Возраст: 58 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.07.2012 Сообщения: 71 Откуда: Черкасская обл.
Авто: Фиат Скудо 2.0JTD 2000г.
Добавлено: Сб Мар 27, 2021 14:02 Заголовок сообщения:
Qstas писал(а):
shnurok
Цитата:
Была такая же неисправность.Причина была в износе шестеренки привода тахометра в приборной панели!
(Як я зрозумів написане)
Причина була-"в износе шестеренки"
-Де?
-привода тахометра в приборной панели!
-Шо таке привод тахометра?
-?
Виходить що це не сам тахометр.
(як шо я не помиляюсь)
Зостається з'ясувати шо таке "привод" і де він знаходиться в пр.панелі.
(підозрюю що людині ляпнули не думаючи "майстри" щоб здерти за ремонт.)
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17275 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Сб Мар 27, 2021 15:06 Заголовок сообщения:
Якшо чесно, я такого і чекав-... ну какая разніца, Австрія чи Австралія?...
Для чого і до чого тут фото фейса(шкали) СПІДОМЕТРА, га?, чи це- одне і теж саме???
Тема була про що? ...Умер тахометр...(с) чишо ? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Якшо чесно, я такого і чекав-... ну какая разніца, Австрія чи Австралія?...
Для чого і до чого тут фото фейса(шкали) СПІДОМЕТРА, га?, чи це- одне і теж саме???
Тема була про що? ...Умер тахометр...(с) чишо ?
До Вашого відома,механізм привода стрілки спідометра і тахометра однаковісенький!Дуже часто виходить з ладу іменно привід стрілки тахометра!Всі зразу кидаються до електриків а причина часто-густо в малесенькій шестерні в приводі стрілки!Я вже чотирьох знайомих "спас" від покупки щитків приборів!Ото Вам і Австрія і Австралія!Чишо? _________________ Фиат Скудо 2.0JTD 2000г.
0679203660
Ну покажіть отой привід стрілки, ну хоч раз! Тобто- перехід від КВ на трос, чи шо там???, потім вхід в тахометр, механічний!!! з переходом на зубчасті колеса і стрілку. Їй богу, не бачив ні разу, тому і прошу. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Ну покажіть отой привід стрілки, ну хоч раз! Тобто- перехід від КВ на трос, чи шо там???, потім вхід в тахометр, механічний!!! з переходом на зубчасті колеса і стрілку. Їй богу, не бачив ні разу, тому і прошу.
Ну я ж Вам на фото виклав,механізм привода стрілки і стрілка,зняті з приборки.На приборці їх стоїть ДВА,один на спідометр другий на тахометр.Візьміть приборку в руки,розверніть і подивіться-там два білих механізма під пластиковими кришечками!
shnurok
Не побачить. Звідки у Васильовича Скудо? А на Сієні й Таврії воно точно не таке _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
То пан так жартує- чогось ні слова про УАЗ-469, Луаз, М-2140..., але в Таврії і Славуті або не було тахо геть зовсім, або був електронний без зубчиків та коліщаток. Все той же логометр на спеціяльній мікросхемі. Аналогічна на пізніх вазовських панелях, не з ТХ-193.
На Сієні- не знаю, не добирався, працює то і добре, але троса там точно нема ні до чого навіть до спідометра- економлять, гади! Коліщаток теж нема, бо там, скоріш за все, той же логометр або магнітоелектричний показчик _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Ну покажіть отой привід стрілки, ну хоч раз! Тобто- перехід від КВ на трос, чи шо там???, потім вхід в тахометр, механічний!!! з переходом на зубчасті колеса і стрілку. Їй богу, не бачив ні разу, тому і прошу.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме