Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Посоветуйте ГБО для Linea t-jet 120
На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Brava, FIAT Bravo, FIAT Marea, FIAT Linea
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 38
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 644
Откуда: ЄС

Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650

СообщениеДобавлено: Пт Фев 14, 2020 23:17    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Denwer писал(а):

Бо наприклад підбір форсунок до окремого конкретного мотора (як що це звісно не Деу яке не будь, про яке усі усе знають)

ага, на Деу треба теж швидкі форсунки Very Happy

до речі, ось і петиція з'явилась
https://petition.president.gov.ua/petition/85238

_________________
FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Denwer
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 45
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 30.11.2010
Сообщения: 6205
Откуда: Киев

Авто: Palio EX Fire 1.2 16V (80 hp)

СообщениеДобавлено: Сб Фев 15, 2020 14:27    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

manhunt писал(а):
Denwer писал(а):

Бо наприклад підбір форсунок до окремого конкретного мотора (як що це звісно не Деу яке не будь, про яке усі усе знають)

ага, на Деу треба теж швидкі форсунки Very Happy

до речі, ось і петиція з'явилась
https://petition.president.gov.ua/petition/85238

3000 гривень за вписання у "техпаспорт" ??!! Shocked
Геть ї..нулися?!...
А ні, я ж забув, це ж кінець епохи бідності. Головне що баригу прибрали і нікому тепер красти. Наголосували, дибіли Evil or Very Mad
Добре що свого часу я усе оформив, хоч мені і казали де-які - "нащо воно тобі? Їзди так".
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 38
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 644
Откуда: ЄС

Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650

СообщениеДобавлено: Сб Фев 15, 2020 15:45    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Denwer писал(а):

3000 гривень за вписання у "техпаспорт" ??!! Shocked
Геть ї..нулися?!...
А ні, я ж забув, це ж кінець епохи бідності. Головне що баригу прибрали і нікому тепер красти. Наголосували, дибіли Evil or Very Mad
Добре що свого часу я усе оформив, хоч мені і казали де-які - "нащо воно тобі? Їзди так".

Ні, 3000 це тільки Сертифікат. Вписання ще +550, і документи від того хто встановлює 300-400грн залишились. Ітого тільки бумажки приблизно 3700-4000. І видають той сертифікат ще не будь де, а в спец-центрах, де, не сумніваюсь- потрібно буде відстояти день у черзі.
Дебіли наголосували, то нехай і платять. Я за цих ... не голосував, тому і не збираюсь платити.
На бляхах їздити можна, дизелем без сажевіка диміти можна, а за ГБО від якого майже немає диму - ага, платіть лохи.

_________________
FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 38
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 644
Откуда: ЄС

Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650

СообщениеДобавлено: Вт Фев 18, 2020 12:57    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

На t-jet стоять ірідієві свічки. Чув думку, що на газу вони дохнуть майже так само швидко як і нікелеві і можна ставити останні. Наприклад, ту ж NGK тільки DPR9EA-9. Нікелеві потрібно міняти кожні 15-20к, а ірідієві потрібно всеодно міняти кожні 25к максимум... Які думки форумних спеціалістів з цього приводу?

Також хочу поцікавитись t-jet-овськими особливостями налаштувань такого плану:
Час переходу на газ (на авто із кліматом).
Температура переходу.
Оберти переходу на бензин.
Активувати теплий старт?

_________________
FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Romko
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 42
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 25.07.2006
Сообщения: 3653
Откуда: Львів

Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT

СообщениеДобавлено: Вт Фев 18, 2020 14:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

- про ірідієві свічки і ГБО ІМХО брєд...- на моїй колишній Linea t-jet пройшли 100 тис з них 80 на газу - не здохли Smile
- час переходу - хз... залежно як врізати редуктор - я врізав паралельно пічці проблем не мав - але t-jet таки херово гріється і херово віддає теплоту Confused (малий мотор ще й з турбіною)... тут хіба можна змиритись що ще й редуктор буде додатково тепло забиратиSad
- температуру переходу ставив 30 гр (темп. редуктора = 45-50 гр темп ОЖ)
- на бенз від 4500
-шо ето?

_________________
Слава Україні!!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 38
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 644
Откуда: ЄС

Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650

СообщениеДобавлено: Вт Фев 18, 2020 15:11    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Romko писал(а):

-шо ето?

теплий старт, на скільки зрозумів - це коли літо/спека, і ОЖ і так там під 30С, то стартуєм зразу на газу

_________________
FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Denwer
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 45
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 30.11.2010
Сообщения: 6205
Откуда: Киев

Авто: Palio EX Fire 1.2 16V (80 hp)

СообщениеДобавлено: Вт Фев 18, 2020 16:27    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

manhunt писал(а):
На t-jet стоять ірідієві свічки. Чув думку, що на газу вони дохнуть майже так само швидко як і нікелеві і можна ставити останні. Наприклад, ту ж NGK тільки DPR9EA-9. Нікелеві потрібно міняти кожні 15-20к, а ірідієві потрібно всеодно міняти кожні 25к максимум... Які думки форумних спеціалістів з цього приводу?

Також хочу поцікавитись t-jet-овськими особливостями налаштувань такого плану:
Час переходу на газ (на авто із кліматом).
Температура переходу.
Оберти переходу на бензин.
Активувати теплий старт?

У мене звісно не t-jet, але може щось з мого досвіду тобі у пригоді стане Smile
По свічках, як що всі вузли газової апаратури у тебе підібрані, встановлені, та налаштовані правильно, ти навіть паритися не будеш які там свічки в тебе стоять. Про те як що щось неоптимально налаштовано, 9 з 10 газовщиків тобі починають заливати про свічки та високовольтні дроти ))

Температуру переходу на газ мені за моїм проханням виставили мінімальну - 40 градусів. Проблем з цим не відчував і у "-20".
Час переходу... Це як? Щось не зрозумів.
По обертах. Наскільки знаю, можна налаштувати щоб двигун працював на газі в усьому діапазоні обертів. Але бульшість спеціалістів радить робити перехід на бензин при обертах вище 4200-4500. У мене саме так і зроблено. Момент переходу на бензин та назад фактично не відчувається, як що на цьому навмисне не циклитись, жодних провалів чи ривків. Особливо враховуючи що я стрілку на 4500 загоняю десь раз на місяць може, чи рідше Very Happy
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 38
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 644
Откуда: ЄС

Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650

СообщениеДобавлено: Вт Фев 18, 2020 22:32    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Denwer писал(а):
як що всі вузли газової апаратури у тебе підібрані, встановлені, та налаштовані правильно, ти навіть паритися не будеш які там свічки в тебе стоять.

Ну наприклад мені те саме установщик і казав) І одна ірідієва НЖК мала пробої, порекомендував замінити всі на звичайні нікелеві НЖК...

Denwer писал(а):

Температуру переходу на газ мені за моїм проханням виставили мінімальну - 40 градусів. Проблем з цим не відчував і у "-20".
Час переходу... Це як? Щось не зрозумів.

Температура 40С це ж далеко не мінімальна, можна і 30С поставити. Рекомендується зимою 40-45С, літом 30-35С. Ну приблизно. Я хотів на зиму поставити 35, установщик не дозволив)
Час переходу - це коли заводиш вже прогрітий мотор і через скільки сек./хв він перейде на газ. Мені установщик поставив десь 2 хв. На минулому авто було 10 сек...

_________________
FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
oosimvol
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 46
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 04.02.2008
Сообщения: 934
Откуда: Одесса

Авто: Fiat Tipo 1.4 Solex

СообщениеДобавлено: Вт Фев 18, 2020 23:35    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

manhunt писал(а):
Denwer писал(а):
як що всі вузли газової апаратури у тебе підібрані, встановлені, та налаштовані правильно, ти навіть паритися не будеш які там свічки в тебе стоять.

Ну наприклад мені те саме установщик і казав) І одна ірідієва НЖК мала пробої, порекомендував замінити всі на звичайні нікелеві НЖК...

Denwer писал(а):

Температуру переходу на газ мені за моїм проханням виставили мінімальну - 40 градусів. Проблем з цим не відчував і у "-20".
Час переходу... Це як? Щось не зрозумів.

Температура 40С це ж далеко не мінімальна, можна і 30С поставити. Рекомендується зимою 40-45С, літом 30-35С. Ну приблизно. Я хотів на зиму поставити 35, установщик не дозволив)
Час переходу - це коли заводиш вже прогрітий мотор і через скільки сек./хв він перейде на газ. Мені установщик поставив десь 2 хв. На минулому авто було 10 сек...

В чому прикол 2 хв на бензині їхати.півроку на 5 сек їзджу, все ок. Ще недавно поставив 30 град. на переключення. Було літом 40, потім пів зими 35. Провіряв через програмку. До 30 прогрівається за 4 хвилини, потів до сорока дуже туго доходить. Можливо через аккп яка через теплообмінник гріється ОЖ.

_________________
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 38
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 644
Откуда: ЄС

Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650

СообщениеДобавлено: Ср Фев 19, 2020 09:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

oosimvol писал(а):

В чому прикол 2 хв на бензині їхати.півроку на 5 сек їзджу, все ок. Ще недавно поставив 30 град. на переключення. Було літом 40, потім пів зими 35. Провіряв через програмку. До 30 прогрівається за 4 хвилини, потів до сорока дуже туго доходить. Можливо через аккп яка через теплообмінник гріється ОЖ.

На авто із кліматом ідуть регулювання температури, заслонки ходять туди-сюди, включення/вимкнення компресора кондиціонера т.п. - і в цей момент ніби не рекомендовано, щоб був перехід на газ... тобто або до (фактично заводитись на газу), або після.

_________________
FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
oosimvol
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 46
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 04.02.2008
Сообщения: 934
Откуда: Одесса

Авто: Fiat Tipo 1.4 Solex

СообщениеДобавлено: Ср Фев 19, 2020 11:33    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

manhunt писал(а):
oosimvol писал(а):

В чому прикол 2 хв на бензині їхати.півроку на 5 сек їзджу, все ок. Ще недавно поставив 30 град. на переключення. Було літом 40, потім пів зими 35. Провіряв через програмку. До 30 прогрівається за 4 хвилини, потів до сорока дуже туго доходить. Можливо через аккп яка через теплообмінник гріється ОЖ.

На авто із кліматом ідуть регулювання температури, заслонки ходять туди-сюди, включення/вимкнення компресора кондиціонера т.п. - і в цей момент ніби не рекомендовано, щоб був перехід на газ... тобто або до (фактично заводитись на газу), або після.

Поставте більший інтервал переключення по циліндрам. За пів року машина 2 рази заглохла, коли в момент переходу на газ включив задній хід

_________________
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Romko
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 42
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 25.07.2006
Сообщения: 3653
Откуда: Львів

Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT

СообщениеДобавлено: Ср Фев 19, 2020 12:26    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

я ж писав що ставив собі температуру переходу 30гр і їздив цілий рік -проблем не мав
час переходу -гарячий мотор 5сек
холодний мотор - 25 сек

обладнання було BRC - ніяких дьоргів, ривків, провалів ніколи не бачив - налаштовував все сам Cool

_________________
Слава Україні!!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Romko
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 42
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 25.07.2006
Сообщения: 3653
Откуда: Львів

Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT

СообщениеДобавлено: Ср Фев 19, 2020 12:28    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

ну і пілять з такими цінами реєстрації ГБО вони там точно йоп...улись Shocked
тепер окупність ГБО з моїми то пробігами 12-15 тис в рік ще на пів року рік збульшується - ну нах - буду дальше на бензі кататись Twisted Evil

_________________
Слава Україні!!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
smila
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 41
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 28.04.2007
Сообщения: 3476
Откуда: Кийив

Авто: Джульєтта Т-джета

СообщениеДобавлено: Ср Фев 19, 2020 13:23    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Romko
я просто вписывать не буду, да и все) Laughing

_________________
Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
manhunt
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 38
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 30.10.2019
Сообщения: 644
Откуда: ЄС

Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650

СообщениеДобавлено: Ср Фев 19, 2020 13:49    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

oosimvol писал(а):

Поставте більший інтервал переключення по циліндрам. За пів року машина 2 рази заглохла, коли в момент переходу на газ включив задній хід

по цьому інтервалу шось трохи не доганяю, за що воно відповідає

Romko писал(а):

тепер окупність ГБО з моїми то пробігами 12-15 тис в рік ще на пів року рік збульшується - ну нах - буду дальше на бензі кататись Twisted Evil

Окупність гбо якраз і буде в районі року з такими пробігами. Нормально.. в принципі ГБО завжди можна зняти і продати окремо від автомобіля. Теж в мінусі не залишишся.

smila писал(а):
Romko
я просто вписывать не буду, да и все) Laughing

Абсолютно так само...
Техогляд має якийсь бути 100%, щоб хтось незалежний від установщика оглянув "норми безпеки", чи в тебе там газові шланги не із старої лійки для душу і т.п... Але ж не за 120 баксів!

_________________
FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Brava, FIAT Bravo, FIAT Marea, FIAT Linea Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
Страница 2 из 3

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу