Возраст: 58 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.07.2012 Сообщения: 71 Откуда: Черкасская обл.
Авто: Фиат Скудо 2.0JTD 2000г.
Добавлено: Сб Мар 27, 2021 14:02 Заголовок сообщения:
Qstas писал(а):
shnurok
Цитата:
Была такая же неисправность.Причина была в износе шестеренки привода тахометра в приборной панели!
(Як я зрозумів написане)
Причина була-"в износе шестеренки"
-Де?
-привода тахометра в приборной панели!
-Шо таке привод тахометра?
-?
Виходить що це не сам тахометр.
(як шо я не помиляюсь)
Зостається з'ясувати шо таке "привод" і де він знаходиться в пр.панелі.
(підозрюю що людині ляпнули не думаючи "майстри" щоб здерти за ремонт.)
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17264 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Сб Мар 27, 2021 15:06 Заголовок сообщения:
Якшо чесно, я такого і чекав-... ну какая разніца, Австрія чи Австралія?...
Для чого і до чого тут фото фейса(шкали) СПІДОМЕТРА, га?, чи це- одне і теж саме???
Тема була про що? ...Умер тахометр...(с) чишо ? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Якшо чесно, я такого і чекав-... ну какая разніца, Австрія чи Австралія?...
Для чого і до чого тут фото фейса(шкали) СПІДОМЕТРА, га?, чи це- одне і теж саме???
Тема була про що? ...Умер тахометр...(с) чишо ?
До Вашого відома,механізм привода стрілки спідометра і тахометра однаковісенький!Дуже часто виходить з ладу іменно привід стрілки тахометра!Всі зразу кидаються до електриків а причина часто-густо в малесенькій шестерні в приводі стрілки!Я вже чотирьох знайомих "спас" від покупки щитків приборів!Ото Вам і Австрія і Австралія!Чишо? _________________ Фиат Скудо 2.0JTD 2000г.
0679203660
Ну покажіть отой привід стрілки, ну хоч раз! Тобто- перехід від КВ на трос, чи шо там???, потім вхід в тахометр, механічний!!! з переходом на зубчасті колеса і стрілку. Їй богу, не бачив ні разу, тому і прошу. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Ну покажіть отой привід стрілки, ну хоч раз! Тобто- перехід від КВ на трос, чи шо там???, потім вхід в тахометр, механічний!!! з переходом на зубчасті колеса і стрілку. Їй богу, не бачив ні разу, тому і прошу.
Ну я ж Вам на фото виклав,механізм привода стрілки і стрілка,зняті з приборки.На приборці їх стоїть ДВА,один на спідометр другий на тахометр.Візьміть приборку в руки,розверніть і подивіться-там два білих механізма під пластиковими кришечками!
shnurok
Не побачить. Звідки у Васильовича Скудо? А на Сієні й Таврії воно точно не таке _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
То пан так жартує- чогось ні слова про УАЗ-469, Луаз, М-2140..., але в Таврії і Славуті або не було тахо геть зовсім, або був електронний без зубчиків та коліщаток. Все той же логометр на спеціяльній мікросхемі. Аналогічна на пізніх вазовських панелях, не з ТХ-193.
На Сієні- не знаю, не добирався, працює то і добре, але троса там точно нема ні до чого навіть до спідометра- економлять, гади! Коліщаток теж нема, бо там, скоріш за все, той же логометр або магнітоелектричний показчик _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Ну покажіть отой привід стрілки, ну хоч раз! Тобто- перехід від КВ на трос, чи шо там???, потім вхід в тахометр, механічний!!! з переходом на зубчасті колеса і стрілку. Їй богу, не бачив ні разу, тому і прошу.
Я сам в ступорі, думав працює як амперметр. А не так, дурдом. Стрілкою керує шаговий моторчик. jaeger тахометр
одним словом "жабоїди"
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме