3000 гривень за вписання у "техпаспорт" ??!!
Геть ї..нулися?!...
А ні, я ж забув, це ж кінець епохи бідності. Головне що баригу прибрали і нікому тепер красти. Наголосували, дибіли
Добре що свого часу я усе оформив, хоч мені і казали де-які - "нащо воно тобі? Їзди так".
3000 гривень за вписання у "техпаспорт" ??!!
Геть ї..нулися?!...
А ні, я ж забув, це ж кінець епохи бідності. Головне що баригу прибрали і нікому тепер красти. Наголосували, дибіли
Добре що свого часу я усе оформив, хоч мені і казали де-які - "нащо воно тобі? Їзди так".
Ні, 3000 це тільки Сертифікат. Вписання ще +550, і документи від того хто встановлює 300-400грн залишились. Ітого тільки бумажки приблизно 3700-4000. І видають той сертифікат ще не будь де, а в спец-центрах, де, не сумніваюсь- потрібно буде відстояти день у черзі.
Дебіли наголосували, то нехай і платять. Я за цих ... не голосував, тому і не збираюсь платити.
На бляхах їздити можна, дизелем без сажевіка диміти можна, а за ГБО від якого майже немає диму - ага, платіть лохи. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
На t-jet стоять ірідієві свічки. Чув думку, що на газу вони дохнуть майже так само швидко як і нікелеві і можна ставити останні. Наприклад, ту ж NGK тільки DPR9EA-9. Нікелеві потрібно міняти кожні 15-20к, а ірідієві потрібно всеодно міняти кожні 25к максимум... Які думки форумних спеціалістів з цього приводу?
Також хочу поцікавитись t-jet-овськими особливостями налаштувань такого плану:
Час переходу на газ (на авто із кліматом).
Температура переходу.
Оберти переходу на бензин.
Активувати теплий старт? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
- про ірідієві свічки і ГБО ІМХО брєд...- на моїй колишній Linea t-jet пройшли 100 тис з них 80 на газу - не здохли
- час переходу - хз... залежно як врізати редуктор - я врізав паралельно пічці проблем не мав - але t-jet таки херово гріється і херово віддає теплоту (малий мотор ще й з турбіною)... тут хіба можна змиритись що ще й редуктор буде додатково тепло забирати
- температуру переходу ставив 30 гр (темп. редуктора = 45-50 гр темп ОЖ)
- на бенз від 4500
-шо ето? _________________ Слава Україні!!
теплий старт, на скільки зрозумів - це коли літо/спека, і ОЖ і так там під 30С, то стартуєм зразу на газу _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
На t-jet стоять ірідієві свічки. Чув думку, що на газу вони дохнуть майже так само швидко як і нікелеві і можна ставити останні. Наприклад, ту ж NGK тільки DPR9EA-9. Нікелеві потрібно міняти кожні 15-20к, а ірідієві потрібно всеодно міняти кожні 25к максимум... Які думки форумних спеціалістів з цього приводу?
Також хочу поцікавитись t-jet-овськими особливостями налаштувань такого плану:
Час переходу на газ (на авто із кліматом).
Температура переходу.
Оберти переходу на бензин.
Активувати теплий старт?
У мене звісно не t-jet, але може щось з мого досвіду тобі у пригоді стане
По свічках, як що всі вузли газової апаратури у тебе підібрані, встановлені, та налаштовані правильно, ти навіть паритися не будеш які там свічки в тебе стоять. Про те як що щось неоптимально налаштовано, 9 з 10 газовщиків тобі починають заливати про свічки та високовольтні дроти ))
Температуру переходу на газ мені за моїм проханням виставили мінімальну - 40 градусів. Проблем з цим не відчував і у "-20".
Час переходу... Це як? Щось не зрозумів.
По обертах. Наскільки знаю, можна налаштувати щоб двигун працював на газі в усьому діапазоні обертів. Але бульшість спеціалістів радить робити перехід на бензин при обертах вище 4200-4500. У мене саме так і зроблено. Момент переходу на бензин та назад фактично не відчувається, як що на цьому навмисне не циклитись, жодних провалів чи ривків. Особливо враховуючи що я стрілку на 4500 загоняю десь раз на місяць може, чи рідше
як що всі вузли газової апаратури у тебе підібрані, встановлені, та налаштовані правильно, ти навіть паритися не будеш які там свічки в тебе стоять.
Ну наприклад мені те саме установщик і казав) І одна ірідієва НЖК мала пробої, порекомендував замінити всі на звичайні нікелеві НЖК...
Denwer писал(а):
Температуру переходу на газ мені за моїм проханням виставили мінімальну - 40 градусів. Проблем з цим не відчував і у "-20".
Час переходу... Це як? Щось не зрозумів.
Температура 40С це ж далеко не мінімальна, можна і 30С поставити. Рекомендується зимою 40-45С, літом 30-35С. Ну приблизно. Я хотів на зиму поставити 35, установщик не дозволив)
Час переходу - це коли заводиш вже прогрітий мотор і через скільки сек./хв він перейде на газ. Мені установщик поставив десь 2 хв. На минулому авто було 10 сек... _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
як що всі вузли газової апаратури у тебе підібрані, встановлені, та налаштовані правильно, ти навіть паритися не будеш які там свічки в тебе стоять.
Ну наприклад мені те саме установщик і казав) І одна ірідієва НЖК мала пробої, порекомендував замінити всі на звичайні нікелеві НЖК...
Denwer писал(а):
Температуру переходу на газ мені за моїм проханням виставили мінімальну - 40 градусів. Проблем з цим не відчував і у "-20".
Час переходу... Це як? Щось не зрозумів.
Температура 40С це ж далеко не мінімальна, можна і 30С поставити. Рекомендується зимою 40-45С, літом 30-35С. Ну приблизно. Я хотів на зиму поставити 35, установщик не дозволив)
Час переходу - це коли заводиш вже прогрітий мотор і через скільки сек./хв він перейде на газ. Мені установщик поставив десь 2 хв. На минулому авто було 10 сек...
В чому прикол 2 хв на бензині їхати.півроку на 5 сек їзджу, все ок. Ще недавно поставив 30 град. на переключення. Було літом 40, потім пів зими 35. Провіряв через програмку. До 30 прогрівається за 4 хвилини, потів до сорока дуже туго доходить. Можливо через аккп яка через теплообмінник гріється ОЖ. _________________
В чому прикол 2 хв на бензині їхати.півроку на 5 сек їзджу, все ок. Ще недавно поставив 30 град. на переключення. Було літом 40, потім пів зими 35. Провіряв через програмку. До 30 прогрівається за 4 хвилини, потів до сорока дуже туго доходить. Можливо через аккп яка через теплообмінник гріється ОЖ.
На авто із кліматом ідуть регулювання температури, заслонки ходять туди-сюди, включення/вимкнення компресора кондиціонера т.п. - і в цей момент ніби не рекомендовано, щоб був перехід на газ... тобто або до (фактично заводитись на газу), або після. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
В чому прикол 2 хв на бензині їхати.півроку на 5 сек їзджу, все ок. Ще недавно поставив 30 град. на переключення. Було літом 40, потім пів зими 35. Провіряв через програмку. До 30 прогрівається за 4 хвилини, потів до сорока дуже туго доходить. Можливо через аккп яка через теплообмінник гріється ОЖ.
На авто із кліматом ідуть регулювання температури, заслонки ходять туди-сюди, включення/вимкнення компресора кондиціонера т.п. - і в цей момент ніби не рекомендовано, щоб був перехід на газ... тобто або до (фактично заводитись на газу), або після.
Поставте більший інтервал переключення по циліндрам. За пів року машина 2 рази заглохла, коли в момент переходу на газ включив задній хід _________________
ну і пілять з такими цінами реєстрації ГБО вони там точно йоп...улись
тепер окупність ГБО з моїми то пробігами 12-15 тис в рік ще на пів року рік збульшується - ну нах - буду дальше на бензі кататись _________________ Слава Україні!!
Romko
я просто вписывать не буду, да и все) _________________ Альфа-газ, м.Київ, вул. Газопровідна, 9
Продаж гбо та автозапчастин
Доставка автозапчастин з Польши в Київ "під двері"
Розборка Palio Marea Bravo Doblo Tipo Tempra
050-315*56-65
Поставте більший інтервал переключення по циліндрам. За пів року машина 2 рази заглохла, коли в момент переходу на газ включив задній хід
по цьому інтервалу шось трохи не доганяю, за що воно відповідає
Romko писал(а):
тепер окупність ГБО з моїми то пробігами 12-15 тис в рік ще на пів року рік збульшується - ну нах - буду дальше на бензі кататись
Окупність гбо якраз і буде в районі року з такими пробігами. Нормально.. в принципі ГБО завжди можна зняти і продати окремо від автомобіля. Теж в мінусі не залишишся.
smila писал(а):
Romko
я просто вписывать не буду, да и все)
Абсолютно так само...
Техогляд має якийсь бути 100%, щоб хтось незалежний від установщика оглянув "норми безпеки", чи в тебе там газові шланги не із старої лійки для душу і т.п... Але ж не за 120 баксів! _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред.1, 2, 3След.
Страница 2 из 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме