Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.05.2011 Сообщения: 101 Откуда: Житомир
Авто: Добло 1.3 MJTD
Добавлено: Пн Мар 11, 2019 23:38 Заголовок сообщения:
VQV писал(а):
ROY
Менял на своем компрессоре сальник и подшипник.
Итого суммарно: 480 грн.
Компрессор был уже, конечно, снят с машины.
Может, в 1250 грн. входит стоимость откачать хладоген, снять, заменить, поставить, закачать хладоген, проверить, дать гарантию?
Тогда вполне логичная цифра...
А если только заменить... ))) дорогова-то, конечно...
Доброї пори доби. Скажіть, будь-ласка, який саме підшипник міняли і яка була причина для того? І взагалі якого виробника у Вас компресор? В мене також проблеми з компресором, хотів дізнатись які були симптоми у вашого перед заміною. Я розумію що вже пройшло чимало часу з того моменту, можлово пам'ятаєте.
Возраст: 53 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.05.2013 Сообщения: 1673 Откуда: Ровно
Авто: Fiat doblo 1.9Multijet 77kw 2007 Panaroma
Добавлено: Вт Мар 12, 2019 15:58 Заголовок сообщения:
Жан-Жак писал(а):
VQV писал(а):
ROY
Менял на своем компрессоре сальник и подшипник.
Итого суммарно: 480 грн.
Компрессор был уже, конечно, снят с машины.
Может, в 1250 грн. входит стоимость откачать хладоген, снять, заменить, поставить, закачать хладоген, проверить, дать гарантию?
Тогда вполне логичная цифра...
А если только заменить... ))) дорогова-то, конечно...
Доброї пори доби. Скажіть, будь-ласка, який саме підшипник міняли і яка була причина для того? І взагалі якого виробника у Вас компресор? В мене також проблеми з компресором, хотів дізнатись які були симптоми у вашого перед заміною. Я розумію що вже пройшло чимало часу з того моменту, можлово пам'ятаєте.
люфт,шум...но если не болтают то зачем поменять ?
Добло 1.9 jtd(м) 2007 год
как проверяет -один сидит в авто запускает мотор а вы слушает как он работает и через 2-3 минуты включите кондер если не меняют звук при нагрузке-значить все порядки (муфт,подш)
чтобы заменить подшип не обязательно снимать компрес...это просто разводы на СТО и деньги с вас гарантованно
Фиат Добло 2004, 1.3 мультиджет. Примерно через 20 секунд после включения кондиционера появляется вибрация двигателя спустя примерно такое же время после отключения кондера вибрация пропадает. При этом кондёр холодит. В чем может быть причина?
Пропоную свій невеликий досвід. Давно нічого не ламалося, аж нудно стало і ось ...
Перестав працювати кондиціонер. 11 років працював і в цьому році перестав. У п'ятницю поїхав на СТО. Перевірили під тиском систему - витік внизу з-під радіатора. Розібрали облицювання, зняли радіатор, промили стільники, відвезли паяти. Запаяли за 200 грн. Привезли, поставили на місце, попередньо замінивши гумки, сальники, ніпеля і ковпачки. Почали перевіряти під тиском - січе! І січе там же, де паяли. Гроші за пайку забрали назад і повезли в інше місце. Там черга і попереду два вихіднi. Моя машина була розділена на три частини і в різних місцях міста. Основна частина, яка на ходу стояла у мене в гаражі. Облицювання та фара на СТО. Радіатор кондиціонера - на другiй СТО. У понеділок у вечорi дзвінок - радіатор готовий. Сказали, що перевірили перед пайкою - січе в двох місцях: там, де паялі і ще в такий же ніжці, тільки з іншого боку. Запаяли. Перевірили під тиском - нормально. 500 грн. і забирайте. У вівторок ставимо радіатор на місце. З'єднуємо усi трубки. Робимо пробну закачку, щоб переконатися в герметичності. Сигналізатор, як у міношукача, не запiкав. Відмінно! Тепер треба викачати повітря з системи, щоб створити вакуум. Під'єднали спеціальний пристрій з насосом і давай викачувати повітря. Ця процедура приблизно триває півгодини. Потім закачування охолоджувача з маслом і барвником. Почали закачувати, а "лічильник Гейгера" як запіка і знову десь внизу радіатора. Почали шукати. Виявляється трубка, вірніш сальник в трубці, який замінили, бракованих. Замінили сальник. І все заново: вакуум, пробна закачка, перевірка, закачка основна. Перед закачуванням зважили балон з охолоджувачем, а потім після закачування зважили, за різницю будьте люб'язні 700 грн., Але це потім, після закінчення ремонту. А поки - запускай двигун, включай кондиціонер на другий режим, будемо вимірювати температуру в салоні після роботи хвилин десять-п'ятнадцять. Повинна бути не вище 10-12 градусів тепла. Стоп! Глушині мотор. Не включається вентилятор. Щось від'єднали, коли вставляли радіатор. Похитали проводку там і сям - запрацювало! Заміряли температуру в салоні при роботі кондиціонера через 10 хв., Показало 6 градусів тепла. Я сидів в салоні, замерз. Від хвилювання, не здогадався відвести напрямок потоку в бік. Фух, працює. Почали ставити фару на місце, зірвали різьбу кріплення. Після деяких маніпуляцій все-таки закріпили фару і все інше облицювання. Тепер треба замінити фільтр салону (більше 200 грн.). Замінили. Все, кінець ремонту. Бабки на бочку! Обійшлося мені це задоволення 1950 грн. за все. Так зато ж з холодком тепер!
Пропоную свій невеликий досвід. Давно нічого не ламалося, аж нудно стало і ось ...
Перестав працювати кондиціонер. 11 років працював і в цьому році перестав. У п'ятницю поїхав на СТО. Перевірили під тиском систему - витік внизу з-під радіатора. Розібрали облицювання, зняли радіатор, промили стільники, відвезли паяти. Запаяли за 200 грн. Привезли, поставили на місце, попередньо замінивши гумки, сальники, ніпеля і ковпачки. Почали перевіряти під тиском - січе! І січе там же, де паяли. Гроші за пайку забрали назад і повезли в інше місце. Там черга і попереду два вихіднi. Моя машина була розділена на три частини і в різних місцях міста. Основна частина, яка на ходу стояла у мене в гаражі. Облицювання та фара на СТО. Радіатор кондиціонера - на другiй СТО. У понеділок у вечорi дзвінок - радіатор готовий. Сказали, що перевірили перед пайкою - січе в двох місцях: там, де паялі і ще в такий же ніжці, тільки з іншого боку. Запаяли. Перевірили під тиском - нормально. 500 грн. і забирайте. У вівторок ставимо радіатор на місце. З'єднуємо усi трубки. Робимо пробну закачку, щоб переконатися в герметичності. Сигналізатор, як у міношукача, не запiкав. Відмінно! Тепер треба викачати повітря з системи, щоб створити вакуум. Під'єднали спеціальний пристрій з насосом і давай викачувати повітря. Ця процедура приблизно триває півгодини. Потім закачування охолоджувача з маслом і барвником. Почали закачувати, а "лічильник Гейгера" як запіка і знову десь внизу радіатора. Почали шукати. Виявляється трубка, вірніш сальник в трубці, який замінили, бракованих. Замінили сальник. І все заново: вакуум, пробна закачка, перевірка, закачка основна. Перед закачуванням зважили балон з охолоджувачем, а потім після закачування зважили, за різницю будьте люб'язні 700 грн., Але це потім, після закінчення ремонту. А поки - запускай двигун, включай кондиціонер на другий режим, будемо вимірювати температуру в салоні після роботи хвилин десять-п'ятнадцять. Повинна бути не вище 10-12 градусів тепла. Стоп! Глушині мотор. Не включається вентилятор. Щось від'єднали, коли вставляли радіатор. Похитали проводку там і сям - запрацювало! Заміряли температуру в салоні при роботі кондиціонера через 10 хв., Показало 6 градусів тепла. Я сидів в салоні, замерз. Від хвилювання, не здогадався відвести напрямок потоку в бік. Фух, працює. Почали ставити фару на місце, зірвали різьбу кріплення. Після деяких маніпуляцій все-таки закріпили фару і все інше облицювання. Тепер треба замінити фільтр салону (більше 200 грн.). Замінили. Все, кінець ремонту. Бабки на бочку! Обійшлося мені це задоволення 1950 грн. за все. Так зато ж з холодком тепер!
Гарантію дали 2 місяці. Якщо витік, ремонт і заправка безкоштовно. А новий радіатор коштує 4000 грн., Б / в з "розборки" 1,5-2тис., але це кіт у мішку.
Гарантію дали 2 місяці. Якщо витік, ремонт і заправка безкоштовно. А новий радіатор коштує 4000 грн., Б / в з "розборки" 1,5-2тис., але це кіт у мішку.
А різниця в тиску та робочому середовищі різниці не має? Чого в радіаторі СО досить приліпити з боків пластикові бачки, загнути хвостики і вистачить на багато років? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
ROY
Шановний, тут не можна так просто рекламувати шо попало у підписі без дозволу Адміна. Будьте уважні при читанні Правил форуму.
Або видаліть, будьте ласкаві, або доведеться банити (а не хотілось би).
Сподіваюся, що однієї доби вистачить на роздуми. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред.1, 2, 3След.
Страница 2 из 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме