Витэк
Набери в поисковике Харьков Автомастер. _________________ Если авто жрёт,но не едет, помогу с заменой масла и с заменой предохранителей.
Качество,гарантия.
Возраст: 58 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.10.2019 Сообщения: 33 Откуда: Днепровская обл.
Авто: фиат добло фемели
Добавлено: Чт Сен 17, 2020 00:22 Заголовок сообщения:
Симптомы. Холодный и горячий заводится на 4-5 сек. Раньше было с первой. На оборотах до 3-х тис. подергивается, потом стало совсем не разгонятся.Нажимаеш на педаль а машина приостанавливается, отпускаеш дергается как бы хочет поехать быстрее но это на секунду. Потом, при поездке к мастерам, начал мигать "краник", то-есть пиктограмма двигателя в профиль. Приехал, подключили комп. Он,комп, пишет что-то вроде "обучение дроссельной заслонки". Мастер снял корпус дроссельной заслонки(ДЗ), вскрыл. Увидели износ зубьев сектора, то-есть зазор в зацеплении в начале сектора, первий десяток зубьев, что соответствует углу открытия заслонки до 20градусов. Мастер сказал,что на своей с таким же мотором, заменил сектор на стальной, который випили сам слесарным способом(думаю при помощи "болгарки, ножовки по металу, дрели, напильников,надфилей),воздадим должное его слесарным навыкам ,смекалке и терпению. Как думаете ,знатоки, на что может влиять сей износ? Далее вскрыл отделение где переменный резистор(датчик положения ДЗ),осмотрел , размазал пластичную смазку(немного было в корпусе) маленькой отверткой, возможно поджал лапки подвижных контактов.Собрал, поставил,выехал, прокатился, вроде как едет нормально. Хорошо ехала недолго(никто не обещал,не надеялся), похожие симптомы. Дома заменил свечи (новые"Денсо" т 20 кп) на Энгельсовские(ныне Бош) "Утриум" FR7DC+, вроде как лучше стала тянуть с 1000 об., но все равно подергивается, не хочет равномерно разгоняться до 2,5тис.об, потом ускорение ощутимее. Корпус ДЗ б\у-3100гривен.Новый 7т.гр. Кто что присоветует, может с чего-то подходит лента потенциометра датчика полож. ДЗ. Мотор 1,6л 16 клапанник, пробег 240т. км. Масло вероятно сгорает вместе с бензином(газом) в кол-ве 1л и больше на тыс. км.Соты кат. нейтрализатора при осмотре 3тыс. км. назад были чистые(масло сгорает последние 80-90тыс. км. пробега). Мысли о покупке и устаноке б\у двиг парни сказали за 9т.гривен можно купить двиг без навесного.
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.12.2011 Сообщения: 2105 Откуда: Киев/Васильков
Авто: ///// Doblo 1.6 16v NP7
Добавлено: Чт Сен 17, 2020 00:50 Заголовок сообщения:
Божко Дима
Боюсь, что Херши пить уже поздно, жор масла в 1 л на 1000- это уже космос, масло можно вовсе не менять, а просто доливать, замена дросселя не спасет... Или капиталить двиг или искать донорский, думаю, что донорский будет по интереснее если найдёшь не убитый, но это лотарея.... _________________ Разбираю Добло 1.4 + детали салона...тел.098-258-49-11
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=44761&postdays=0&postorder=asc&start=0
Возраст: 58 Знак зодиака: Зарегистрирован: 22.10.2019 Сообщения: 33 Откуда: Днепровская обл.
Авто: фиат добло фемели
Добавлено: Пт Сен 18, 2020 22:52 Заголовок сообщения:
Дякую, приемна новина.Останні заеди показали нормальну роботу двигуна. Окрім запуску- не кожного разу з першої секунди, часто на 3-4 -й. Після яких дій відновилась нормальна робота ,спитаете Ви ? Нормальна, як з молоду, це сидячи на місці водія. Зникнення моторної оливи не припинилось, днями з зроблю долив оливи (до верх. поділки) і остаточно, з цифрою знатиму скільки. Авто рушае з місця і їде по грунтовці без натискання на акселератор на 1-й,2-й , 3-й і 4-й передачи мотор не смикае авта. На асфальті на 1-й розганяеться без ривків до 6-и тис. обертів, на 5-й розганяе без ривків з 1тис. обертів. Чи завжди так буде - невідомо. Завтра дружина поїде в обл. місто за 80км. і подовість. Крім описаного позавчора вчора було зроблено :1.Заміна передніх стойок(перша ,заводські- турецькі проїшли 240к), з старих зрізав "тарілки" і приварив на нові на 4см. вище, як писали хлопці,тепер відстань 38см.)2.Замінена ліва шарова(стояла "Рувілле" відходила 22к,поставив "Фаг" до яких поваги менше-болти дали класу міцності 8,8, стояли10,9) 3.Замінений прав. наконечник рул. тяги(поставив "Рувілле", стояв , більше 60тис. "ТРдаб в") 4. За порадою Дмитра Фененко відключав верхній а потім нижній датчик кисню("лямбда").
Двигун пропонують за 18т. гр. з двотижневим терміном на роздуми і випробовування. Як би не казали ,що за 9 можна придбати вважав би -недорого, бо два роки тому ремонт(обрив ГРМ) ГБЦ коштував 11т.гр.
Частково справа з поганим запуском вирішилась заміною бензонасоса, не накачував і 1,5бар. Новий насос (російського виробництва за 240гр.) знову піднімав тиск до 3-х Бар, а через пару тис. зменшив тиск до 2,5 і знову стала заводитись на 3-5 сек. роботи стартера. Днями щось трапилось з мотором-в другому циліндрі компрессії-"0". Придбали інший мотор за 16930гр.( з пересилкою) тепер встановлюють. В придбаному моторі вирпішили замінити (можна сказати для перестраховки) паз ГРМ з роліками(1900гр) і водяний насос, прокладки під коллекторами.
Сьогодні забрали автівку. Кошторис заходу "заміна двигуна на б/в". Можливо комусь буде якась користь від мого звіту. На додачу до вещезгаданого: водяна помпа"GRAF" РА 620-1430гр.,прокладки під коллектори 2шт.- 316гр.,кільце термостата(?)- 190гр.,фільтр оливовий-140гр., свічки запалювання "Денсо" Т16 К ТТ-340гр.,хомут-25гр., герметик-120гр.,бензин для мийки(піддона картера та ін.)-30гр.,охолодж. рідина(червона,"Фелікс")6,5л Х70гр.=465гр.,олива моторна"Кронс оїл" 5В 40 -4л=696гр. робота 6500гр.,повторне знімання піддона картера і затягування моментом 100Н-М 4-го шатунного і корінного підшипника колінвала-400гр.+20гр. герметик. Підприемство, що продало двигун, скривало піддон знімали названі підшипники і надсилали фото їх стану, я забув акцентувати увагу працівника на необхідності затискання болтів названих деталей. Болти були ледь притягнуті, візуально стан вкладишів-без ознак спрацьовування, зеркало ціліндрів має сліди хонінговки. Загалом операція коштувала 29,5 т. гр. + 5ходок автівкою за 5км. Без авта були тиждень. Двигун завівся зразу і працював рівно з характерним стукотом в механізмі натискання клапанів, виникла підозра, що заклинило якусь з гідроопор рокерів(чи як вони там називаються), трішки засмутився і почав зондувати як і скільки коштуватиме. Проїхавсь, мотор прогрівсь до робочої темп. і стукіт пропав. Вернувсь в майстерню ,замінили м. оливу на вказану(дорожча і з більшим індексом в'язкості), підтягли два підшипника колінвала і смерком забрали авто додому. Думаю,що ревізування підриемством, продавцем двиг., стану вкладишів була- зайва витрата їхнього часу і робочого часу працівника що ставив двигун і моїх 420гр. грошей. На моторі був присутній паз ГРМ з відповідними шестернями тому при заміні обійшлися без кондукторів, новий паз поставили як було , за допомогою міток маркером. Машина їде як задумано конструктором, вихлоп чистий, слабо вонючий. Схоже масло не горить. Аварійний двигун можу продати.
Божко Дима
Боюсь, что Херши пить уже поздно, жор масла в 1 л на 1000- это уже космос, масло можно вовсе не менять, а просто доливать, замена дросселя не спасет... Или капиталить двиг или искать донорский, думаю, что донорский будет по интереснее если найдёшь не убитый, но это лотарея....
Сьогодні забрали автівку. Кошторис заходу "заміна двигуна на б/в". Можливо комусь буде якась користь від мого звіту. На додачу до вещезгаданого: водяна помпа"GRAF" РА 620-1430гр.,прокладки під коллектори 2шт.- 316гр.,кільце термостата(?)- 190гр.,фільтр оливовий-140гр., свічки запалювання "Денсо" Т16 К ТТ-340гр.,хомут-25гр., герметик-120гр.,бензин для мийки(піддона картера та ін.)-30гр.,охолодж. рідина(червона,"Фелікс")6,5л Х70гр.=465гр.,олива моторна"Кронс оїл" 5В 40 -4л=696гр. робота 6500гр.,повторне знімання піддона картера і затягування моментом 100Н-М 4-го шатунного і корінного підшипника колінвала-400гр.+20гр. герметик. Підприемство, що продало двигун, скривало піддон знімали названі підшипники і надсилали фото їх стану, я забув акцентувати увагу працівника на необхідності затискання болтів названих деталей. Болти були ледь притягнуті, візуально стан вкладишів-без ознак спрацьовування, зеркало ціліндрів має сліди хонінговки. Загалом операція коштувала 29,5 т. гр. + 5ходок автівкою за 5км.
В принципе, примерно та же сумма выливается в капиталку родного движка
Коли робитимеш сам, і матимеш під рукою необхідний інструмент, то всеодно можеш зробити щось неправильно, якість деталей не гарантована. Більше подобаеться двигун з іншої машини, робочої. З інплантом автівка проїхала 5т. км. все добре, рівень м. оливи без змін. Вже писав, що з старим і новим мотором було не все гаразд- не зразу заводилась, посмикувалась при русі, особливо відчутно на пропані при розгоні з "низів". В майстерні "Лідер-Газ" почаклували, підключили розумний прилад ,проїхались і сказали що присутне ненадійне спалахування суміші в першому ціл. показали причину і шлях куди "тікае" іскра. Гумовий надсвічник порвавсь , я його підремонтував і їздили до отримання нового. Виявилось, що придбати гумку в Україні не так легко і дешево-ділер, що зазвичай шукае нам з/п на Добло не знайшов таких, як не дивно але знайшов тільки в зборі, комплекті з катушкою. Зателефонувати "Хоттабичу" -не здогадавсь. Потім по підказці форумчанина "Креатор" ми знайшли необхідні гумки, на "Алієкспресс" комплект по ціні 400гр. (приблизно) з доставкою 20днів. Отримали, замінив на першій катушці і диво, машина стала їхати без провалів, як задумано конструкторами. "А ларчик просто откривался". Висновок- тимчасово можна подібну гумову деталь замінити іншою з другого авта, взявши з смітника у автоєлектрика, з'єднати дві частини і якось їздити. поки не знайдеш потрібні, в Китаї.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме