  | 
				Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
    
				 | 
				  | 
			 
		 
		 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема   | 
	 
	
	
		| Автор | 
		Сообщение | 
	 
	
		Nobel Италофан
 
 
  
  Возраст: 41 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
  Авто: Fiat Scudo
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Дек 30, 2008 10:18    Заголовок сообщения: Далі димить  і погано заводиться Скудо | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Одним словом: як воно мене задовбало....
 
 
погано стала заводитися, навіть в гаражі...
 
прогріваю свічки накалу до щолчка релюшки - і заодиться тільки після крутіння стартером (десь 20-30 секунд)
 
 
Чорний дим і відсутність тяги - так і є...ніхто нічого не знає. Був вже майже на всіх дизельних СТО Тернополя (пішло повно грошей, а толку "0").
 
 
Хто що може порадити.... | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		hab Италофан
 
 
  
  Возраст: 53 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 11.04.2007 Сообщения: 357 Откуда: Вост.Каз.область
  Авто: Doblo 1,9jtd 2003г.в.
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Дек 30, 2008 15:16    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| я думал ты победил машину и замолк. у тебя когда головку снимали колектор смотрели нет? | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nobel Италофан
 
 
  
  Возраст: 41 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
  Авто: Fiat Scudo
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Дек 30, 2008 17:34    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				не знаю.
 
 
щоб я хотів, щоб ту машину зробити...але не пощастило і не щастить з нею діла...
 
 
Зараз практично не їжджу  (а куди їхати, як потім не заведеш), стоїть в теплому гаражі - і то завів після 30-40 секунд крутіння стартером...
 
 
свічки накалу перевіряли методом вимірювання опору - вроді нормальні. зняв був дві - пробував подав живлення - нагріваються (але чи правильно і достатньо - то не знаю).
 
 
Що вона ще хоче - не знаю. Просто тоска бере. Машина є - а їздити немає на чому   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Андрей К Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 52 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 19.06.2006 Сообщения: 6990 Откуда: Кривой Рог
  Авто: Tempra 1.9TDs DGT & AR145TD (когда-то Uno D & "зубило")
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Дек 30, 2008 17:46    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Какой мотор? _________________
   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nobel Италофан
 
 
  
  Возраст: 41 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
  Авто: Fiat Scudo
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Дек 30, 2008 17:49    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| 1,9ТД | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		hab Италофан
 
 
  
  Возраст: 53 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 11.04.2007 Сообщения: 357 Откуда: Вост.Каз.область
  Авто: Doblo 1,9jtd 2003г.в.
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Дек 30, 2008 18:13    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| напомни чё у тебя за ремонт был и из-за чёго. после ремонта пробдема пошла? | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nobel Италофан
 
 
  
  Возраст: 41 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
  Авто: Fiat Scudo
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Дек 30, 2008 20:19    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				шліфували головку, міняли прокладку головки (поставили на 5 карбів, до шліфовки була 3 карби), замінили приводний ремінь, роліки, підшипник ступці, ноконечники рульових тяг...
 
 
І почалося....на розгін вяла , максималка - 100 км...більше не йде хоч трісни (коли купив і перший рік їзди спокійно йшла по трасі 140...).
 
Чорний дим (можна сказати з кусками сажі) з вихлопної.
 
З осені почала погано заводитися після нічної стоянки. Вже коли перший раз зранку завів з пів хвилини поробила, потім глушиш - то заводиться з пів тичка і цілий день все нормально заводиш. Наніч ставиш, зранку знов проблемс. І проблема з заводкою була ще до морозів, коли ночою було +5.
 
 
От таке то.
 
 
Хто що може підказати? Бо вже нервів не вистачає. Прийдеться весною на шрот нах здати і спати спокійно. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Андрей К Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 52 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 19.06.2006 Сообщения: 6990 Откуда: Кривой Рог
  Авто: Tempra 1.9TDs DGT & AR145TD (когда-то Uno D & "зубило")
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Дек 30, 2008 23:04    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				1. Угол опережения зажигания.
 
2. Если есть отключить клапан ЕРГ.
 
3. Выбросить при наличии сажеуловитель (он же катализатор). _________________
   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Taras_Potatos Рулевой филиала
  
 
  
  Возраст: 47 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 24.07.2006 Сообщения: 22630 Откуда: м. Львів
  Авто: Fiat Punto HGT
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Дек 30, 2008 23:23    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Повторюся, але я всетаки думаю, що проблема в товщині прокладки. А також в куті вприску(на дизеляці недостатньо просто виставити ремінь по мітках). Ти так і не навів результати вимірювання компресії (або я про це забув). _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
 
 
/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\ | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nobel Италофан
 
 
  
  Возраст: 41 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
  Авто: Fiat Scudo
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Дек 30, 2008 23:36    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				компресія 26-27.
 
де той клапан ЕГР - так і не зміг знайти.
 
Угол опережения зажигания. - стоїть по мітках + підкореговували регулюванням положення паливного насоса (принаймні так казали майстри...) | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nobel Италофан
 
 
  
  Возраст: 41 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
  Авто: Fiat Scudo
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Дек 30, 2008 23:39    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| а чого стала погано заводитися? | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Badn Италомафиози
 
 
  
  Возраст: 36 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 03.06.2008 Сообщения: 924 Откуда: Симферополь
  Авто: Fiat Tipo 1.9TDs
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Дек 31, 2008 00:34    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Мне кажется что "подсел" ТНВД.
 
А перед холодным запуском поливаю кипяток на ТНВД и фильтр. 	  | Цитата: | 	 		  | Повторюся, але я всетаки думаю, що проблема в товщині прокладки. | 	  
 
+1 компрессия маловата,должно быть 36 атмосфер, ну на крайний случай 31-32. Разброс значений компрессии по цилиндрам должен быть не более 2 атмосфер. _________________ Fiat Uno 1.7D-> Fiat Tempra 1.9TDs-> Fiat Scudo 2.0JTD-> Fiat Tipo 1.7d->1.9TDs+Bravo Sport | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Nobel Италофан
 
 
  
  Возраст: 41 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 16.06.2008 Сообщения: 105 Откуда: ТЕрнополь
  Авто: Fiat Scudo
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Дек 31, 2008 09:40    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				ну на станції мені тикали пальцем в мануал по дизелях - і казали, що норма   
 
минулої зими в любий мороз заводився нормально, без поливання кипятком...щось тут не те, якась причина є | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		hab Италофан
 
 
  
  Возраст: 53 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 11.04.2007 Сообщения: 357 Откуда: Вост.Каз.область
  Авто: Doblo 1,9jtd 2003г.в.
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Дек 31, 2008 10:10    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| а чё головку шлифовали? после перегрева и кольца бы поменять немешало. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Taras_Potatos Рулевой филиала
  
 
  
  Возраст: 47 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 24.07.2006 Сообщения: 22630 Откуда: м. Львів
  Авто: Fiat Punto HGT
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Дек 31, 2008 10:21    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | Nobel писал(а): | 	 		  ну на станції мені тикали пальцем в мануал по дизелях - і казали, що норма   
 
минулої зими в любий мороз заводився нормально, без поливання кипятком...щось тут не те, якась причина є | 	  
 
 
Звизділи. Або ти щось недогледів Мені один "Супермайстер" розповідав що компресія = ступінь стиснення(на тому моторі 20 чи 21 не пам'ятаю), і шо 26 то вааще тєма, і шо він поїздато зробив мотор. Машина поводилась один в один як твоя.
 
 
Скидай голову, міряй виступ поршня мікрометром, і відносно тих і ВИКЛЮЧНО тих даних вибирай прокладку голови. Голова на скільки я знаю так сильно не шліфується, щоб воно вплинуло на товщину прокладки. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
 
 
/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\ | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
        
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
  | 
   
 
 
 
  
 
 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group 
		 |