Ну тут хто як хоче.
Не хочете колупать дірку шукайте та ремонтуйте/міняйте клапан вентиляції паливного бака. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Я не давал советов, и ткните пальцем в то место, где предлагал сверлить, а сказал, как есть и как быть должно, "обраточка" и есть в том числе. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Чисто логічно.Маєм бак,х.літрів палива,їх.літрів повітря.
Спалили у.літрів палива.Клапан компенсував розрідження.Авто остигло.Поїхали.Знов спалили х.літрів палива,але обратка нагріла його,розширила до х+дельта х.Плюс випари.Чим менше палива в баку,тим паливо тепліше, більше парів. Тиск в баку по своєму помагає насосу-істєствіний падпор.
Крім того,певна безпека- нема шлейфа парів палива.
Затикайте бак онучою,і пшику не буде,а єслі чо, тоя не винуватий... _________________ Найстрашніші комахи-таракани в голові!
Якщо хтось не хоче свердлити пробку, а тиск чи вакуум заважають нормальній роботі автівки можна засверлити дірку в горловині баку чи в самому баку.
_________________
от ви тут стьоб розвели, а в мене проблема де шукати ту дірку... при кожній заправці "до повного" калюжа під машиною. кажуть гумова прокладка на колбі бака здохла. я покі що починаюций добловод - вчуся... _________________ FuckFuelEconomy-Turbo Power I’m Lovin' it
турбік добло
то в тебе воно не пшикає? то радій!
залізь під задні сидіння й подивися на ту колбу, бо там є ще варіант криво закрученої гайки... її мало хто закручує по різьбі.
але це якщо воно в тебе не чисто карго, бо в такому разі тобі глина - дно суцільне, доступу до бака немає _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
що ж, тоді доведеться танцювати під болгарську музику _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
А ось тут не зрозумів.
В мене чистий Карго, але є штатний лючок.
Навіть, якщо цього лючка й немає, бак зняти не важко.
З приводу гайки - згоден. Відкрутити-закрутити - ще той геморой. Зробив приспособу, тепер все чудово. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Володарі Doblo та не байдужі хто в курсі.
Просвітіть нарешті.
Як працює вентиляція паливного бака в цій моделі.
Шо вдалось знайти.(малюнок)
Uno
Може бути що отой відмічений(як що то він ) клапан заліг і при "повній заправці" не перекриває.
Було на Скудо підозрюю що до мене він повного баку не бачив
от клапанець і "закис".
.JPG
Описание:
Размер:
162.21 KB
Просмотрено:
142 раз(а)
_________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Авто: Fiat Doblo 1.9 JTD Multijet (88kW / 120hp) 2007
Добавлено: Вт Дек 15, 2020 10:42 Заголовок сообщения: Re: Собирается давление воздуха в топливном баке.
[quote="Viktorovich"][quote="phosaly"]
Viktorovich писал(а):
2. Мною было замечено странное поведение мотора, на холостых оборотах (двигатель не прогретый) когда останавливался на светофоре, машину подергивало, даю газу подергивание пропадает.
Это было замечено когда в баке, топлива было меньше красной отметки указателя уровня топлива, т.е. 5 литвов примерно.
Такое поведение было замечено 2 раза.
Что касается подергивания авто, проблема все таки себя проявила.
Причиной такого поведения авто стало выходом из строя рабочего цилиндра сцепления.
Он потек, стало передачи тяжело переключать, ну и видать это он то ли не дожимал, то ли давил наоборот на рычаг.
Поэтому давление воздуха в баке не связано с этим поведением авто.
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред.1, 2, 3След.
Страница 2 из 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме