лопастях в месте соприкосновения с овальной муфтой? в своих посадочных местах в барабане?
где именно шкурить?и какая работа у токаря в этом узле?

_________________
лучше с другом потерять чем с дураком найти
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
scudo_diesel
Италоманьяк


Италоманьяк

Возраст: 48
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 02.01.2008
Сообщения: 404
Откуда: Закарпаття

Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.

СообщениеДобавлено: Пн Июн 08, 2009 17:49    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

DIN
На фото видно чітко лінію, до якої лопасть "викидується" з барабана. Я вирівнюю лопасть шліфшкуркою з обох сторін, щоб вона була гладенька. Там робиться шершавість, якою лопасть ціпляється в барабані, і підклинюється. Також обробляю шліфшкуркою пази в барабані, щоб лопасть була рухомою в них. Червоними стрілками я відмітив місця утворення ступеньок на овальній камері. На даній камері їх нема. Якраз ці ступеньки і потрібно дати шліфанути токарю, щоб їх не було. Із-за цих ступеньок чути гудящий звук при роботі насоса, особливо під навантаженням. Це таке, ніби порівняти звук при проходження лопати по сходах, і по гладкому підйому пандуса Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Kravitz17
Член клуба


Член клуба

Возраст: 41
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 15.11.2005
Сообщения: 3899
Откуда: Клайпеда

Авто: Allroad Quattro

СообщениеДобавлено: Пн Июн 08, 2009 18:08    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Дякую! Саме гуде насос! Знайду пару вихідних - занирну до насоса.
_________________
Orgoglio azzurro Italia nel cuore = Синий дух - Италия в наших сердцах

Запорожец -> Шоха -> ТИПО -> ПУНТО -> ДЕДРА -> кэтайц -> 164 -> 145 -> Транзит пасс -> Mini -> Allroad
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Taras_Potatos
Рулевой филиала


Рулевой филиала

Возраст: 46
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 22630
Откуда: м. Львів

Авто: Fiat Punto HGT

СообщениеДобавлено: Вт Июн 09, 2009 09:36    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Respekt
_________________
This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.

/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
shono
Amico


Amico

Возраст: 51
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 15.08.2009
Сообщения: 29
Откуда: Луцк

Авто: FIAT Scudo 2,0 jtd

СообщениеДобавлено: Пн Авг 17, 2009 10:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

оооо!!!! така сама проблема)) на сервісі теж сказали що не ремонтується, мол клапанці там у алюмінієвому корпусі зношуються... йду розбирати)
_________________
"Мєчта зовьот мєня вперьод!!!"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
shono
Amico


Amico

Возраст: 51
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 15.08.2009
Сообщения: 29
Откуда: Луцк

Авто: FIAT Scudo 2,0 jtd

СообщениеДобавлено: Пн Авг 17, 2009 19:26    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

scudo_diesel наскільки сильно ти шліфував лопатки?? на них збоку є вироблені місця, ти їх повністю затирав?
_________________
"Мєчта зовьот мєня вперьод!!!"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudo_diesel
Италоманьяк


Италоманьяк

Возраст: 48
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 02.01.2008
Сообщения: 404
Откуда: Закарпаття

Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.

СообщениеДобавлено: Пн Авг 17, 2009 23:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

shono
На шліфшкурці "нульовці" вирівнював, щоб не було шершавості, на вид тоді пластина лопатки має рівномірний блиск .
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
shono
Amico


Amico

Возраст: 51
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 15.08.2009
Сообщения: 29
Откуда: Луцк

Авто: FIAT Scudo 2,0 jtd

СообщениеДобавлено: Вт Авг 18, 2009 12:53    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

scudo_diesel
в мене знос зовсім мізерний... попробую ще раз

_________________
"Мєчта зовьот мєня вперьод!!!"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudo_diesel
Италоманьяк


Италоманьяк

Возраст: 48
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 02.01.2008
Сообщения: 404
Откуда: Закарпаття

Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.

СообщениеДобавлено: Ср Авг 19, 2009 00:01    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

shono
Величину зносу пластинок важко визначити візуально, тут важливо вирівняти мікронерівності на них і на пазах барабану. Потім зібрати пластинки з барабаном, прокрутити, можна відмітити пластинки, які ще підклинює, то їх окремо підшліфувати.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
allsvy
Италофан


Италофан

Возраст: 48
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 11.07.2010
Сообщения: 136
Откуда: Черновцы

Авто: Fiat Scudo 1,9TD 1999

СообщениеДобавлено: Ср Сен 15, 2010 12:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Я нещодавно одягав ремінь на ГПК і генератор і помітив, що шків ГПК висувається з насоса приблизно на 5 мм. Хід вільний. Насос трохи в маслі. Його ще не розбирав. Підкажіть, які можуть бути причини? Підшипники, сальники, щось інше?
_________________
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2  След.
Страница 1 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу