Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.01.2021 Сообщения: 12 Откуда: Одесса
Авто: Fiat Siena
Добавлено: Сб Сен 11, 2021 09:26 Заголовок сообщения:
Александр Васильевич, сообщение в личке получил, ответить там не могу, отвечаю здесь. От контактов указанного СТО не откажусь конечно же. Тем более, что в Одессе живу на Таирова.
Всем доброго времени суток.
Нашёл СТО, где буду менять ремень ГРМ. Осталось найти сам ремень ГРМ ) Точнее, комплект.
По ВИН-коду не ищется. По коду двигателя, который на табличке под капотом (178D7055), вроде бы нашёл. Но это не точно.
Может, кто-то знает, какой комплект ГРМ с помпой надо покупать на данную модель? Хочу производителя Gates )
Хлопці, хто знає кути установки передніх коліс- сход/розвал Сієна/Альбеа? Про нерегульований розвал знаю, треба дані по заводських установках. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Глибоке мерсі!
Правда, там явно хлопці в редакції трохи переплутали дані першого і третього рядків, бо не може бути розвал стільки градусів- аж 18, а от кастор- запросто. Але все рівно корисна інформація. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Глибоке мерсі!
Правда, там явно хлопці в редакції трохи переплутали дані першого і третього рядків, бо не може бути розвал стільки градусів- аж 18, а от кастор- запросто. Але все рівно корисна інформація.
А мінут тим більше не може бути, явна аписька, таке регулярно бачу при передруках і перекладах, особливо у Моноліта. А от коли поміняти рядки місцем, все сходиться.
Нарив таки вчора у пшеків- в Сіені 1,4 і 1,6 отой кастор мінус 18 градусів +/-30', в Сієні 1,2/16 кл. мінус 22 градуси +/-30' _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17264 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Чт Мар 30, 2023 12:25 Заголовок сообщения:
Вчора був час інтиму- на одометрі 205018 км, здох ЕБН з пробігом десь за 100 т.к. Причина здоху проста: на колекторі щітки вигризли канаву глибиною майже 2 мм!!! Щітки, на диво, ще мають запас. Він деколи стартував, деколи робив 0- нуль ом. Фото трупа:
Фільтри, там їх два- на дні колби та на самому корпусі насоса всередині- чисті, яко новенький тампакс, чи памперс, х/з як правильно...
Ніколи не їздив з лампою мін рівня.
Пи-Си- накаркав, тільки недавно про ЕБН говорили. Але не дуже- все-таки не 10 т.к...
P1020052.JPG
Описание:
Размер:
175.7 KB
Просмотрено:
100 раз(а)
P1020051.JPG
Описание:
Размер:
168.24 KB
Просмотрено:
102 раз(а)
_________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Доброю чаркою відмітив свою Сієну з дири- 18 років, 209 т.к. пробігу. Похмелюсь, ік!, напишу історію, коротеньку. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Отже, шо маю- Сієна 2005 року випуску, куплена 27-го, 02-го, 2006-го.
Про встановлені регламентні роботи- масла, фільтри і т.п. не пишу, це автоматично. Робив і роблю все сам, окрім першої заміни зчеплення- не було ями в гаражі.
Двигун:
- термостат один раз.
- свічки десь разів 5, спочатку НЖК, потім Денсо, різниці ніякої окрім дешевших других.
- ЦПГ в нормі, компенсатори не клацають, інших нештатних шумів нема.
- масло постійно Селенія, спочатку 10/40, потім 5/40 не довго, потім і досі 10/40 від Італавто. через 10 т.к.
- два рази- заміна ЕБН- спочатку ФСО, потім ММ, другий- барахло з Китаю.
Проблема з системою ЕБН+ фільтр+ магістраль в тому, шо діаметри штуцерів у них і інших однокласників різні. Тому на фото вище довелось від штатної гофри перейти на звичайний гумовий шланг. Хоч і не кошерно. Паливний ф-р Сієни більше 200 грн, аналогів- до сотні.
КПП + трансмісія:
- корзина+диск на 130 т.к.- замало, але шо поробиш- доця деколи їздила...
- пильники приводів- 1 раз.
Підвіска:
- передні амортизатори один раз,
- проставки під пружини(сам пан склепав) один раз. Непогано би і пружини поміняти, але або скажені ціни, або нема взагалі-...у них запал не той системы...(с)
- задні аморт. один раз- від ММ- потекли і швидко; зараз від Альбейки.
- пружини задні- два рази- один раз поляцькі, досить швидко одна тріснула, зараз від Альбеї. Не подобаються- просіли швидко при рідко коли навантаженому задку. Купити в Італавто рідні- ні рука, ні нога не підніметься- надто дорого, скажено дорого.
Електрика:
- АКБ рази три, стараюсь перед зимою дати хоч один заряд від ЗУ в гаражі. Зараз, років 5- Сикар 50 А*г, маде ін Італія.
- стартер при пробігу 185 тис.- заміна вузла щіток, втулок. Колектор в нормі.
- зробив ДХО на лампи ДС. Поліцаї пару разів приставали, послав в Бразилію...
- до іншого питань нема. А, брешу- в кнопочній панелі дверей водія перейшов з штатних конт. груп на лінзові мікрики від старих моніторів- менше бояться пилюки.
Гальма:
- передні диски три рази, колодки п'ять разів,
- задні барабани і диски один раз- зять проїхав на трохи затягнутому ручнику кілометрів 15 і дивувався, шо шось воняє і лампа на панелі світила...
- троси ручника один раз.
Вип. система:
- все від гофри до зад. бампера нове 4 роки тому- дороги в Кодимському р-ні, мать-перемать...
Кузов:
- дно зовні все в рідному покритті, хвала пакету "Погані дороги"!!!!, всі пластикові накладки цілі.
- пороги і двері на всяк випадок пролиті антикором. Але за дренажними клапанами внизу дверей краще слідкувати!
- є пара місць в верхніх точка арок коліс- обробив, не критично
- в багажнику добавив поличку, трохи вкравши об'єм, для всякої дрібноти. Зручно. Кому цікаво, покажу.
Підвіска:
- с/блоки стабілізатора передка- два рази, решта- рідне.
- нижні, верхні опори- рідні.
Може, шо і забув, пропустив, каюсь. Критикуйте, питайте. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме