Как приобрёл авто, прочитал эту ветку форума от корки до корки.
Знаю точно что здесь есть инфа о свечах и о силовых проводах. Свечи я тогда выписал какие нужно брать, взял NGK двухконтактные....
А с силовыми проводами... Какие посоветуете, или ткните носом в нужный пост.
Браво собі подібні Магнеті Мареллі. Тисяч через тридцять один провід вилетів. Купив на сландо провід нульового опору, переробив. Мені сподобалось.
Відео з ютуба
https://m.youtube.com/watch?v=-1AP7zLTmUo
Здравствуйте, научите чайника пользоваться поиском на форуме. Иногда, чтобьI найти интересующий вопрос приходиться перечитьIвать много ненужного. Спасибо заранее
danilaviktor
Я такий же хакер як і ви. Пошук не складний процес,воно саме підказує.
Нагорі сайту, йдуть написи і значки.третій символ-пошук,і збільшувальна лупа.Тицяєш.Вискакує таблиця,питає що шукаєш.Ну,наприклад,вводиш склоочисники,дворники,треба врахувати,хто як мудро називає.Деталь добло-вводиш який підрозділ,щоб не читати про уно,Скудо і інше. Тицяєш пошук.Десь так.Може те слово бути в темі анекдоти,це ясно,що не зовсім те. _________________ Найстрашніші комахи-таракани в голові!
Здравствуйте!
Шукаю надійного і досвідченого майстра, щоб взявся ремонтувати наш двигун (1,6 natural power).
Машина ось вже мысяці 3 просто жере масло, більше 10л/10тис. Хочу щоб зняли голову і подивились досвідченим оком в чому причина, ну і замінили запчастини (сальники клапанів, направляючі клапанів і маслозйомні кільця можливо....). Короче: ремонт голови + кільця.
Може в кого є такі знайомі майстри, поділіться контактом, будь ласка!
Приветствую, форумчане! Занимался заменой уплотнителей маслообменника и понял, что вся эта конструкция придумана для того, чтобы разместить на моторе компрессор кондиционера путем смещения маслянного фильтра в сторону сантиметров на 10! Уплотнители 15, 17 и 18. После замены этих уплотнителей течи масла нет от слова совсем!
Здравствуйте, у меня с этим тоже проблема, где брали уплотнительные кольца, что-то туговато с ними, на счёт наличия.
Кондиционер снимали, чтобы добраться?
Приветствую, форумчане! Занимался заменой уплотнителей маслообменника и понял, что вся эта конструкция придумана для того, чтобы разместить на моторе компрессор кондиционера путем смещения маслянного фильтра в сторону сантиметров на 10! Уплотнители 15, 17 и 18. После замены этих уплотнителей течи масла нет от слова совсем!
Здравствуйте, у меня с этим тоже проблема, где брали уплотнительные кольца, что-то туговато с ними, на счёт наличия.
Кондиционер снимали, чтобы добраться?
Може хтось підкаже, як регулювати тиск газу в редукторі, бо на діагностиці показало 11, а майстер каже, що має бути 6-7.
Через це на бензині робить добре, а на газу чмихає трохи.
Може хтось підкаже, як регулювати тиск газу в редукторі, бо на діагностиці показало 11, а майстер каже, що має бути 6-7.
Через це на бензині робить добре, а на газу чмихає трохи.
Добло 263 t-jet, перестала переходить на газ, елм показывает ошибку p0088- высокое давление в рампе, перебрали все что только могли, редуктор, форсунки, датчики- ничего не помогло, редуктор разбирали полностью до винтика, все целое, последний грех только на датчик давления в низкой магистрали... Вопрос, сможет кто из Киева помочь определить глюк в качестве донора...? _________________ Разбираю Добло 1.4 + детали салона...тел.098-258-49-11
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=44761&postdays=0&postorder=asc&start=0
Майстер сказав, що тиск 10 нормально для старих форсунок метатрон, а в мене форсунки поміняні на bosch, а для них тиск має бути 6-7 і зараз думають, як можна знизити тиск. Хтось знає, на скільки це відповідає реальності?
Добло 263 t-jet, перестала переходить на газ, елм показывает ошибку p0088- высокое давление в рампе, перебрали все что только могли, редуктор, форсунки, датчики- ничего не помогло, редуктор разбирали полностью до винтика, все целое, последний грех только на датчик давления в низкой магистрали... Вопрос, сможет кто из Киева помочь определить глюк в качестве донора...?
_________________
Спробуйте відключити верхню лямбду, виб'є помилку, але можливо буде працювати на газу, бо в мене теж зараз із-за цього тиску з відключеною лямбдою працює, а з підключеною відразу переходить на бензин.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме