Бо наприклад підбір форсунок до окремого конкретного мотора (як що це звісно не Деу яке не будь, про яке усі усе знають)
ага, на Деу треба теж швидкі форсунки
до речі, ось і петиція з'явилась
3000 гривень за вписання у "техпаспорт" ??!!
Геть ї..нулися?!...
А ні, я ж забув, це ж кінець епохи бідності. Головне що баригу прибрали і нікому тепер красти. Наголосували, дибіли
Добре що свого часу я усе оформив, хоч мені і казали де-які - "нащо воно тобі? Їзди так".
3000 гривень за вписання у "техпаспорт" ??!!
Геть ї..нулися?!...
А ні, я ж забув, це ж кінець епохи бідності. Головне що баригу прибрали і нікому тепер красти. Наголосували, дибіли
Добре що свого часу я усе оформив, хоч мені і казали де-які - "нащо воно тобі? Їзди так".
Ні, 3000 це тільки Сертифікат. Вписання ще +550, і документи від того хто встановлює 300-400грн залишились. Ітого тільки бумажки приблизно 3700-4000. І видають той сертифікат ще не будь де, а в спец-центрах, де, не сумніваюсь- потрібно буде відстояти день у черзі.
Дебіли наголосували, то нехай і платять. Я за цих ... не голосував, тому і не збираюсь платити.
На бляхах їздити можна, дизелем без сажевіка диміти можна, а за ГБО від якого майже немає диму - ага, платіть лохи. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
На t-jet стоять ірідієві свічки. Чув думку, що на газу вони дохнуть майже так само швидко як і нікелеві і можна ставити останні. Наприклад, ту ж NGK тільки DPR9EA-9. Нікелеві потрібно міняти кожні 15-20к, а ірідієві потрібно всеодно міняти кожні 25к максимум... Які думки форумних спеціалістів з цього приводу?
Також хочу поцікавитись t-jet-овськими особливостями налаштувань такого плану:
Час переходу на газ (на авто із кліматом).
Температура переходу.
Оберти переходу на бензин.
Активувати теплий старт? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
- про ірідієві свічки і ГБО ІМХО брєд...- на моїй колишній Linea t-jet пройшли 100 тис з них 80 на газу - не здохли
- час переходу - хз... залежно як врізати редуктор - я врізав паралельно пічці проблем не мав - але t-jet таки херово гріється і херово віддає теплоту (малий мотор ще й з турбіною)... тут хіба можна змиритись що ще й редуктор буде додатково тепло забирати
- температуру переходу ставив 30 гр (темп. редуктора = 45-50 гр темп ОЖ)
- на бенз від 4500
-шо ето? _________________ Слава Україні!!
теплий старт, на скільки зрозумів - це коли літо/спека, і ОЖ і так там під 30С, то стартуєм зразу на газу _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
На t-jet стоять ірідієві свічки. Чув думку, що на газу вони дохнуть майже так само швидко як і нікелеві і можна ставити останні. Наприклад, ту ж NGK тільки DPR9EA-9. Нікелеві потрібно міняти кожні 15-20к, а ірідієві потрібно всеодно міняти кожні 25к максимум... Які думки форумних спеціалістів з цього приводу?
Також хочу поцікавитись t-jet-овськими особливостями налаштувань такого плану:
Час переходу на газ (на авто із кліматом).
Температура переходу.
Оберти переходу на бензин.
Активувати теплий старт?
У мене звісно не t-jet, але може щось з мого досвіду тобі у пригоді стане
По свічках, як що всі вузли газової апаратури у тебе підібрані, встановлені, та налаштовані правильно, ти навіть паритися не будеш які там свічки в тебе стоять. Про те як що щось неоптимально налаштовано, 9 з 10 газовщиків тобі починають заливати про свічки та високовольтні дроти ))
Температуру переходу на газ мені за моїм проханням виставили мінімальну - 40 градусів. Проблем з цим не відчував і у "-20".
Час переходу... Це як? Щось не зрозумів.
По обертах. Наскільки знаю, можна налаштувати щоб двигун працював на газі в усьому діапазоні обертів. Але бульшість спеціалістів радить робити перехід на бензин при обертах вище 4200-4500. У мене саме так і зроблено. Момент переходу на бензин та назад фактично не відчувається, як що на цьому навмисне не циклитись, жодних провалів чи ривків. Особливо враховуючи що я стрілку на 4500 загоняю десь раз на місяць може, чи рідше
як що всі вузли газової апаратури у тебе підібрані, встановлені, та налаштовані правильно, ти навіть паритися не будеш які там свічки в тебе стоять.
Ну наприклад мені те саме установщик і казав) І одна ірідієва НЖК мала пробої, порекомендував замінити всі на звичайні нікелеві НЖК...
Denwer писал(а):
Температуру переходу на газ мені за моїм проханням виставили мінімальну - 40 градусів. Проблем з цим не відчував і у "-20".
Час переходу... Це як? Щось не зрозумів.
Температура 40С це ж далеко не мінімальна, можна і 30С поставити. Рекомендується зимою 40-45С, літом 30-35С. Ну приблизно. Я хотів на зиму поставити 35, установщик не дозволив)
Час переходу - це коли заводиш вже прогрітий мотор і через скільки сек./хв він перейде на газ. Мені установщик поставив десь 2 хв. На минулому авто було 10 сек... _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
як що всі вузли газової апаратури у тебе підібрані, встановлені, та налаштовані правильно, ти навіть паритися не будеш які там свічки в тебе стоять.
Ну наприклад мені те саме установщик і казав) І одна ірідієва НЖК мала пробої, порекомендував замінити всі на звичайні нікелеві НЖК...
Denwer писал(а):
Температуру переходу на газ мені за моїм проханням виставили мінімальну - 40 градусів. Проблем з цим не відчував і у "-20".
Час переходу... Це як? Щось не зрозумів.
Температура 40С це ж далеко не мінімальна, можна і 30С поставити. Рекомендується зимою 40-45С, літом 30-35С. Ну приблизно. Я хотів на зиму поставити 35, установщик не дозволив)
Час переходу - це коли заводиш вже прогрітий мотор і через скільки сек./хв він перейде на газ. Мені установщик поставив десь 2 хв. На минулому авто було 10 сек...
В чому прикол 2 хв на бензині їхати.півроку на 5 сек їзджу, все ок. Ще недавно поставив 30 град. на переключення. Було літом 40, потім пів зими 35. Провіряв через програмку. До 30 прогрівається за 4 хвилини, потів до сорока дуже туго доходить. Можливо через аккп яка через теплообмінник гріється ОЖ. _________________
В чому прикол 2 хв на бензині їхати.півроку на 5 сек їзджу, все ок. Ще недавно поставив 30 град. на переключення. Було літом 40, потім пів зими 35. Провіряв через програмку. До 30 прогрівається за 4 хвилини, потів до сорока дуже туго доходить. Можливо через аккп яка через теплообмінник гріється ОЖ.
На авто із кліматом ідуть регулювання температури, заслонки ходять туди-сюди, включення/вимкнення компресора кондиціонера т.п. - і в цей момент ніби не рекомендовано, щоб був перехід на газ... тобто або до (фактично заводитись на газу), або після. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
В чому прикол 2 хв на бензині їхати.півроку на 5 сек їзджу, все ок. Ще недавно поставив 30 град. на переключення. Було літом 40, потім пів зими 35. Провіряв через програмку. До 30 прогрівається за 4 хвилини, потів до сорока дуже туго доходить. Можливо через аккп яка через теплообмінник гріється ОЖ.
На авто із кліматом ідуть регулювання температури, заслонки ходять туди-сюди, включення/вимкнення компресора кондиціонера т.п. - і в цей момент ніби не рекомендовано, щоб був перехід на газ... тобто або до (фактично заводитись на газу), або після.
Поставте більший інтервал переключення по циліндрам. За пів року машина 2 рази заглохла, коли в момент переходу на газ включив задній хід _________________
ну і пілять з такими цінами реєстрації ГБО вони там точно йоп...улись
тепер окупність ГБО з моїми то пробігами 12-15 тис в рік ще на пів року рік збульшується - ну нах - буду дальше на бензі кататись _________________ Слава Україні!!
Romko
я просто вписывать не буду, да и все) _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
Поставте більший інтервал переключення по циліндрам. За пів року машина 2 рази заглохла, коли в момент переходу на газ включив задній хід
по цьому інтервалу шось трохи не доганяю, за що воно відповідає
Romko писал(а):
тепер окупність ГБО з моїми то пробігами 12-15 тис в рік ще на пів року рік збульшується - ну нах - буду дальше на бензі кататись
Окупність гбо якраз і буде в районі року з такими пробігами. Нормально.. в принципі ГБО завжди можна зняти і продати окремо від автомобіля. Теж в мінусі не залишишся.
smila писал(а):
Romko
я просто вписывать не буду, да и все)
Абсолютно так само...
Техогляд має якийсь бути 100%, щоб хтось незалежний від установщика оглянув "норми безпеки", чи в тебе там газові шланги не із старої лійки для душу і т.п... Але ж не за 120 баксів! _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред.1, 2, 3След.
Страница 2 из 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме