|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Канистра Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.11.2016 Сообщения: 372 Откуда: Одесса
Авто: Ситроен Берлинго 1,9 DW8 Lucas 2001г.
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 00:39 Заголовок сообщения: |
|
|
Qstas писал(а): | Канистра
Цитата: | я проверял ГРМ 200% по мануалу!!! |
Цитата: | Чуток сбил на позже и ....цокот пропал. И....дымность заметно снизилась))) и пропало троение. |
А с этим разберетесь по ходу.
Цитата: | А грешу на ДПКВ:
1. свободный, болтающийся разъём по форме один-в-один ДПКВ.
2. кабель с этим разъёмом выходит с района венца маховика. |
Удачи. |
Так всё и есть:
ГРМ стоял 200% по всем трём меткам!!!
Разъём ДПКВ так и висит одинокий.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 10:07 Заголовок сообщения: |
|
|
На маховику не ДПКВ.
По-перше - воно б не завелося без нього.
По-друге - це давач про швидкість обертів двигуна, вважай, що тахометр не працює через нього.
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 12:23 Заголовок сообщения: |
|
|
Канистра писал(а): |
Ну братка)))) покрути опережение шестерней - откручивая три болта на ней, выставляя опережение и закручивая эти три болта........на вращающейся шестерне ...я так не умею |
А чого "на вращающєйся"? Зібрався на слух ловити мікрометри? Є ціла інструкція по встановленню початкового кута втриску. Це тобі не трамбльор на дев'ятці крутити, тут воно все набагато точніше і однозначніше.
Тицьнути тобі пальцем? Та без питань: спершу придбай обладнання для виміру того відступу на ПНВТ. Тоді відкрути велику гайку на відповідному отворі і ті "три болта", тоді вистав, як того потребує твій насос (на моєму має бути 2.85) і тоді зкрути все взад. Вуаля.
Все як завжди: складний шлях виявляється найпростішим.
Якщо не хочеш робити так, як кажу - не питай тоді порад, пиодовжуй гратися "на зуб" і нити, що нічого не виходить.
До речі: може ми про різні "три болта" говорили, бо я говорив про ті, що тримають ПНВТ...
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
alex-lv Италоманьячище
Возраст: 29 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2009 Сообщения: 1306 Откуда: Львів
Авто: продано
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 16:31 Заголовок сообщения: |
|
|
Канистра писал(а): |
По ходу ремонта - поиск отверстия под регулировочный штифт.
Подскажите на фото. |
Давай фото своєї таблички, скоріш в тебе насос dwlp12.
Описание: |
|
Размер: |
446.35 KB |
Просмотрено: |
165 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
226.55 KB |
Просмотрено: |
117 раз(а) |
|
_________________ 0б77бб9119 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 17:56 Заголовок сообщения: |
|
|
Цитата: | До речі: може ми про різні "три болта" говорили, бо я говорив про ті, що тримають ПНВТ... |
До речі.
А давайте з'ясуємо як взагалі конструктивно змінити момент подачі палива в данному випадку.
В механіці знаю два варіанти.
1) самим ТНВД (як на БОШ )
2) зірочкою приводу.(е різні варіанти)
Описание: |
|
Размер: |
104.15 KB |
Просмотрено: |
118 раз(а) |
|
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 18:30 Заголовок сообщения: |
|
|
Qstas писал(а): |
2) зірочкою приводу.(е різні варіанти) |
так, звісно, варіанти є, бо якщо двигун з ланцюгом, то хочу побачити очі людини, яка намагатиметься покерувати цією "зірочкою приводу"
до всіх: алгоритм регулювання отовово всього може бути будь-яким, не рекомендую зациклюватися на кількості болтів, що доведеться відкрутити, але зміст завжди однаковий: виставити вал приводу відносно нерухомих частин ПНВТ у потрібне положення, для забезпечення коректного початкового кута втриску - оце і увесь піцьок до копійки.
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
alex-lv Италоманьячище
Возраст: 29 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2009 Сообщения: 1306 Откуда: Львів
Авто: продано
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 19:32 Заголовок сообщения: |
|
|
Насос ЛУКАС без корка під індікатор.
Описание: |
|
Размер: |
337.35 KB |
Просмотрено: |
122 раз(а) |
|
Описание: |
|
Размер: |
102.29 KB |
Просмотрено: |
107 раз(а) |
|
_________________ 0б77бб9119 |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 19:55 Заголовок сообщения: |
|
|
alex-lv писал(а): | Насос ЛУКАС без корка під індікатор. |
от навіщо така самовпевненість?
Описание: |
дивись сторінку номер 2 цього срачика. |
|
Размер: |
450.76 KB |
Просмотрено: |
174 раз(а) |
|
Описание: |
фото Лукаса БЕЗ тої граної шестерні з больтіками. |
|
Размер: |
322.77 KB |
Просмотрено: |
170 раз(а) |
|
Описание: |
фото з книги по обслуговуванню. |
|
Размер: |
457.35 KB |
Просмотрено: |
115 раз(а) |
|
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 20:17 Заголовок сообщения: |
|
|
CreAtoR
Цитата: | варіанти є, бо якщо двигун з ланцюгом, то хочу побачити очі людини, яка намагатиметься покерувати цією "зірочкою приводу" |
Можна приклад двигуна де встановлено ТНВД Lucas CAV з ланцюговим приводом.
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25238 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 20:23 Заголовок сообщения: |
|
|
Qstas
вище навіть фото є...
якщо фото замало, то шукаймо YTT (або XD2P)
до речі: звертаю увагу на назву теми. часом не Lucas DPC там написано? та і фото на другій сторінці то саме каже...
все, з мене досить цих доведень, що я не олень, грайтеся далі самі, роззуйте вочі і будьте УВАЖНІШІ.
_________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Qstas Италоманьячище
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 21:35 Заголовок сообщения: |
|
|
Ткни носом де фото вище ТНВД з цепним приводом.
Та и посилання "ексклюзивні"
CreAtoR
Цитата: | шукаймо YTT (або XD2P) |
Ні про що.
YTT Форд Sierra 2.3 л, 66 л.с., дизель, МКПП, задний привод (FR) 2304YTT
(щось друге найти не вдалось. а сюди до речі тулили трахторні тнвд нд21 )
XD2P Peugeot 504 ( Волговсько/Уазівське .)
CreAtoR
Цитата: | до речі: звертаю увагу на назву теми. часом не Lucas DPC там написано? |
Насосы LUCAS CAV есть DPS и DPC.
Це так на всяк випадок.
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен |
|
Вернуться к началу |
|
|
Канистра Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.11.2016 Сообщения: 372 Откуда: Одесса
Авто: Ситроен Берлинго 1,9 DW8 Lucas 2001г.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Канистра Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.11.2016 Сообщения: 372 Откуда: Одесса
Авто: Ситроен Берлинго 1,9 DW8 Lucas 2001г.
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 22:47 Заголовок сообщения: |
|
|
CreAtoR писал(а): |
А чого "на вращающєйся"? Зібрався на слух ловити мікрометри? Є ціла інструкція по встановленню початкового кута втриску. Це тобі не трамбльор на дев'ятці крутити, тут воно все набагато точніше і однозначніше.
Тицьнути тобі пальцем? Та без питань: спершу придбай обладнання |
Я тебя не узнаю... не знал бы тебя раньше - не поверил бы, что так автослесаря включать можешь(((
Таки да - у меня нет спец оборудования. Но с миру по нитке полезной информации и заработал старичёк))) при том не плохо!
Да блин - на слух. Да - не технологично. И в добавок, если бы ты видел как я подстукивал через деревянный брус шестерню, угадывая угол - дар речи потерял бы точно
Но результат то есть!
А теперь представь - я покупаю оборудование (на один раз отрегулировать), жду и трачу деньги. Или того хуже - еду на СТО и тоже трачу ВРЕМЯ и деньги...и нет гарантии, что у них есть ЭТО оборудование и те кто умеет им обращаться
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Канистра Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.11.2016 Сообщения: 372 Откуда: Одесса
Авто: Ситроен Берлинго 1,9 DW8 Lucas 2001г.
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 22:50 Заголовок сообщения: |
|
|
alex-lv писал(а): |
Давай фото своєї таблички, скоріш в тебе насос dwlp12.
|
ок! завтра закину.
|
|
Вернуться к началу |
|
|
Канистра Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 13.11.2016 Сообщения: 372 Откуда: Одесса
Авто: Ситроен Берлинго 1,9 DW8 Lucas 2001г.
|
Добавлено: Чт Янв 28, 2021 22:59 Заголовок сообщения: |
|
|
CreAtoR писал(а): |
до всіх: алгоритм регулювання отовово всього може бути будь-яким, не рекомендую зациклюватися на кількості болтів, що доведеться відкрутити, але зміст завжди однаковий: виставити вал приводу відносно нерухомих частин ПНВТ у потрібне положення, для забезпечення коректного початкового кута втриску - оце і увесь піцьок до копійки. |
Это пишет КАЖДЫЙ мануал и с этим ни кто не спорит!
Но согласись - "на глазок" нельзя, но....сцуко можно! Как минимум это "на глазок", "на слух" улучшает работу дрыгателя существенно! ...и решает проблему)
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|