|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Nobel Италофан
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
Авто: Fiat Scudo
|
Добавлено: Вт Дек 30, 2008 10:18 Заголовок сообщения: Далі димить і погано заводиться Скудо |
|
|
Одним словом: як воно мене задовбало....
погано стала заводитися, навіть в гаражі...
прогріваю свічки накалу до щолчка релюшки - і заодиться тільки після крутіння стартером (десь 20-30 секунд)
Чорний дим і відсутність тяги - так і є...ніхто нічого не знає. Був вже майже на всіх дизельних СТО Тернополя (пішло повно грошей, а толку "0").
Хто що може порадити.... |
|
Вернуться к началу |
|
|
hab Италофан
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.04.2007 Сообщения: 357 Откуда: Вост.Каз.область
Авто: Doblo 1,9jtd 2003г.в.
|
Добавлено: Вт Дек 30, 2008 15:16 Заголовок сообщения: |
|
|
я думал ты победил машину и замолк. у тебя когда головку снимали колектор смотрели нет? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Nobel Италофан
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
Авто: Fiat Scudo
|
Добавлено: Вт Дек 30, 2008 17:34 Заголовок сообщения: |
|
|
не знаю.
щоб я хотів, щоб ту машину зробити...але не пощастило і не щастить з нею діла...
Зараз практично не їжджу (а куди їхати, як потім не заведеш), стоїть в теплому гаражі - і то завів після 30-40 секунд крутіння стартером...
свічки накалу перевіряли методом вимірювання опору - вроді нормальні. зняв був дві - пробував подав живлення - нагріваються (але чи правильно і достатньо - то не знаю).
Що вона ще хоче - не знаю. Просто тоска бере. Машина є - а їздити немає на чому |
|
Вернуться к началу |
|
|
Андрей К Италоманьячище
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.06.2006 Сообщения: 6990 Откуда: Кривой Рог
Авто: Tempra 1.9TDs DGT & AR145TD (когда-то Uno D & "зубило")
|
Добавлено: Вт Дек 30, 2008 17:46 Заголовок сообщения: |
|
|
Какой мотор? _________________
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Nobel Италофан
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
Авто: Fiat Scudo
|
Добавлено: Вт Дек 30, 2008 17:49 Заголовок сообщения: |
|
|
1,9ТД |
|
Вернуться к началу |
|
|
hab Италофан
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.04.2007 Сообщения: 357 Откуда: Вост.Каз.область
Авто: Doblo 1,9jtd 2003г.в.
|
Добавлено: Вт Дек 30, 2008 18:13 Заголовок сообщения: |
|
|
напомни чё у тебя за ремонт был и из-за чёго. после ремонта пробдема пошла? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Nobel Италофан
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
Авто: Fiat Scudo
|
Добавлено: Вт Дек 30, 2008 20:19 Заголовок сообщения: |
|
|
шліфували головку, міняли прокладку головки (поставили на 5 карбів, до шліфовки була 3 карби), замінили приводний ремінь, роліки, підшипник ступці, ноконечники рульових тяг...
І почалося....на розгін вяла , максималка - 100 км...більше не йде хоч трісни (коли купив і перший рік їзди спокійно йшла по трасі 140...).
Чорний дим (можна сказати з кусками сажі) з вихлопної.
З осені почала погано заводитися після нічної стоянки. Вже коли перший раз зранку завів з пів хвилини поробила, потім глушиш - то заводиться з пів тичка і цілий день все нормально заводиш. Наніч ставиш, зранку знов проблемс. І проблема з заводкою була ще до морозів, коли ночою було +5.
От таке то.
Хто що може підказати? Бо вже нервів не вистачає. Прийдеться весною на шрот нах здати і спати спокійно. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Андрей К Италоманьячище
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.06.2006 Сообщения: 6990 Откуда: Кривой Рог
Авто: Tempra 1.9TDs DGT & AR145TD (когда-то Uno D & "зубило")
|
Добавлено: Вт Дек 30, 2008 23:04 Заголовок сообщения: |
|
|
1. Угол опережения зажигания.
2. Если есть отключить клапан ЕРГ.
3. Выбросить при наличии сажеуловитель (он же катализатор). _________________
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Taras_Potatos Рулевой филиала
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.07.2006 Сообщения: 22630 Откуда: м. Львів
Авто: Fiat Punto HGT
|
Добавлено: Вт Дек 30, 2008 23:23 Заголовок сообщения: |
|
|
Повторюся, але я всетаки думаю, що проблема в товщині прокладки. А також в куті вприску(на дизеляці недостатньо просто виставити ремінь по мітках). Ти так і не навів результати вимірювання компресії (або я про це забув). _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\ |
|
Вернуться к началу |
|
|
Nobel Италофан
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
Авто: Fiat Scudo
|
Добавлено: Вт Дек 30, 2008 23:36 Заголовок сообщения: |
|
|
компресія 26-27.
де той клапан ЕГР - так і не зміг знайти.
Угол опережения зажигания. - стоїть по мітках + підкореговували регулюванням положення паливного насоса (принаймні так казали майстри...) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Nobel Италофан
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
Авто: Fiat Scudo
|
Добавлено: Вт Дек 30, 2008 23:39 Заголовок сообщения: |
|
|
а чого стала погано заводитися? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Badn Италомафиози
Возраст: 35 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.06.2008 Сообщения: 924 Откуда: Симферополь
Авто: Fiat Tipo 1.9TDs
|
Добавлено: Ср Дек 31, 2008 00:34 Заголовок сообщения: |
|
|
Мне кажется что "подсел" ТНВД.
А перед холодным запуском поливаю кипяток на ТНВД и фильтр. Цитата: | Повторюся, але я всетаки думаю, що проблема в товщині прокладки. |
+1 компрессия маловата,должно быть 36 атмосфер, ну на крайний случай 31-32. Разброс значений компрессии по цилиндрам должен быть не более 2 атмосфер. _________________ Fiat Uno 1.7D-> Fiat Tempra 1.9TDs-> Fiat Scudo 2.0JTD-> Fiat Tipo 1.7d->1.9TDs+Bravo Sport |
|
Вернуться к началу |
|
|
Nobel Италофан
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
Авто: Fiat Scudo
|
Добавлено: Ср Дек 31, 2008 09:40 Заголовок сообщения: |
|
|
ну на станції мені тикали пальцем в мануал по дизелях - і казали, що норма
минулої зими в любий мороз заводився нормально, без поливання кипятком...щось тут не те, якась причина є |
|
Вернуться к началу |
|
|
hab Италофан
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.04.2007 Сообщения: 357 Откуда: Вост.Каз.область
Авто: Doblo 1,9jtd 2003г.в.
|
Добавлено: Ср Дек 31, 2008 10:10 Заголовок сообщения: |
|
|
а чё головку шлифовали? после перегрева и кольца бы поменять немешало. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Taras_Potatos Рулевой филиала
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.07.2006 Сообщения: 22630 Откуда: м. Львів
Авто: Fiat Punto HGT
|
Добавлено: Ср Дек 31, 2008 10:21 Заголовок сообщения: |
|
|
Nobel писал(а): | ну на станції мені тикали пальцем в мануал по дизелях - і казали, що норма
минулої зими в любий мороз заводився нормально, без поливання кипятком...щось тут не те, якась причина є |
Звизділи. Або ти щось недогледів Мені один "Супермайстер" розповідав що компресія = ступінь стиснення(на тому моторі 20 чи 21 не пам'ятаю), і шо 26 то вааще тєма, і шо він поїздато зробив мотор. Машина поводилась один в один як твоя.
Скидай голову, міряй виступ поршня мікрометром, і відносно тих і ВИКЛЮЧНО тих даних вибирай прокладку голови. Голова на скільки я знаю так сильно не шліфується, щоб воно вплинуло на товщину прокладки. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\ |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|