Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
Добавлено: Пн Июл 04, 2022 17:53 Заголовок сообщения: Погано заводиться, на заведеній - все рівно.
Привіт.
1.3 MJ, євро 5
Заводиться з 10 разу, крутить потрібно довго. На холодну чи на гарячу – значення не має.
https://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=72948 - тут боровся на початку весни із фільтром. Після чого все було просто супер десь із місяць.
Проблема з’являлась поступово – ще в березні заводилась за 3 секунди одним торком, потім спочатку секунд 5 приходилось крутить, потім з 3-го, 4-го, 5-го разу заводилась. І так за 3 місяці все гірше і гірше.
Сьогодні приїхав на офіс і назад крутив поки акум не здох, вийняв акум, зарядив в офісі, з 5 разу завелась знову.
Характерно, що коли заводиться – обороти на холостих стабільні 9500, їде нормально. Головне старт/стоп вирубить, бо як стане, можна не завести ))). Помилок немає. На трасі після пів години їзди було раз що вискакувала помилка Р0089 (по топливній), але потім сама пропадала.
Що роблено по черзі кожен елемент від бака до рампи:
1. На початку весни перебраний насос в баку. На фільтрі ставив манометр зараз – насос тримає 4,5 атм як при повертанні ключа до старта, так і на заведеній. Не скаче.
2. Великий фільтр – замінений в листопаді, через себе пропускає по пів літри за раз, зливав соляру, дивився. Не забитий.
3. Замінений фільтрик під штуцером на вході ПНВТ. Весною мозок виносив, коли він забитий – насос на манометрі накачував до 10 атм. Тому зараз я впевнений, що по низькому тиску пропускає.
4. Пропускний механічний клапан на вході ПНВТ замінений. Якщо по низькому тримає 4,5 атм в системі – значить робочий, перепускає нормально.
5. Електричний scv клапан на ПНВТ замінений весною. Знімав, перевіряв зараз від акумулятора – не заклинений, шток ходить.
6. ПНВТ – в рампу качає. Коли крутить стартером – 1500 бар накачує, коли заведено – тримає в рампі стабільно тиск біля 3000 (забув точно скільки заміряв), при високих оборотах більше 20 000 оборотів при їзді піднімається до 11 000 бар. Перевіряв, їздив на 40 км відстані. Обороти рівні, двигун працює тихо як зазвичай без аномалій.
7. Форсунки не перевіряв. Але якби вони – був би дим чи нерівні обороти. Але ж працює все тихо і рівно. Вихлоп як завжди.
8. Клапан ЄГР перечистив як весною так і зараз, при їзді працює справно. Сказать що не дає завести бо заклинений – не можна.
От сьогодні коли крутив довго, по ідеї повинно було налити у вихлопну соляри, а потім при заведенні подиміть. Але ні. Все рівно.
Таке враження, що десь зливає з рампи чи ПНВТ соляру в обратку і не може в рампу накачать при заведенні.
Ще була скажена думка про погане паливо, яке не може загорітись. Але це вже думки від безвиходдя. Дизель повинен спалить будь що.
Перебрав всю паливну, не знайду причину. І помилка 0089, яка фактомно вискакувала, вказує що по паливній системі проблема.
Дивився ютубчик, симптоми схожі із зломаним датчиком положення колінвала. Довго заводиться, а якщо заведеться - працює нормально. Це може бути викликане малими оборотами при старті і високими на заведеній.
Першим ділом- перевірити чистоту і зазор між ДПКВ і шківом, а потім і сам ДПКВ, при наявності тестера це не важко. Правда, коли він геть мертвий, то і двигун ще мертвіший на будь-яких обертах. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Замінив 4 форсунки на нові і все дуже добре почало заводиться.
прийшов їх час. Заводиться з першого торку. І секунди мабуть немає.
замінив всі форсунки, тому що питання були до 3-х з різних причин. А оскільки автомобіль брав б/у, то не ясно скільки вони проходили до мене.
Цікаво що форсунки на середніх оборотах працювали нормально. На низьких при заведенні зливали в бак, тому не було тиску в рампі для старта. І на високих оборотах на трасі виникала помилка Р0089.
Александр Васильевич
Васіліч, справа не в тому. Тут є доволі проста відповідь: давка палива. Я б знову міняв фільтр. На якісний. І їздив би і шукав кращу заправку) _________________ Давите пешеходов. Они должны усвоить, что раз они не платят дорожный налог, то не имеют права шляться по тому, что им не принадлежит.
(ц) Дж. Кларксон.
Zanski's Garage O6ЗЗЧIOI8I
А не було ні разу проблем саме з ДПКВ? Правда, спочатку міняли все, починаючи з глушака... _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
ДПКВ у мене явно ні разу не знімався. Я зняв, там було трішки стружки, почистив, прозвонив, 800 ом на ньому, підключив до вольтметра, провів мимо датчика металом, датчик відгукнувся. Поставив все назад.
На майбутнє буду знать що він чистий.
А форсунки поїхав на Бош дізель сервіс замінив, щось я побоявся сам мінять, дуже вони дорогі. Хоча в теорії міг і сам, і прописать теж мабуть міг, у мене є ОБД2.
Форсунки купив сам не в них, знайшов дешевше. І фільтр заодно замінив. Хлопцям тільки за роботу заплатив.
Зараз катаюсь не нарадуюсь, паливна вся перечищена, датчики перевірені )))))
А стартер провіряли? У мене таке було на старій машині рено кенго.
Там був бендекс зломаний, то воно могло крутити і крутити поки зловить на старт. А потім коли мотор теплий то все уже легко, раз і завело. А коли холодно, особливо зимою... Один раз скільки крутив що сам дивувався як акум не здох. Потім поміняв бендекс і все стало ок
А стартер провіряли? У мене таке було на старій машині рено кенго.
Там був бендекс зломаний, то воно могло крутити і крутити поки зловить на старт. А потім коли мотор теплий то все уже легко, раз і завело. А коли холодно, особливо зимою... Один раз скільки крутив що сам дивувався як акум не здох. Потім поміняв бендекс і все стало ок
Не уважно читали. Форсунки. Після заміни зараз заводиться із пів оберта. Все добре із заводкою.
Сьогодні вискочила помилка P2002 - сажевий фільтр. Почали форсунки працювать, так інша фігня. Без заміни сажевого, пропалить примусово допоможе?
Ще читав може бути ця помилка через неякісне паливо.
Спробуйте пропалить. Гірше не буде. В принципі є велика ймовірність що допоможе. _________________ Давите пешеходов. Они должны усвоить, что раз они не платят дорожный налог, то не имеют права шляться по тому, что им не принадлежит.
(ц) Дж. Кларксон.
Zanski's Garage O6ЗЗЧIOI8I
Сьогодні вискочила помилка P2002 - сажевий фільтр. Почали форсунки працювать, так інша фігня. Без заміни сажевого, пропалить примусово допоможе?
Ще читав може бути ця помилка через неякісне паливо.
Твої старі форми могли підзабити сажевий.
Можеш зняти його, обдивитися сам на наявність тріщин і прогарів, якщо все норм, то відправляй на перевірку на стенді, а там по факту - мити, чи ні.
Можу дати контакти в м. Рівне. _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
виїхав на трасу, включив DPF монитор, проїхався, дочекався коли стало 105% забитий фільтр і машина прогрілась. Машинка на 105% зазвичай включає регенерацію, але через помилку не включила. Зупинився, скинув помилку, поїхав далі, регенерація включилась і на пониженій перелачі 15 хвилин із оборотами 25-30.Головне не зупиняться, щоб регенерація пройшла повністю. Все, помилки немає. питання вирішене.
А до АЗС питання залишились. Через знайомих, які в темі по АЗС, узнав, що в квітні добавляли в ДП біопаливо, що збільшувало викид сажі. Якість тоді ніхто не контролював, везли хто що міг. Звідси і проблеми.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме