Всем доброго здоровья!
Продал я своего Фиоринку 2008 года на пробеге в 573 тысячи. Продал не дорого, так как смоткой одометра я не хотел заниматься, да и считаю, что человек должен знать, сколько хрюньдель пробежал. И в связи с этим событием, у меня назрела потребность в покупке очередного коныка и очень хочется именно чистокровного пассажира Кубо, уж больно крепко, я прикипел к этому поросёнку! Но так, как на просторах тырнета сейчас большинство хрюньделей идёт из-за кордона уже В комплектухе Евро-5, то у меня к уважаемому сообществу есть такой вопрос. Хочу услышать отзывы о моторе в 95 л.с., все нюансы, которые у кого либо когда случались. Ибо у моего знакомого из Луцка, при пробеге чуть больше ста тысяч провернуло вкладыши. Я стал узнавать где мог об этом новом моторе и услышал очень много негативного, а именно то, что якобы облегчён и тем самым в какой то мере ослаблен коленвал, что очень слабый масло насос, что турбина с изменяемой геометрией хуже, то бишь ходит меньше. Вообщем голова кругом идёт! Буду очень признателен всем за адекватные комментарии!
.PNG
Описание:
Размер:
487.19 KB
Просмотрено:
125 раз(а)
_________________ Буду всем признателен за помощь и подсказки!!!
Вселенская тенденция- мотор/авто не должны служить так долго. Смотрю сайт из Набережных Челнов- кошмарная жуткость, шо творится с моторами- особенно их любимцами Хендаями, есть и с пробегом до 100 под капиталку. Да и ФВ и проч. не отстают.
Масложор, поршни, мало похожие на поршни и проч. пустяки.
Молюсь на свой 1,242 и хвалю его постоянно.
В то же время, сейчас порт забит Хендаями из Кореи- бывшими такси с ГБО и пробегами больше 300 т.к., неужели их иначе делают, правильно? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Як може бути "осла блєн масло насос", якщо там він той самий?
Яка ще "ізмєняємая геометрія" турбіни? Стандартна турбіна без водяного охолодження.
Дохне швидше через "старт-стоп" і забитий сопун, бо стоїть зависоко.
Обслуговую одне порося з таким двигуном. То скажу, що багато ще залежить від власника... _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Александр Васильевич
Є там один двигун у Хьонде, 2.2 бензиновий, то раджу пошукати на ютубі роликів за конструктивно масло насосу з балансирами на борту, чисто для самоосвіти. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Надивився про і з, і про без балансирів; і з, і без маслофорсунок від 1,6 і вище двигунів, і про одноразові ГБЦ, куці спідниці поршнів...
Є в гаражі Хунька 1,6, крутоє тачко, от тільки фірмові тяги стабілізатора передка чогось стукають через 12...15 т.к, а пальці направляючі і їх мамки в супортах нічим не кращі ні по ідеї, ні по виконанню, ніж таврійські? Такий же примітив. Правда, презервативи хоч і 1 в 1, але таки кращі, віват!
Якби це було тільки з авто... З електронікою не так? Як може служити довго ТВ з СД-підсвіткою, коли там практично нема нормального відводу тепла, бо замість хоч би пари ребер- гола бляшанка? А сухі за півроку конденсатори, чи здуті? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Хлопці, я попросив вас дати конструктивні відповіді на питання по конкретному двигуну, а ви мені починаєте розповідати про хундаі та інші мотори і двигуни! Мені потрібна якась конкретики по мотору 1.3 MJ 199 A9.000. Якщо ніхто не мав справи з таким двигуном, то так і напишіть-не знаємо, не чули...
Дякую за розуміння! _________________ Буду всем признателен за помощь и подсказки!!!
Як може бути "осла блєн масло насос", якщо там він той самий?
Вибачаюся, трішки не правильно написав! Маслонасос той самий, але стоїть ще один перепускний клапан, із за якого насос починає не коректно робити.
CreAtoR писал(а):
Яка ще "ізмєняємая геометрія" турбіни? Стандартна турбіна без водяного охолодження.
У товариша був Фиат Кубоо 2015 року з цим самим двигуном 199 А9.000. Машина була із пробігом десь тисяч 75-80 і ось десь трішки більше за сто тисяч, в нього провернуло на третьому циліндрі вкладиша. Так от, він розібрав увесь мотор до гвинтика і сказав наступне, мотор повне гівно! Коленвал легше на півтора кілограми, поршні настільки облегшені, що не відчуваються у руках! І так друже CreAtoR, турбіна в нього вже стояла зі змінною геометрією! Він тут в нас на форумі живе під ніком "Нерв", звуть його Сашко. Я йому сьогодні подзвонив, і він пообіцяв завтра відписатися на кшталт цього двигуна! _________________ Буду всем признателен за помощь и подсказки!!!
Хай покаже яка саме геометрія в його турбіні змінюється.
І нехай якось прокоментує таке: в людини машина із салону, пробіг вже 190к,я цю машину бачу від 153к.з двигуном все ок. Турбіна вже двічі ремонтувалася, по форсункам було питання, сажовик вже здемонтовано, але коліно чомусь в порядку. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Кабанчик Жека
Якщо вже є сумніви, то краще проходити далі, бо буде як у знайомого, а винні всі ті що казали, що він найкращий.
П. С. В мене знайомий продав фіата добло 1.9жтд, старе відро, і взяв за його словами майже нового, Опель комбо "зато з справжнім німецьким 1. 3дизель", я не мав більше що йому сказати) всім здоровья _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
Кабанчик Жека
Жень, блок-поршня-колено-маслонасос и т.д. те-же что и в 75-ти сильного....
Ничем он слабее не стал. А кто такое рассказывает, пусть плюнет в своё отражение. Потому что признать что сам дурак: и фильтр с базара, и масло "с теми же допусками, но лучше селении", и замена масла по книжке - через 30 тыс, и т.д., и т.п. _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Кабанчик Жека
Жень, блок-поршня-колено-маслонасос и т.д. те-же что и в 75-ти сильного....
Ничем он слабее не стал. А кто такое рассказывает, пусть плюнет в своё отражение. Потому что признать что сам дурак: и фильтр с базара, и масло "с теми же допусками, но лучше селении", и замена масла по книжке - через 30 тыс, и т.д., и т.п.
Саша,спасибо друже тебе и CreAtoR из Одессы! Машинка уже куплена...Но не Фиат...Пежо Биппер...
1630435566326.jpg
Описание:
Размер:
169.81 KB
Просмотрено:
124 раз(а)
1630435566332.jpg
Описание:
Размер:
181.38 KB
Просмотрено:
128 раз(а)
1630435566335.jpg
Описание:
Размер:
198.8 KB
Просмотрено:
116 раз(а)
1630435566339.jpg
Описание:
Размер:
193.98 KB
Просмотрено:
136 раз(а)
1630435566344.jpg
Описание:
Размер:
94.99 KB
Просмотрено:
121 раз(а)
_________________ Буду всем признателен за помощь и подсказки!!!
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме