Возраст: 49 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.10.2006 Сообщения: 2267 Откуда: Днепр
Авто: был UNO 1,4ies, Tempra 1,6ie, теперь Stilo 1,6
Добавлено: Пн Сен 14, 2020 16:39 Заголовок сообщения:
Хоттабыч писал(а):
Я заливал мл по 150-200 на горшок...
Примерно то же и выходит, ацетон+керосин-масло=100мл., а этой 60. Кстати я масла добавляю максимум 10%, потом, перед прокруткой его отдельно в цилиндр пшакаю.
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.07.2006 Сообщения: 22630 Откуда: м. Львів
Авто: Fiat Punto HGT
Добавлено: Пн Сен 14, 2020 16:42 Заголовок сообщения:
Qstas писал(а):
Двиг.працюе байдуже.Димів грішив на паливну.(знав шо вбита)
Дійшли руки замінив. Але диміти не перестала.Почав контролювати рівень мастила виявилось їсть. Треба шось робити.
(фото шайби з під форсунок що стояли. уявляю що там "глибше")
Надія е на "розкоксовку " не допоможе "капіталка" або просто нові колечка (розберу буде видно)
Не забувай, що двигун - форкамерний.
В самій камері згорання ситуація інша. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
Добавлено: Пн Сен 14, 2020 16:47 Заголовок сообщения:
Фарбованого з середини не зустрічав нічого.
Далі.
Зняв піддон залив в кожний горшок по пляшці 100мл.
Глянувши під низ помітив протікання/капання демексиду підставив піддон.
Значить виходить одне з трьох або:
Піпец кільцям.
Залягли...
......
Ще трохи пошатаю і зоставляю на ніч.
Завтра віллю ще грам по 100 в горшок побачим шо буде. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
Добавлено: Вт Сен 15, 2020 11:47 Заголовок сообщения:
Massimo.
Мене не турбує "чистота"
Вся процедура затівалась тільки для того щоб "відчистити кільця і заставити їх працювати" в надії що вони "залягли" а не зношені.
А усілякі промивки то від лукавого
(я так думаю) _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Добавлено: Вт Сен 15, 2020 20:58 Заголовок сообщения:
Чистота=розкоксовка, бо відкладення нагару, бруду та лаку і обмежують рух кільця в канавці, в загалі, щоб не вдаватись до крайнощів я б на пару замін залив би сучасну дизельну оливу з класом по АПІ СІ-4 або вище в них високе лужне число і вони дуже добре змивають гімно з двигуна. _________________ 050 361 65 10
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.07.2006 Сообщения: 22630 Откуда: м. Львів
Авто: Fiat Punto HGT
Добавлено: Вт Сен 15, 2020 22:53 Заголовок сообщения:
До речі.
Qstas тобі то певно не загрожує, але димексид на відмінно змиває покриття з юпок поршнів. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
Добавлено: Ср Сен 16, 2020 08:34 Заголовок сообщения:
Роботи проведені вчора.
Після відмочування димексидом. (доба)
Почистив (механічно) все куди можливо було добратись.(форкамери)
Залив суміш керосин розчинник 901(не знайшов ацетону а цей із слів найближче підходить) і масло.
(ПРОТІКАЛО ЧЕРЕЗ КІЛЬЦЯ капало з низу)
Витримав годин 5-6.
Потім прокрутив (руками) щоб виплюнуло все з горшків.
Пару разів заповнив циліндри солярою (шоб промить)
На ніч знов залив по 100 в горшок димексину.
Бентежить те що суміші протікають скрізь кільця.
Як повинно бути? _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Добавлено: Ср Сен 16, 2020 08:40 Заголовок сообщения:
Или не отпустило (что маловероятно после всех описанных процедур), или кольцам алес _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
Добавлено: Ср Сен 16, 2020 11:45 Заголовок сообщения:
Qstas, пропустив/забув, міряли компресію до? Щоб після порівняти?
п.с.а з димексидом обережніше, він "розм'якшує" герметик, шматочки якого можуть забивати масло-канали... і ще від нього розбухають деякі прокладки, сальники і їх може видавити, все таке теж проходили, добре тільки, що не на своєму моторі тому після нього бажано зробити "промивку" (не соляркою, а промивочним мастилом).
п.п.с. і по кільцям (якщо здохли) - дивуватись, чому таке стається на пробігу 100к чи 170к замість 350к, не потрібно, про 50% підробного мастила відомих марок на укр. ринку я вже теж писав...
Хоттабыч писал(а):
Или не отпустило (что маловероятно после всех описанных процедур), или кольцам алес
от саме так і було у всіх моїх "автоколег", про що я і написав тоді вище
хоча спробувати "розкоксувати" перед ремонтом, звичайно ж можна. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Ср Сен 16, 2020 12:12), всего редактировалось 2 раз(а)
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
Добавлено: Ср Сен 16, 2020 12:37 Заголовок сообщения:
manhunt
Компресію не міряв (не хотів)
Чому? вважаю за непотрібне.
Двг. заводився з пів тика.Шо зима шо літо.
Про мастило.
Eni i-Sint 10W-40 італія.Завжди в обох питань не було.
А от шо в бак лилося (не скажу бо й сам толком не знаю.)
Все шо горить і було "під рукою"
Так шо абсолютно не здивуюсь як що виявиться що кілець там нема зовсім. (зправляючи знав на шо йду)
Александр Васильевич
Дякую.
Десь теж так міркую.
Думаю сьгодні помить скласти та завести.
Бо завтра вже на працю.
Пілять як швидко відпустка скінчилась. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.03.2007 Сообщения: 8232 Откуда: Хануд
Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD
Добавлено: Пт Сен 18, 2020 14:40 Заголовок сообщения:
Завів,поїхав..
Запалення/вприск виставив значно раніше,навмисно щоб швидше "вигорів глушник". Думаю туди мазути теж до біса накидало.
Результат такої промивки/розкоксовки в моєму випадку е. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме