|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Александр1840 Amico
Возраст: 54 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.10.2020 Сообщения: 12 Откуда: Николаевская область
Авто: Фиат добло 1,4 бензин 263 кузов
|
Добавлено: Вт Окт 06, 2020 11:06 Заголовок сообщения: |
|
|
manhunt
извините, не знаю как вставить ссылку на ваше сообщение
"робота двигна абсолютно нормалізується буквально через хвилину цієї димної тряски або 20 сек невеличкої прогазовки... " - всё тоже самое, только я, если не успел удержать обороты и начало трусить - глушу и завожу снова - всё пропадает. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Tanker Италоманьячище
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.10.2008 Сообщения: 1276 Откуда: Pokrov city
Авто: FIAT DOBLO combo 1.4i 2008 Turkey
|
Добавлено: Вт Окт 06, 2020 22:12 Заголовок сообщения: |
|
|
Глушите на бензине и такого не будет 🤗это из-за остатков газа во впускном коллекторе. _________________
|
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Вт Окт 06, 2020 22:27 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр1840 писал(а): | manhunt
извините, не знаю как вставить ссылку на ваше сообщение
"робота двигна абсолютно нормалізується буквально через хвилину цієї димної тряски або 20 сек невеличкої прогазовки... " - всё тоже самое, только я, если не успел удержать обороты и начало трусить - глушу и завожу снова - всё пропадает. |
Натиснути на значок зверху зліва від посту " ... Добавлено:" і у браузері у адресній строці зкопіювати посилання.
Так у мене майже ті ж самі симптом. Коли катаюсь на бензині - вони поступово зникають. На газу - поступово повертаються.
Зараз і проводжу заміри показників паливних корекцій бенззомозку, на скільки це у мене виходить (бо я не професійний механік)...
Про результати писатиму у себе в темі. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр1840 Amico
Возраст: 54 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.10.2020 Сообщения: 12 Откуда: Николаевская область
Авто: Фиат добло 1,4 бензин 263 кузов
|
Добавлено: Ср Окт 07, 2020 10:07 Заголовок сообщения: |
|
|
vitalle писал:
"говорят что когда стрелка бенз на месте, а километраж идет, комп не понимает и начинает при заводке уходить от шаблона."
Оказывается есть приблуды, что решают эту проблему. Только что подсказал человек, не имеющий никакого отношения к этому !
Пример, не реклама, для разных авто - разные: Эмулятор уровня бензина LPGTECH (EmuTECH Pb-Level-02) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17266 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Ср Окт 07, 2020 10:53 Заголовок сообщения: |
|
|
ЭБУ видит сигнал с указателя, зачем? Не приборка? Ваш поплавок ДУТ и УУТ без эмулятора тоже не стоит на месте, если авто движется, а если не движется, то мозгам все равно, откуда не видеть уровень. Или видеть постоянный.
Написано про топливную рейку???- где там уровень?, а схема про - ДУТ в баке... Неужели в Добле он электронный? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Сяньо Amico
Возраст: 73 Знак зодиака: Зарегистрирован: 07.11.2024 Сообщения: 13 Откуда: Івано-Франківськ
Авто: Фиат добло
|
Добавлено: Вс Ноя 24, 2024 12:24 Заголовок сообщения: |
|
|
Проблеми з запуском мотора почалися після встановлення ГБО. З часом запуск мотора погіршився. Так мучився понад сім років. Основні ознаки: Спочатку мотор заводився з 2-3 спроби. З часом, Тепер мотор заводиться тільки при сьомій, восьмій спробі. Причому, кожну спробу потрібно повторювати десь через хвилину, в противному випадку мотор не заведеться. Перші декілька спроб завести двигун не успішні. Стартер успішно прокручує мотор, але не відчувається навіть спроби запуску. Так, ніби зовсім не поступає бензин, хоча у рампі є бензин під необхідним тиском. Десь після третьої спроби наступні декілька спроб закінчуються троїнням а тоді уже наступає запуск мотора. Після запуску мотора, його робота стабільна. В процесі їзди мотор працює нормально. Витрата палива в нормі. Потужність теж. Ніяких помилок не висвічується. Після зупинок на годину чи дві, поки мотор не сильно охолов, він запускається з першого разу. Якщо машина постояла з пів дня, мотор запускається з другої чи третьої спроби. Коли машина постояла добу, мотор, як згадувалось вище, запускається з сьомої чи восьмої спроби. Зверненя до спеціалістів різних СТО не вирішили проблему. В цьому році на останньому СТО проведені наступні дії: Комп’ютерна діагностика. Перевірка свічок Перевірена компресія. Перевірені форсунки. Перевірені датчики температури, розрідження. Повне відключення системи ГБО. Все у відмінному стані. Ніяких несправностей не виявлено. Витратив чималі кошти, не допомогло вирішити цю проблему. Залишилась підозра на несправність електронного блоку управління мотором. Декілька днів, затрачених на вивчення роботи цих типів мотора і аналіз їх відмінності від інших дали змогу теоретично виявити причину такої поломки. Підбір матеріалів і інструментів та усунення причини несправності зайняло ще півтора дня. Ура! Тепер мотор запускається з пів оберта, незалежно від часу простою. Усунення цієї проблеми можу виконати протягом двох днів. Підготовлено опис причини і покрокову інструкцію по її усуненню з переліком необхідних матеріалів та інструменту. По запиту можу відправити |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|